دوشنبه , 31 اردیبهشت 1403 - 6:36 بعد از ظهر

رنگ موی کاراملی با سه صفر

رنگ موی کاراملی رنگی زیبا و جذاب است که طیف های رنگی مختلف روشن و تیره دارد. برای گذاشتن رنگ موی کاراملی روشن روی موها باید از دکلره و یا رنگ سه صفر استفاده شود. استفاده از دکلره مضرات زیادی برای موهای سر دارد و باعث کاهش کیفیت موها می‌شود، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم رنگ موی کاراملی با سه صفر را به شما آموزش دهیم تا دیگر نیازی به استفاده از دکلره وجود نداشته باشد. اگر به دنبال به دست آوردن رنگ کاراملی جذاب با سه صفر هستید در این مقاله با سیب همراه باشید.

بدست آوردن رنگ موی کاراملی با سه صفر

برای به دست آوردن رنگ موی کاراملی زیبا و جذاب در ابتدا باید موهای خود را با استفاده از رنگ سه صفر باز کنید. در صورتی که دوست نداشته باشید از رنگ سفید استفاده کنید باید رنگ کاراملی چندین بار روی موهای شما قرار داده شود و به همین دلیل ممکن است مشکلاتی برای موهایتان به وجود بیاورند. برای باز کردن رنگ موها و رساندن آنها به رنگ پایه در ابتدا باید رنگ موی سه صفر را با اکسیدان مخلوط نموده و سپس آن را روی موهای خود قرار دهید.

بدست آوردن رنگ موی کاراملی با سه صفر

در این مرحله بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۴۰ دقیقه رنگ سه صفر روی موهای شما باز می‌شود و می‌توانید آن را با استفاده از آب و نرم کننده شستشو دهید. بعد از رنگ کردن موها با استفاده از رنگ سه صفر ممکن است موهای شما نارنجی یا زرد شوند، اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا بعد از قرار دادن رنگ اصلی رنگ زردی از موهای شما ناپدید میشود. بعد از قرار دادن رنگ سه صفر بهتر است موهای خود را به مدت دو روز استراحت دهید و رنگ جدیدی روی آن قرار ندهید.

بعد از اینکه دو روز از قرار دادن رنگ سه صفر روی موها گذشت، رنگ کاراملی را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط نمایید و آن را روی موهای خود قرار دهید. این رنگ نیازی به مدت زمان زیاد ندارد و می‌تواند بعد از مدت زمان نیم ساعت روی موهای شما باز شود. بعد از شستن موها آنها را با حوله خشک کنید و سپس با استفاده از سشوار موها را به صورت کامل خشک کنید. زمانی که موها خیس باشد رنگ روی آنها مشخص نیست به همین دلیل برای متوجه شدن رنگ دقیق حتماً موها را خشک کنید.

بدست آوردن رنگ موی کاراملی با سه صفر

این رنگ مو معمولا بعد از گذشت مدت زمان یک هفته و چندین بار حمام رفتن جا افتاده تر می شود به همین دلیل اگر در مرحله اول رنگ موی خود را نپسندید نگران نباشید زیرا ممکن است بعد از چند روز زیبایی و جلوه آن مشخص شود.

رنگ مو کاراملی ترکیبی با سه صفر

رنگ موی کاراملی رنگی کاملاً ساده است که بسیاری از افراد روی موهای خود از آن استفاده می کنند. اگر به دنبال به دست آوردن رنگ موی کاراملی منحصر به فرد برای خود هستید می توانید از رنگ مو کاراملی ترکیبی با سه صفر استفاده کنید. برخی از ترکیب های رنگ مو کاراملی موارد زیر هستند:

رنگ مو کاراملی ترکیبی با سه صفر

۱. رنگ مو کاراملی دودی

رنگ موی کاراملی دودی رنگی جذاب و دخترانه است که خانم های جوان از آن استقبال می کنند. برای به دست آوردن این رنگ مو در ابتدا باید موها را با استفاده از رنگ سه صفر و اکسیدان رنگ کرد. سپس رنگ مو کاراملی و دودی را با یکدیگر ترکیب نموده و روی موها قرار داد. در برخی از موارد می توان رنگ موی دودی را به عنوان بیس و پایه روی موها استفاده کرد و سپس هایلایت های کاراملی بین موها در آورد.

۲. رنگ مو کاراملی نسکافه ای

این رنگ یکی از رنگ‌هایی است که با پوست های روشن و گندمی همخوانی و تناسب خوبی دارد و در تمامی سنین مورد استقبال خانم هاست. این رنگ بیشتر با تناژ گرم همخوانی دارد.

رنگ مو کاراملی ترکیبی با سه صفر

۳. رنگ مو کاراملی شکلاتی

منحصر به فرد ترین طیف رنگ موی کاراملی را میتوان رنگ مو کاراملی شکلاتی دانست. رنگ مو کاراملی شکلاتی با زیبایی خود برای موهایی که طیف سرد دارند گزینه ای مناسب است.‌ برای استفاده از رنگ شکلاتی کاراملی در صورتی که رنگ شکلاتی روشن باشد، در ابتدا باید از رنگ سه صفر روی موها استفاده کرد و سپس رنگ کاراملی شکلاتی را روی موها زد.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *