چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403 - 1:12 بعد از ظهر

هایلایت برای پوست سبزه

 

خانم‌هایی با پوست سبزه نمی‌توانند از هر رنگ مویی برای تغییر ظاهر گیسوان خود استفاده کنند. زیرا هر نوع محصول آرایشی مناسب تناژ پوستی این افراد نیست. در کل هر خانم یا آقایی در هنگام خرید رنگ مو باید به رنگ پوست خود توجه داشته باشد. برای مثال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد سبزه و گندمگون در این زمینه قهوه‌ای است که چهره را جذاب‌تر نشان می‌دهد. همچنین از بهترین هایلایت برای پوست سبزه روی زلفان قهوه‌ای تیره می‌توان هایلایت‌های بلوند عسلی را نام برد. در این مطلب از مجله اینترنتی سیب با 5 روش داشتن گیسوانی زیبا و جذاب آشنا خواهید شد.

معرفی 5 فرمول هایلایت مناسب برای پوست سبزه

گاهی اوقات با وجود اینکه هزینه زیادی را برای رنگ کردن زلفان خود صرف می‌کنید، اما نتیجه مطلوب را به دست نمی‌آورید. این مشکل بیشتر به دلیل آن است که ترکیب انتخابی با تناژ پوست شما هارمونی ندارد. در ادامه برای فهمیدن این موضوع که رنگ موی هایلایت مناسب برای اشخاص سبزه رو کدام است، با ما همراه شوید.

  • شکلاتی با هایلایت عسلی

گیسوان شکلاتی که چند تکه مش سوزنی یا فویلی در خود داشته باشند، ظاهری زیبا و فریبنده به شما می‌بخشند. از آنجایی که عسلی هم طبع گرم و هم سرد دارد، برای همه اشخاص چه با پوست روشن و چه تیره مناسب است. فرمول دستیابی به این فرآورده آرایشی به شرح زیر است:

  1. طبیعی پایه 9: یک چهارم تیوپ.
  2. دودی پایه 8: یک چهارم بسته.
  3. هایلایت نقره‌ای: یک چهارم محصول.
  4. هایلایت طلایی: یک چهارم تیوپ.
  5. واریاسیون بنفش: 2 سانت.
  6. اکسیدان 6 درصد: به میزان مورد نیاز.

همچنین لازم به یادآوری است که این ترکیب رنگی روی موهای روشن شده تا پایه 8 دکلره اجرا می‌شود. برای انتخاب قسمت‌هایی از زلف نیز که قصد هایلایت کردن آن‌ها را دارید، می‌توانید از مش سوزنی یا تکه‌ای استفاده کنید. در ضمن برای جلوگیری از نمایان شدن تناژ زردی و نارنجی نیز باید از شامپو ضد زردی کمک بگیرید. استفاده از تکنیک آمبره برای اجرای رنگ موی شکلاتی با هایلایت عسلی بسیار مفید است.

  • هایلایت زیبا و جذاب مناسب پوست تیره

در آوردن چند لایت مش سوزنی یا فویلی روی گیسوان افرادی با پوست تیره بهترین انتخاب برای آن‌ها محسوب می‌شود. برای این منظور زلفان خود را  به دکلره پایه 9 برسانید و از شامپو ضد زردی برای شست‌وشوی آن‌ها استفاده کنید.

  1. دودی پایه 9: یک سوم تیوپ.
  2. هایلایت استخوانی: یک سوم بسته.
  3. هایلایت یاسی: یک سوم بسته.
  4. واریاسیون نقره‌ای: حدود 2 بند انگشت.
  5. اکسیدان 6 درصد: به اندازه نیاز.
  • رنگ موی آمبره مناسب پوست سبزه

رنگ موهای روشن سرد انتخابی زیبا و مدرن برای افرادی با پوست برنزه هستند. برای مثال شما می‌توانید بلوند سوپر یخی یا کنفی را با استفاده از تکنیک آمبره روی زمینه مشکی یا لایت اجرا کنید. با انتخاب درست رنگ مو برای خانم‌های برنزه، آن‌ها به روزتر و فریبنده‌تر به نظر می‌رسند. فرمول به دست آوردن ترکیب مناسب برای چنین زنان زیبایی به صورت زیر است:

  1. بژ پایه 7: 70 میل.
  2. هایلایت صدفی: 20 میل.
  3. دودی پایه 8: 10 میل.
  4. واریاسیون بنفش: 2 بند انگشت.
  5. واریاسیون دودی: 2 بند انگشت.
  6. اکسیدان: به میزان مورد نیاز.

در این شرایط نیز باید زمینه گیسوان خود را با استفاده از پودر دکلره تا پایه 8 روشن کنید.

  • رنگ موی هایلایت روشن

برای اینکه به رنگ موی جذاب با لایت‌های روشن برسید، در ابتدا باید زمینه گیسوان خود را به پایه 9 دکلره برسانید. سپس روی زلفان خود ترکیبی از رنگ موی طبیعی شماره 9 و کاراملی بگذارید. بعد از گذشت حدود 30 الی 40 دقیقه زلفان خود را با آب ولرم و نرم‌کننده بشویید. البته در این مدت حتما گیسوان خود را چک کرده و در صورت دستیابی به نتیجه دلخواه، مرحله شستشو با آب را آغاز کنید. در نهایت برای درآوردن لایت‌های زیبا از تکنیک مش سوزنی استفاده کرده و تکه‌های انتخاب شده را تا پایه 9 دکلره روشن بفرمایید.

موی مشکی با هایلایت قرمز بورگاندی

یکی دیگر از مناسب‌ترین هایلایت ها برای پوست سبزه، قرمز بورگاندی با پایه آبی روی موهای مشکی است. برای این منظور باید رنگ موی قرمز تیره را از جلوی سر بمالید و به تدریج به پایین بروید. بدین ترتیب شما طیف ظریفی از قرمز روی گیسوان خود خواهید داشت که درخشش خاصی به آن‌ها می‌بخشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *