یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 4:50 بعد از ظهر

رنگ موی مناسب برای پوست سفید مایل به زرد

انتخاب رنگ مو برای چهره‌های سفید مایل به زرد، اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که شما یک انتخاب نادرست داشته باشید، ممکن است چهره‌تان بسیار رنگ‌پریده به نظر برسد یا از زیبایی‌تان چندین درجه کاسته شود. بنابراین موقع انتخاب رنگ مو و هر چیز دیگری که بر ظاهرتان تأثیر می‌گذارد، باید حساسیت بالایی به خرج دهید.

در صورتی که به دنبال ترکیب‌های ایده‌آل رنگ مو برای پوست سفید مایل به زرد هستید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید؛ این‌جا به صورت کامل چند ترکیب کاربردی زیبا و جذاب را به شما آموزش می‌دهیم.

۵ ترکیب رنگ مو مناسب پوست سفید مایل به زرد

۵ ترکیب رنگ مو مناسب پوست سفید مایل به زرد

بهترین ترکیب‌های رنگ مو مناسب برای پوست سفید مایل به زرد، شامل موارد زیر هستند:

رنگ موی مسی

این رنگ جزء رنگ‌های ترند سال جدید، یعنی ۱۴۰۲ هم هست. رنگ موی مسی حالتی بین قرمز و برنز دارد. این رنگ با حالت براق خاص و منحصر به فردش، برای کسانی که چهره سفید مایل به زرد دارند، بسیار ایده‌‌آل و زیبا است. رنگ مسی برای فصل بهار و تابستان، کاملاً مناسب است. همچنین در فصل‌های سرد سال، می‌توانید از رنگ مسی با تناژ قرمزی بیشتر، استفاده کنید.

رنگ موی بنفش

اگر رنگ پوست شما سفید مایل به زرد است، باید از رنگ‌هایی استفاده کنید که زردی پوست را خنثی کنند. بنفش یکی از رنگ‌های ایده‌‌آل برای خنثی کردن زردی پوست است. همچنین بهتر است بدانید که این رنگ یکی از رنگ‌های ترند سال جدید به شمار می‌آید. شما می‌توانید برای زیباتر کردن رنگ بنفش، از سایه‌های یاسی در آن استفاده کنید. این مسئله کاملاً بستگی به سلیقه و تخصص آرایشگر شما دارد که رنگ بنفش را، به بهترین شکل ممکن، با سایه‌های جذاب، روی سر شما پیاده کند.

بلوند خاکستری روشن

رنگ‌هایی مثل بلوند خاکستری روشن، بلوند یخی و پلاتینی، گزینه‌هایی عالی برای پوست‌های روشن و سفید با ته‌رنگ زرد هستند. این رنگ‌ها، به‌خوبی، رنگ زرد صورت شما را خنثی می‌کنند و جلوه بسیار زیبایی را برای‌تان به وجود می‌آورند. البته باید بدانید، در صورتی که جسارت این تغییر را ندارید بهتر است از آن صرف نظر کنید چون در صورتی که موهای خود را به رنگ بلوند خاکستری دربیاورید، قطعاً تغییر بسیار بزرگی را رقم خواهید زد و بهتر است همیشه آرایش کامل داشته باشید. چون در صورت نداشتن آرایش، چهره شما رنگ‌ پریده به نظر خواهید رسید. این نکته را هم بدانید که رنگ کردن ابروها، متناسب و هماهنگ با رنگ مو، بسیار حائز اهمیت است.

رنگ موی مناسب برای پوست سفید

رنگ موی بلوند مایل به قرمز

رنگ های بلوند مایل به قرمز یا شرابی، گزینه‌ای بسیار عالی برای پوست‌های دارای ته‌رنگ زرد هستند. رنگ ماهگونی هم در این دسته جای می‌گیرد. شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از این رنگ، چهره خود را زیباتر و برجسته‌تر نشان دهید. درخشش چهره زرد شما در این رنگ کاملاً محسوس بوده و زیبایی شما را قطعاً چند برابر خواهد کرد. البته باید از این رنگ صورت مراقبت کنید تا کمرنگ نشود و در کوتاه مدت، رنگ نبازد.

قهوه ای گرم با هایلایت کاراملی و عسلی

این ترکیب رنگ، بسیار شیک و جذاب است. اگر آرایشگر شما به اندازه کافی با تجربه و ماهر باشد، می‌تواند با این ترکیب، یک تغییر بسیار اساسی و جذاب در موهای شما ایجاد کند. با این رنگ، جذابیت چهره‌تان چند برابر می‌شود و موها به دلیل سایه روشن‌های جذاب کاراملی و عسلی، بسیار پرتر از چیزی که هست، نشان داده می‌شوند. بنابراین نه تنها برای افرادی با پوست زرد مناسب است بلکه برای آن‌هایی که موهای کوتاه و کم‌پشت دارند هم ایده‌آل است.

از آن‌جایی که برای پیاده‌سازی این رنگ به رنگ پایه و هایلایت و دکلره نیاز دارید، باید دو الی سه جلسه، به آرایشگاه مراجعه کنید. جلسه‌ی اول، رنگ پایه یعنی قهوه‌ای روی موهای شما قرار داده می‌‌شود و جلسه دوم با استفاده از کلاه یا فویل، موهای شما هایلایت می‌شوند. بعد باید با شامپو تثبیت کننده، سر خودتان را بشویید و به هیچ عنوان از شامپوی دیگری استفاده نکنید. در صورتی که رنگ مورد نظر شما تیره‌تر یا روشن‌تر از چیزی که می‌خواستید شد، باید جلسه سوم هم برای ترمیم رنگ مراجعه کنید.

اگر مطالعه‌ی این مقاله برای‌تان مفید بوده، پیشنهاد می‌کنیم که به دیگر مقالات مجله اینترنتی سیب، در زمینه مو و رنگ مو، سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *