یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 6:38 قبل از ظهر

فرزندان داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی، فیلم‌ساز و نویسندهٔ ایرانی، سه فرزند داشت. دو دختر از همسر اولش، فرزانه داوری، و یک دختر از همسر دومش، وحیده محمدی‌فر.

فرزندان داریوش مهرجویی از همسر اولش

صفا مهرجویی، متولد ۱۳۵۰، در رشتهٔ کارگردانی سینما تحصیل کرده و در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می‌کند.
مریم مهرجویی، متولد ۱۳۵۱، در رشتهٔ فلسفه تحصیل کرده و در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می‌کند.

فرزند داریوش مهرجویی از همسر دومش

مونا مهرجویی، متولد ۱۳۷۰، در رشتهٔ سینما تحصیل کرده و در ایران زندگی می‌کند.

مونا مهرجویی تنها فرزندی بود که در زمان قتل پدر و مادرش در ایران حضور داشت. او اولین کسی بود که جنازهٔ پدر و مادرش را پیدا کرد و به پلیس خبر داد.

داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر، در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۳ در ویلای شخصی خود در تهران به قتل رسیدند. هنوز انگیزهٔ این قتل مشخص نشده است.

فرزندان داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی و خانواده اش

داریوش مهرجویی و خانواده اش زندگی ساده و بی‌آلایشی داشتند. آنها در یک خانهٔ کوچک در تهران زندگی می‌کردند و از زندگی خود راضی بودند. داریوش مهرجویی یک فیلم‌ساز موفق بود، اما هیچ‌وقت ثروت زیادی به دست نیاورد. او بیشتر درآمد خود را صرف فیلم‌سازی می‌کرد و به رفاه خانواده‌اش اهمیت زیادی می‌داد.

داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر، عاشق یکدیگر بودند و رابطهٔ صمیمی و نزدیکی با یکدیگر داشتند. آنها اغلب اوقات خود را با هم می‌گذراندند و از بودن در کنار یکدیگر لذت می‌بردند. فرزندان آنها نیز رابطهٔ خوبی با پدر و مادرشان داشتند و از آنها احترام زیادی می‌گذاشتند.

داریوش مهرجویی و خانواده اش زندگی ساده و بی‌آلایشی داشتند، اما زندگی آنها پر از عشق و شادی بود. آنها از زندگی خود لذت می‌بردند و قدر یکدیگر را می‌دانستند.

در اینجا چند نمونه از زندگی ساده و بی‌آلایش داریوش مهرجویی و خانواده اش آورده شده است:

داریوش مهرجویی اغلب اوقات خود را در خانه می‌گذراند و فیلم می‌دید. او علاقه زیادی به فیلم‌های کلاسیک داشت و اغلب اوقات فیلم‌های قدیمی را تماشا می‌کرد.
وحیده محمدی‌فر یک خانه‌دار ساده بود. او بیشتر وقت خود را صرف رسیدگی به خانه و خانواده‌اش می‌کرد. او آشپز خوبی بود و اغلب اوقات غذاهای خانگی برای خانواده‌اش درست می‌کرد.
فرزندان داریوش مهرجویی نیز زندگی ساده‌ای داشتند. آنها در مدارس دولتی تحصیل می‌کردند و از امکانات رفاهی زیادی برخوردار نبودند. اما آنها از زندگی خود راضی بودند و قدر داشته‌های خود را می‌دانستند.

قتل داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر، یک تراژدی بزرگ برای خانواده و سینمای ایران بود. آنها دو هنرمند برجسته بودند که سال‌ها به هنر سینما خدمت کردند. مرگ آنها یک ضایعه بزرگ برای سینمای ایران بود.

مطلب پیشنهادی

فریار جواهریان همسر داریوش مهرجویی

فریار جواهریان همسر داریوش مهرجویی

فریار جواهریان، متولد ۱۳۳۲، همسر اول داریوش مهرجویی، فیلم‌ساز و نویسندهٔ ایرانی، بود. او در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *