شنبه , 22 اردیبهشت 1403 - 1:53 قبل از ظهر

رنگ کنفی با سه صفر

رنگ کنفی رنگی روشن است که روی پوست های روشن و گندمی زیبایی و جلوه خاصی خواهد داشت و باعث باز شدن چهره شما می شود. برای استفاده از رنگ کنفی حتما باید موها به پایه رسانده شوند. برای این منظور می‌توان از دکلره استفاده کرد و یا از رنگ سه صفر برای باز کردن موها استفاده نمود. در این مقاله قصد داریم به رنگ کنفی با سه صفر بپردازیم و شما را بیشتر با این رنگ آشنا کنیم. پس تا انتهای مطلب با سیب همراه باشید.

بدست آوردن رنگ موی کنفی با سه صفر

برای به دست آوردن رنگ موی کنفی با سه صفر باید چهار مرحله زیر را بگذرانید:

۱. استفاده از رنگ موی سه صفر

در مرحله اول برای به دست آوردن رنگ موی کنفی باید از رنگ سه صفر استفاده شود. برای این منظور باید رنگ موی سه صفر را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب نموده و آن را به مدت ۴۵ دقیقه روی موهای خود قرار دهید. در برخی از موارد رنگ گرفتن مو ها با رنگ سه صفر ممکن است برای نیم ساعت طول بکشد، به همین دلیل در این مورد عجله نداشته باشید.

بعد از گذشت ۴۵ دقیقه تا یک ساعت موهای خود را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید. اگر متوجه شدید موها به رنگ دلخواه شما نرسیده‌اند، می‌توانید مجدداً دو روز بعد این عملیات را روی موهای خود انجام دهید تا موها به رنگ پایه برسند.

بدست آوردن رنگ موی کنفی با سه صفر

۲. استراحت دادن به موها

بعد از رنگ کردن موها با استفاده از رنگ سه صفر نباید بلافاصله از رنگ‌های دیگر روی مو استفاده کنید. توصیه می شود بعد از استفاده از رنگ سه صفر به مدت دو روز به موهای خود استراحت بدهید و سپس رنگ جدید را روی موها امتحان کنید.

۳. قرار دادن رنگ کنفی روی موها

در مرحله سوم باید رنگ کنفی روی مو قرار داده شود. برای این منظور رنگ کنفی را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید. این ترکیب بعد از مدت زمان حدودی نیم ساعت روی موهای شما باز می‌شود و می‌توانید آن را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.

بدست آوردن رنگ موی کنفی با سه صفر

۴. مراقبت های بعد از رنگ کردن موها

تمامی زیبایی و جلوه رنگ مو به زمان رنگ کردن آن بستگی ندارد بلکه مراقبت های بعد از رنگ کردن موها از اهمیت زیادی برخوردار است. بعد از رنگ کردن موها در ابتدا نباید موها با استفاده از شامپو شستشو داده شوند. توصیه می‌شود تا ۴۸ ساعت بعد از رنگ کردن مو از شامپو استفاده نکنید. بعد از گذشت ۴۸ ساعت حتماً باید از شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده شود.

نکات به دست آوردن رنگ موی کنفی با سه صفر

برای به دست آوردن رنگ موی کنفی با سه صفر بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

نکات به دست آوردن رنگ موی کنفی با سه صفر

اگر بعد از استفاده از رنگ سه صفر متوجه به وجود آمدن تناژ قرمزی و یا زردی روی موهای خود شدید به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا بعد از قرار دادن رنگ اصلی این تناژ از بین می رود. برای سهولت کار بهتر است از ابزار آلات تخصصی برای رنگ کردن موها استفاده کنید. محصولاتی مانند کاسه رنگ فرچه رنگ و غیره از جمله این ابزارها هستند. برای نفوذ بهتر رنگ به لایه های زیرین مو بهتر است در هنگام رنگ کردن موها از شانه پلاستیکی برای موها استفاده کنید.

برای این منظور بعد از قرار دادن رنگ روی مو با استفاده از فرچه با استفاده از یک شانه پلاستیکی موهای خود را رنگ می کنید تا رنگ به لایه های زیرین مو نفوذ پیدا کند. بهتر است رنگ سه صفر بیش از مدت زمان ۱ ساعت روی موها نباشد. در صورتی که این رنگ بیش از اندازه روی موها بماند امکان سوختن موها وجود دارد. اگر دوست دارید رنگی منحصر به فرد داشته باشید می توانید از ترکیب رنگ کنفی با سایر رنگ‌ها استفاده کنید. برای این منظور می توانید رنگ کنفی را با رنگهای دیگر ترکیب کنید و یا از هایلایت کنفی روی موها بهره ببرید.

نکات به دست آوردن رنگ موی کنفی با سه صفر

اگر بلافاصله بعد از شستن رنگ متوجه شدید که این رنگ مو مد نظر شما نیست، نگران نباشید زیرا بعد از گذشت یک هفته رنگ مو بهتر روی موهای شما نمایان میشود و به اصطلاح جا افتاده و فیکس میشود. بنابراین بهتر است منتظر بمانید و بعد از یک هفته نتیجه را بررسی کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *