شنبه , 6 مرداد 1403 - 7:50 قبل از ظهر

رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سبزه

در دنیای امروز بیشتر بانوان در پی آن هستند که تغییری زیبا در چهره خود به وجود آورند. بهترین شیوه ها در این زمینه رنگ زدن موها است. انتخاب نمودن رنگ و شیوه اعمال آن روی جلوه و استحکام مو تاثیر زیادی دارد. به همین خاطر رنگ زدن مو کاری است که باید از طریق اشخاصی انجام شود که در این زمینه کاربلد و متخصص هستند. در تعیین رنگ مو علت های زیادی دخالت دارند که از اصلی ترین آن ها رنگ پوست شخص است. در حقیقت هر کسی بهتر است رنگ مویی را انتخاب کند که با رنگ پوستش هم خوانی داشته باشد.

افزون بر این مورد به کوتاه و بلند بودن موهایش نیز باید توجه کند. به دلیل اینکه برخی از تناژهای رنگی مناسب این نوع موها نیستند. به همین علت پیشنهاد می شود پیش از رنگ زدن مو به شکل حرفه ای از یک شخص متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در این متن قصد داریم به معرفی بهترین رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سبزه بپردازیم. از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این مطلب از مجله اینترنتی سیب همراهی نمایید.

5 مورد از بهترین رنگ موها برای موهای کوتاه و پوست سبزه

5 مورد از بهترین رنگ موها برای موهای کوتاه و پوست سبزه

رنگ موهای بلوطی، شکلاتی، ابریشمی تیره و … بهترین رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سبزه هستند. پوست سبزه اساسأ به ۳ گروه زیر دسته بندی می شود:

۱. سبزه روشن

۲. سبزه معمولی

۳. سبزه تیره

رنگ پوست و رنگ مو به صورت زیر با هم مرتبط هستند:

  • رنگ موی قهوه ای روشن و بلوند روشن مناسب پوست های سبزه روشن
  • رنگ موی عسلی و فندقی مناسب پوست های سبزه معمولی
  • رنگ موی نسکافه ای و شاه بلوطی متناسب با پوست های سبزه تیره

5 مورد از بهترین رنگ موها برای موهای کوتاه و پوست سبزه

همانگونه که در بالا ذکر شد تعیین درست رنگ مو در زیبایی صورت بسیار موثر است بخاطر همین بسیاری از اشخاص با دقت بالا به رنگ پوست و سرد و گرم بودن آن دست به گزینش رنگ مو می زنند. به طور کلی بر طبق تحقیقات کسب شده رنگ های روشن مناسب پوست های سبزه نخواهند بود. همچنین بهتر است چنین اشخاصی از رنگ های با پایه ۱و 2  استفاده نکنند. چون چهره آن ها را تیره تر خواهد نمود.

در حقیقت مناسب ترین رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سبزه رنگی خواهد بود که تناقض ملایمی به وجود آورد. از این لحاظ رنگ های با زمینه ۶ به بالا تناسب بیشتری برای پوست های سبزه دارند. لازم به ذکر است که اکنون روش های جدیدی برای رنگ مو به وجود آمده است. از طریق این رنگ ها و برگزیدن رنگ متناسب این امکان وجود دارد که جلوه زیباتری روی موهای خود را به وجود آورید. در حقیقت به منظور اجرای این طرح نیز به رنگ پوست، بلندی و کوتاهی مو باید توجه کافی داشت. در زیر ۵ مورد رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سبزه را معرفی خواهیم کرد.

  • هایلایت روشن همراه با رنگ موی قهوه ای
  • رنگ موی فندقی و شکلاتی
  • بکارگیری رنگ موهای بژ و کاکائویی با شیوه آمبره و سامبره
  • رنگ موی یخی
  • رنگ موی کنفی

راهنمای تعیین رنگ موی متناسب پوست سبزه

راهنمای تعیین رنگ موی متناسب پوست سبزه

پوست سبزه سه تناژ روشن، معمولی و تیره دارد که بر طبق تن رنگی پوست ضروری است رنگ مو را تعیین نمود. گرم و سرد بودن تناژ پوستی خود را معین نمایید به دلیل اینکه این مورد می تواند در انتخاب رنگ راهنمای شما باشد. برای گزینش رنگ مو مناسب بهتر است به رنگ چشم هم توجه کنید. رنگ های با تناژ قهوه ای، شکلاتی و … مناسب ترین رنگ ها برای پوست سبزه روشن و معمولی محسوب می شوند.

هایلایت های روشن مناسب پوست سبزه با تن سرد است. رنگ های شکلاتی و فندقی برای پوست های سبزه که تن گرم دارند متناسب هستند. ترکیب نمودن رنگ های قهوه ای و بلوند قادر است رنگ های کاراملی زیبایی هماهنگ با پوست تیره به وجود آورد. رنگ خاکستری برای اشخاصی که پوستشان سبزه است و در پی رنگ های نوین هستند، انتخاب خوبی است. رنگ موی بنفش، یکی از رنگ های ویژه برای کسانی خواهد بود که رنگ پوستشان سبزه است.

راهنمای تعیین رنگ موی متناسب پوست سبزه

سخن پایانی

به منظور تعیین رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سبزه اساسی ترین کاری که لازم است انجام دهید مشخص نمودن رنگ پوستتان خواهد بود. اگر دنبال رنگ مویی مناسب هستید که به پوست سبزه شما و موهای کوتاهتان بیاید می توانید از این مقاله راهنمایی بگیرید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *