سه شنبه , 25 اردیبهشت 1403 - 6:46 بعد از ظهر

از بین بردن زردی مو با رنگ دودی

 

دکلره یک ترکیب شیمیایی است که می تواند باعث از بین رفتن رنگدانه های روی موهای شما شود. زمانی که از دکلره استفاده می کنید، موهای شما دارای رنگ روشنی خواهد شد که این رنگ اجازه می دهد تا هر ترکیب رنگی را روی موهای خودتان اجرا کنید و از آن ها لذت ببرید. اما ممکن است برای اجرای یک رنگ موی روشن مانند بلوند استخوانی یا پلاتینه، زردی دکلره روی موهای شما باقی بماند. این موضوع می تواند دلیلی برای بد رنگ شدن موهای شما باشد. اگر از زردی موهای خودتان پس از دکلره خسته شده اید و می خواهید از شر آن راحت شوید، نگران نباشید. چون راهکارهای زیادی برای این کار وجود دارند که یکی از آن ها استفاده از رنگ موی دودی است. از بین بردن زردی مو با رنگ دودی، دغدغه افراد بسیار زیادی است که در این مقاله به طور کامل آن را شرح می دهیم.

از بین بردن زردی مو دکلره با رنگ دودی امکان پذیر است؟

بسیاری از افرادی که موهای خودشان را دکلره کرده اند، از زردی موهای خود شکایت دارند. شاید بتوان با رنگ کردن موها با یک رنگ خاص و تیره مانند رنگ قهوه ای، نسکافه ای و هر رنگ دیگری این زردی را خنثی کرد. اما اگر هدف شما اجرای یک رنگ موی فوق العاده روشن روی موهایتان باشد، احتمالا نیاز دارید تا قبل از رنگ کردن موها و یا حتی بعد از آن، زردی آن را از بین ببرید.

شاید تا به حال از سوی آرایشگرهای مختلف شنیده باشید که از بین بردن زردی مو دکلره با رنگ امکان پذیر است. اما همیشه این سوال در ذهنتان وجود داشته که آیا واقعا می توان از رنگ موی دودی برای از بین بردن زردی مو استفاده کرد؟ رنگ دودی یک رنگ خنثی کننده است که می تواند برای از بین بردن زردی مورد استفاده قرار گیرد. پس اگر قرار است یک رنگ موی روشن داشته باشید، می توانید از رنگ دودی برای خنثی کردن این زردی استفاده کنید.

برای استفاده از رنگ موی دودی جهت پاک کردن زردی مو، لازم است که از رنگ های باکیفیت برای موهای خودتان استفاده کنید. به طور کلی، دو روش برای از رفع زردی با کمک دودی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • ترکیب رنگ دودی و زیتونی

رنگ دودی یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای موهاست. زمانی که این ترکیب را روی موهای خودتان قرار می دهید، شاهد متمایل شدن رنگ موهای خودتان به رنگ موی زیتونی خواهید بود. حال اگر مقداری رنگ موی زیتونی را به این ترکیب رنگ اضافه کنید، زیبایی موهای شما چندین برابر خواهد شد. بنابراین،  ابتدا مقداری از رنگ موی دودی را با زیتونی مخلوط کنید و سپس روی موهای خودتان قرار دهید. دقت کنید که رنگ دودی شما باید کاملا روشن باشد تا باعث رفع زردی موهای شما شود.

  • ترکیب رنگ دودی، زیتونی و دودی روشن سری M

اگر از روش فوق برای از بین بردن زردی مو دکلره با رنگ دودی استفاده کردید، ولی متوجه شدید که هنوز زردی روی موهای شما باقی مانده است، می توانید یک ماده اولیه دیگر را به ترکیب ذکر شده اضافه کنید. برای این کار به رنگ موی دودی روشن سری M نیاز دارید. این رنگ مو می تواند باعث روشن شدن موهای شما و رفع زردی آن ها شود. فقط کافیست که این ترکیب را به مدت 5 الی 15 دقیقه روی موهای خودتان قرار دهید و پس از آن موهای خودتان را آبکشی کنید.

راهکار تکمیلی برای رفع زردی مو

اگر از هر یک از روش های ذکر شده برای رفع زردی مو استفاده کردید، بهتر است که از راهکار تکمیلی نیز کمک بگیرید. واقعیت این است که زرد شدن موها می تواند در اثر مشکلات زیادی رخ بدهد و استفاده از رنگ دودی آن را برطرف می کند. اما اگر احساس می کنید که هنوز هم موهای شما زرد هستند، می توانید از شامپوهای ضد زردی مو استفاده کنید. این شامپوها با چند بار استفاده به طور کامل زردی موهای شما را از بین می برند.

شامپوهای حاوی سولفات می توانند باعث تخریب موهای شما و اثر رنگ آن شوند. پس اگر موهای خود را مش، هایلایت آمبره، سامبره و … کرده اید، سعی کنید که از شامپوهای فاقد سولفات برای رفع زردی موها استفاده کنید. شامپوهای بچه یکی از بهترین این شامپوها هستند که اثربخشی آن ها فوق العاده است.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *