یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 9:54 بعد از ظهر

آیا قرص ب 2 مرفین دارد

بوپرنورفین یا ب 2 دارویی است که به عنوان مسکن درد ها برای افراد تجویز می شود. در پاسخ به سوال آیا قرص ب 2 مرفین دارد یا خیر باید گفت بله این دارو دارای مشتقاتی است که خاصیت اعتیاد آوری دارند. حتی این دارو بیشتر از مرفین قدرت تسکین دارد و می توان گفت 4 برابر بیشتر از آن دارای قدرت است.

آنالیز مشتقات قرص ب 2

قرص ب 2 یکی از انواع دارو های مخدر است که برای تسکین درد ها از آن استفاده می شود. اما در صورت استفاده مداوم و بیشتر از حد مجاز افراد دچار کندی و تنگی نفس خواهند شد. در این صورت مصرف زیاد این دارو ممکن است منجر به مرگ افراد شود. قرص B2 در واقع ماده مخدر نیمه صنعتی محسوب می شود که از مشتقات تبائین می باشد. این ماده از ترکیبات مواد مخدر تریاک می باشد. در واقع از آلکالوئیدهای گیاه خشخاش تولید می شود. قرص B2 نوعی آگونیست نسبی می باشد و که تاثیر آن از هروئین و متادون کمتر است. دارو ب 2 از دارو های لازم برای رفع وابستگی به مواد مخدر تجویز می شود.

آنالیز مشتقات قرص ب 2

قرص b2 در آزمایش ادرار اعتیاد را مثبت می کند؟

ممکن است مصرف قرص ب 2 آزمایش اعتیاد را مثبت نشان ندهد اما در صورتی که آزمایش های تکمیلی و حرفه ای اعتیاد انجام شوند آزمایش اعتیاد مثبت نشان داده خواهد شد. این قرص برای افرادی که قصد دارند اعتیاد خود را ترک دهند معمولا تجویز می شود. افراد برای منفی بودن جواب آزمایش اعتیاد بایستی دو روز قبل از آزمایش هیچ مواد مخدری مصرف نکنند. بنابراین بسیاری از افراد ممکن است به مصرف قرص ب 2 روی بیاورند تا آزمایش آنها منفی شود. اما باید به این نکته اشاره کرد که مصرف این قرص خارج از دوز و مقدار مجاز مشکلاتی عدیده ای برای مصرف کننده به وجود خواهند آورد.
مصرف این دارو در آزمایش ادرار و خون مشخص می شود. مصرف این دارو تا حداکثر 20 روز در بدن اثرات خود را باقی خواهد گذاشت که در آزمایش مصرف آن نشان داده می شود. البته 3 تا 5 روز پس از مصرف نیز با آزمایش خون مصرف ب 2 نشان داده می شود. ممکن است 15 تا 20 روز پس از مصرف در آزمایش ادرار نیز وجود این ویتامین نشان داده شود. این دارو برای سم زدایی بدن افراد دارای اعتیاد تجویز می شود. پزشک با توجه به شرایط بدنی فرد در زمان ترک اعتیاد دوز های مشخصی از دارو را برای این افراد تجویز می کنند.

قرص b2 در آزمایش ادرار اعتیاد را مثبت می کند؟

طریقه مصرف قرص B2

قرص ب 2 در زمان ترک اعتیاد به بیماران تجویز می شود. این دارو نقش سم زدایی از بدن را داشته و به فرد کمک می کند تا درد های ناشی از ترک اعتیاد را بهتر تحمل کند. این دارو یکی از دارو های زیر زبانی است و از بلعیدن و جویدن این دارو بایستی به جد پرهیز کرد. قرص B2 در دوز های 0.4 و 2 یا 8 میلی گرم به بیماران با توجه به شرایط جسمی تجویز می شود. توصیه می شود از مصرف خودسرانه این دارو پرهیز شود. زیرا خطرات جبران ناپذیری برای فرد ایجاد می کند.

احتیاط داروی ب 2

لازم است مصرف کننده قرص ب 2 قبل از شروع به احتیاط های دارویی آن توجه نماید. این دارو با برخی از دارو های کنتاکت دارد و باید در صورت وجود بیماری و یا حساسیت های خاصی آن را به پزشک معالج در میان گذاشت. مواد غیر فعال در این دارو ممکن است تداخل دارویی با دارو های دیگر به وجود بیاورند. کسانی که سوء مصرف الکل دارند و یا دارای مشکلات کبدی هستند نباید از این دارو استفاده کنند. همچنین کسانی که مشکلات معده و روده دارند مصرف این دارو به آنان تجویز نخواهد شد. کم خونی خطرناک و کسانی که کمبود ویتامین ب 12 دارند کسانی که به دیابت مبتلا هستند و خانم های باردار و شیرده نباید از این دارو استفاده کنند.

قرص b2 در آزمایش ادرار اعتیاد را مثبت می کند؟
عوارض دارو B2

مهم ترین عارضه قرص ب 2 بر روی مشکلات تنفسی افراد است که نفس مصرف کننده را کند و ضعیف خواهد کرد. حتی در زمان خواب فرد به دلیل تنگی نفسی و قطع شدن نفس از خواب بیدار می شود. احساس درد در قفسه سینه یکی از دیگر علائم این دارو است. احساس سرگیجه، حالت غش، نبض ضعیف و آهسته، حالت تهوع، بی اشتهایی، درد معده، زرد شدن رنگ پوست و خستگی شدید از دیگر عوارض این دارو هستند. علائم خماری دارو نیز اسهال، لرز، آبریزش بینی و چشم، دون دون شدن پوست و عرق شدید و درد های عضلانی هستند.

قرص b2 در آزمایش ادرار اعتیاد را مثبت می کند؟

جمع بندی

قرص ب 2 یکی از دارو های مسکن است که برای رفع وابستگی فرد به اعتیاد مواد مخدر برای وی تجویز خواهد شد. این دارو 4 برابر بیشتر از مرفین قدرت دارد و البته به همین اندازه نیز خطرناک تر خواهد بود. بنابراین از مصرف خودسرانه این دارو باید پرهیز کرد. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

مطلب پیشنهادی

برای ترک شیشه چه بخوریم

برای ترک شیشه چه بخوریم

اعتیاد یکی از عواملی است که تمام ابعاد شخصیتی و زندگی فرد و اطرافیانش را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *