دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 6:26 بعد از ظهر

ترکیب رنگ شنی ماسه ای

 

رنگ کردن مو یکی از قدیمی ترین و بهترین روش ها برای ایجاد تغییر در چهره و استایل است که امروزه در دنیای مد و زیبایی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. رنگ مو در طیف های بسیار متنوعی تولید می شوند که هر فرد متناسب با تناژ پوستی، جنس مو، سن و … می تواند بهترین نوع آن را انتخاب نماید. البته برخی از آرایشگران ماهر که در این زمینه فعالیت دارند با ترکیب چند رنگ با هم طیف های بسیار زیبایی را خلق می کنند که استفاده از آن ها جذابیت و زیبایی مو را چند برابر می کند.

ترکیب رنگ شنی ماسه ای یکی از این فرمول ها است که زیبایی بی نظیری دارد و با تمام تناژهای پوستی سازگار است. این طیف خاص را می توان با تکنیک های مختلفی مانند بالیاژ، آمبره، هایلایت و … اجرا کرد که هر کدام تغییر و تحول خاصی را در چهره ایجاد می کنند. در واقع شنی ماسه ای می تواند صورت شما را باز کند و تغییر زیادی ایجاد کند از این رو محبوبیت ویژه ای بین خانم ها دارد و به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

تناژهای متفاوتی از این مخلوط وجود دارد که هر فرد بسته به سلیقه و شرایط خود می تواند بهترین نوع آن را انتخاب نماید. برای اجرای این کار می توان از دو روش با دکلره و بدون دکلره استفاده کرد که هر فرد می تواند بسته به شرایط خود بهترین روش را انتخاب نماید. یکی از ترکیب های شنی ماسه ای شامل مو با پایه 9، نصف تیوپ خاکستری روشن، نصف تیوپ بلوند پلاتینه، 2 سانت واریاسیون نقره ای و به میزان لازم اکسیدان شماره یک می شود.

شیک ترین ترکیب رنگ شنی ماسه ای + 5 فرمول خاص

همانطور که در مطلب بالا اشاره شد برای ایجاد این طیف شیک فرمول های متفاوتی وجود دارد که هر فرد می تواند بهترین نوع آن را انتخاب نماید. به طور کلی شنی ماسه ای مخلوطی از سربی، خاکستری و صورتی است که در هر مخلوط ممکن است میزان هر رنگ کم و زیاد شود. با این تفاسیر برای آشنایی بیشتر در زیر به شیک ترین ترکیب رنگ شنی ماسه ای + 5 فرمول خاص اشاره شده است.

  • شنی ماسه ای بدون دکلره

بیشتر افراد برای حفظ سلامت موهای خود از روش های بدون دکلره بیشتر استقبال می کنند. این طیف شیک را بدون دکلره نیز می توان ایجاد کرد و تنها با مخلوط کردن دودی روشن شماره 8.1 نصف تیوپ، واریاسیون دودی 2 سانت و اکسیدان شماره یک 40 سی سی می توان موهای خود را زیبا کرد.

  • شنی ماسه ای با دکلره

برای این مخلوط ابتدا باید با استفاده از دکلره و اکسیدان پایه مو را تا نه درجه روشن کنید سپس از مخلوط شنی ماسه ای، فرآورده c8 پایه 10 و اکسیدان 6 درصد استفاده نمایید.

  • شنی ماسه ای با سایه خاکستری و پلاتینه

برای ایجاد این طیف زیبا باید فرآورده n10، فرآورده 10.2 و اکسیدان یک درصد را باهم مخلوط کرد. دقت داشته باشید در این ترکیب میزان خاکستری و پلاتینه باید یکسان باشد تا زیبایی نهایی کار بیشتر شود.

  • شنی ماسه ای و نقره ای

این ترکیب به پایه 9 نیاز دارد از این رو باید با دکلره ابتدا پایه مو را تا 9 درجه روشن کرد سپس از مخلوط بلوند نقره ای پلاتینه، بلوند خاکستری روشن، واریاسیون نقره ای و اکسیدان 6 درصد استفاده کرد.

شنی ماسه ای قهوه ای

این طیف زیبایی بی نظیری دارد و به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. برای ایجاد این طیف باید پایه مو را با دکلره تا 7 درجه روشن کرد سپس از مخلوط فرآورده پایه 6، فرآورده شماره 32 و اکسیدان 6 درصد استفاده کرد.

البته دقت داشته باشید برای این طیف ها می توان از قهوه ای، صورتی، بلوند و … نیز استفاده کرد و تناژهای زیباتری ایجاد کرد. از این رو توصیه می شود برای اجرای این کار به آرایشگران ماهری که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه نمایید تا با بهترین ترکیب و تکنیک بسته به شرایط شما مناسب ترین تناژ را ایجاد کنند. در واقع این افراد با رعایت تمام نکات و با توجه به تناژ پوستی، سن، جنس مو و … بهترین فرمول را انتخاب و موهای شما را زیباتر می کنند. اکثر فرمول هایی که در بالا به آن ها اشاره شد برای هر پوستی مناسب هستند از این رو همه افراد می توانند از آن ها برای زیباتر شدن چهره و موهای خود استفاده کنند.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *