یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 3:56 بعد از ظهر

رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

رنگ‌هایی مثل کاراملی روشن یا کرم نخودی، گزینه‌هایی کاملاً مناسب برای پوست‌های روشن با تناژ گرم هستند. از آن‌جایی که دکلره کردن موها ممکن است عوارضی به‌دنبال داشته باشد، بسیاری از افراد به‌دنبال رنگ موهای بدون دکلره هستند. اگرچه شما می‌توانید از رنگ موی کرم نخودی هم بدون دکلره استفاده کنید، اما نباید انتظار رنگی روشن و باز از آن داشته باشید.

در واقع آن چیزی که سبب باز شدن و روشن شدن رنگ کرم نخودی می‌شود، استفاده از دکلره است. اگر شما هم به رنگ موی کرم نخودی علاقه‌مند هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. در ادامه به پنج فرمول از رنگ کرم نخودی پرداخته‌ایم.

۵ ترکیب رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

۵ ترکیب رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

قبل از ترکیبات رنگ موی کرم نخودی، به این نکته اشاره می‌کنیم که قبل از آن باید موی خودتان را با دکلره به پایه ۷ یا ۸ و در بعضی فرمول‌ها، ۹ یا ۱۰ برسانید. البته رساندن موها به پایه ۹ و ۱۰ باعث روشن‌تر شدن رنگ آن‌ها می‌شود، اما این کار ممکن است برای افراد بی‌‌تجربه کمی خطرناک باشد و منجر به سوختن موها شود. در نهایت بعد از این‌که موی خودتان را با دکلره به پایه ۷ و ۸ رساندید، می‌توانید از ترکیب‌های ذکر شده، در ادامه مطلب، استفاده کنید.

ترکیب اول

شما باید برای به دست آوردن رنگ موی کرم نخودی، رنگ موی ویلا شماره ۱۰ را با شماره ۱۳ ترکیب کرده و از اکسیدان ۶ درصد هم در ترکیب آن استفاده کنید. بعد این رنگ را بر موهای خودتان که قبلاً با دکلره به پایه ۸ رساندید، قرار بدهید. در نهایت موها را مرتب چک کنید. مدت زمان باقی ماندن رنگ روی موهای شما باید حدود ۲۰ الی ۳۵ دقیقه باشد.

ترکیب دوم

برای این ترتیب، شما می‌توانید موهای خود را با دکلره به پایه ۸ برسانید. بعد از رنگ بلوند بژ شماره ۸، رنگ بلوند دودی شماره ۸، هایلایت نقره‌ای شماره ۹، رنگ بلوند خاکستری شماره ۸ و یک‌ونیم بند انگشت واریاسیون بنفش استفاده کنید. این ترکیب رنگ، موهای شما را کمی روشن‌تر از کرم خواهد کرد. برای این‌که مو رنگ بگیرد باید حدود ۲۰ الی ۳۵ دقیقه صبر کنید. مدت زمان رنگ گرفتن بستگی به ضخامت و تراکم موی شما دارد. در این فاصله موهای خود را چک کنید تا موقعی که به صورت کامل رنگ گرفت، آن را بشویید.

ترکیب سوم

برای رنگ کردن موی خودتان با ترکیب سوم باید موها را تا پایه ۸ دکلره باز کنید. بعد دو سوم تیوپ رنگ موی شماره ۸.۳ ولا و یک سوم از رنگ موی شماره ۳۳درصد ولا را با اکسیدان ۶ درصد و مقداری آب ترکیب کرده و اجازه بدهید که این رنگ، حدود ۴۰ الی ۴۵ دقیقه، بر موهای شما باقی بماند.

موی کرم نخودی بدون دکلره

ترکیب چهارم

برای فرمول ترکیب چهارم باید موهای خود را به پایه ۱۰ دکلره برسانید. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم حتماً به یک آرایشگاه مراجعه کنید. چون پایه ۱۰ دکلره ممکن است عوارض زیادی را برای مو به دنبال داشته باشد و باعث سوختگی شدید موها شود. بعد از اینکه موها را به پایه ۱۰ دکلره رساندید، می‌توانید فرمول زیر را به مدت ۳۰ الی ۴۰ دقیقه بر موی خودتان قرار بدهید.

بلوند طلایی خیلی روشن ۵۰ میلی لیتر

خاکستری پلاتینه ۵۰ میلی لیتر

بلوند بژ ۷.۳۱ به اندازه ۵۰ میلی لیتر

واریاسیون سه صفر به اندازه ۵ سانتی متر

واریاسیون نقره‌ای به اندازه ۱۰ سانتی متر

واریاسیون دودی به اندازه ۱ سانتی متر

اکسیدان ۶ درصد به اندازه ۱۵۰ میلی لیتر

ترکیب پنجم

اگر دوست دارید که رنگ موی شما بیشتر متمایل به عسلی باشد، می‌‌توانید از این ترکیب مو استفاده کنید. رنگ عسلی برای چهره‌های سفید و گرم بسیار مناسب و ایده‌آل است. همچنین در فصول مختلف سال از جمله فصل بهار و فصل تابستان، جلوه بی‌نظیری دارد. برای این ترکیب باید اول موهای خود را به پایه ۸ دکلره برسانید. بعد ترکیب زیر را به مدت ۴۵ دقیقه، رویش خود قرار بدهید.

بلوند روشن شماره ۱ به اندازه نصف تیوپ

بلوند طلایی روشن شماره ۹.۳ به اندازه نصف تیوپ

۵۰ سی سی اکسیدان سه درصد

 

در صورتی که مطالب این مقاله برایتان مفید بود، پیشنهاد می‌کنیم که به سایر مقالات مجله اینترنتی سیب، در زمینه مو و رنگ مو، سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *