پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 0:05 قبل از ظهر

ام دی اف ستون وسط پذیرایی

ستون‌ها ابزاری کاربردی برای افزایش استحکام ساختمان‌ها هستند، اما بسیاری از اوقات پیش می‌آید که ستون در گوشه‌ای از فضای داخلی یا وسط حال و پذیرایی قرار بگیرد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که سالن پذیرایی یک سالن سرتاسری بزرگ و وسیع است که مهندسان ساختمان برای تقویت و افزایش استحکام ساختمان ملزم به جانمایی یک یا چند ستون است. با وجود اینکه در سال‌های گذشته شاهد چنین ستون‌هایی در وسط ساختمان‌های مسکونی بودیم و هیچ راه‌ حلی برای پنهان کردن آنها وجود نداشت، به تازگی طراحان دکوراسیون برای پنهان کردن این ستون‌ها از تمام مهارت خود استفاده می‌کنند.
علاوه بر این افراد خلاق و راه حل‌های مفیدشان، ترفندهای فراوانی در اینترنت موجود است که می‌توان از طریق آن‌ها ام دی اف ستون وسط پذیرایی را با خیال آسوده و با کمترین هزینه پنهان کرد. اگر شما هم از ستون‌های داخل پذیرایی خسته‌ شده‌اید و قصد دارید با روش‌های ساده و جدید آنها را تزیین کنید و زیبایی فضای کلی پذیرایی را چندین برابر کنید، با مجله اینترنتی سیب همراه باشید و از 10 روش عالی و جدید تزیین ستون وسط پذیرایی با ام دی اف استفاده کنید.

۱۰ روش عالی و جدید تزیین ستون وسط پذیرایی با ام دی اف

۱۰ روش عالی و جدید تزیین ستون وسط پذیرایی با ام دی اف

1. از گلدان‌های زیبا استفاده کنید: استفاده از گلدان‌های پر برگ و شلوغ یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های تزیین ستون وسط پذیرایی با ام دی اف است. شما می‌توانید با تهیه چند گیاه که در گلدان‌های مکعبی شکل قرار دارند و قرار دادن آن‌ها در اطراف ستون، ستون مورد نظر را به طور کامل از دید مهمانانتان پنهان کنید. برای این کار لازم است ابعاد ستون به درستی اندازه گیری شود تا گلدان‌ها بتوانند دورتادور ستون را پوشش دهند. به عنوان مثال از سانسوریا یا انواع پتوس‌ها می‌توانید برای پوشاندن ستون وسط پذیرایی با ام دی اف استفاده کنید.
2. با چند صفحه ام دی اف یک میز کوچک بسازید: اگر اطراف ستون وسط پذیرایی با ام دی اف فضای خالی دارید، می‌توانید با افزودن چند صفحه ام دی اف یک میز کوچک بسازید و از آن برای صرف نهار و شام و حتی مطالعه استفاده کنید. این خارق العاده را با دو صندلی پایه بلند تکمیل کنید.

۱۰ روش عالی و جدید تزیین ستون وسط پذیرایی با ام دی اف
3. یک کتابخانه جمع‌وجور بسازید: اگر تهیه ورق ام دی اف برای شما دشوار نیست، می‌توانید با نصب چند ورق کوچک، یک کتابخانه جذاب بسازید. شما می‌توانید علاوه بر کتاب‌های محبوبتان از دیگر وسایل دکوری کوچک برای تزیین ستون ام دی اف استفاده کنید و حس و حال دلنشینی را به پذیرایی منزلتان اضافه کنید. با استفاده هوشمندان از لامپ‌های ریسه‌ای و لامپ‌های کم مصرف کتابخانه منحصر به فرد خود را تکمیل کنید.
4. با پارتیشن ستون وسط پذیرایی را به دیوارها متصل کنید: این روش در صورتی برای شما کار می‌کند که بخواهید فضای پذیرایی را تفکیک کنید. اگر متراژ پذیرایی زیاد است می‌توانید با استفاده از پارتیشن فضاهای کاربردی‌تری را برای ساکنین خانه فراهم کنید. لازم به ذکر است که در حال حاضر پارتیشن‌های متنوعی، از جمله پارتیشن‌های شیشه‌ای، پارتیشن‌های کنافی و پارتیشن‌های متنوع دیگری در بازار به فروش می‌رسند.
5. با نورپردازی ستون وسط پذیرایی را دیدنی کنید: شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار کمی یک چراغ تزیینی مخصوص دیوار و یا یک دیوارکوب مدرن و شیک تهیه کنید و آن را بر روی ستون وسط پذیرایی نصب کنید. اگر در نزدیکی ستون پریز برق وجود ندارد، باز هم می‌توانید با ریسه‌های ال ای دی که با باتری یا شارژ کار می‌کنند ستون وسط پذیرایی را نورپردازی کنید.

۱۰ روش عالی و جدید تزیین ستون وسط پذیرایی با ام دی اف
6. آکواریوم یکی از گزینه‌های تزیین ستون وسط پذیرایی است: اگر به ماهی و آکواریوم علاقه دارید و می‌توانید از عهده نگهداری از آن برآیید، بی‌شک آکواریوم می‌تواند یکی از برترین گزینه‌های پیش روی شما برای تزیین ستون وسط پذیرایی با ام دی اف باشد. برای دستیابی به آکواریم مناسب لازم است فضای خالی ستون و دیوار را اندازه گیری کنید و با دسترسی به ابعاد دقیق برای ساخت آکواریم اقدام کنید.
7. با آیینه‌ کاری تمیز ستون وسط را تزیین کنید: این روش علاوه بر اینکه در گروه روش‌های کم هزینه قرار می‌گیرد، می‌تواند ستون وسط پذیرایی شما را به یکی از زیباترین قسمت‌های خانه‌تان تبدیل کند. شما می‌توانید با رنگ‌ها و مدل‌های متنوع آینه کاری دکوراسیون داخل پذیرایی را از این رو به آن رو کنید.
8. مبلمان اضافی تهیه کنید: بر حسب فضای موجود در میان ستون و دیوار پذیرایی می‌توانید یک فضای مدرن ایجاد کنید. برای این کار تنها کافی است دو یا سه مبل تک، یا حتی صندلی چوبی روسی، را به همراه یک میز شیک به صورت دایره‌ای قرار دهید و با این کار ستون پذیرایی را از دیدها پنهان کنید.

۱۰ روش عالی و جدید تزیین ستون وسط پذیرایی با ام دی اف
9. قاب عکس آویزان کنید: شما می‌توانید با آویزان کردن قاب عکس عزیزانتان، علاوه بر اینکه همیشه به یاد خانواده‌ و دوستانتان هستید، فضا را دوستانه‌تر و دلنشین‌تر می‌کند. این راه حل برای ستون‌های مستطیلی و مربعی بکار برده می‌شود.
10. ساعت آویزان کنید: یکی دیگر از مواردی که می‌تواند ستون وسط پذیرایی را تزیین کند و از سادگی آن کم کند استفاده از یک یا چند ساعت دیواری است.

تزیین ستون وسط پذیرایی با سیب

مجله اینترنتی سیب به عنوان یک بانک اطلاعاتی سبک زندگی به دنبال به‌روز نگه داشتن ایرانیان عزیز است. با مراجعه روزانه به وب‌سایت ما از آخرین مطالب آموزنده و سرگرم‌کننده لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی

چه میز تلویزیونی بخریم

چه میز تلویزیونی بخریم

چهارپایه نمایشگرهایی همچون تلویزیون، یکی از اسباب و لوازم مهم در هر خانه‌ای محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳