چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403 - 5:33 قبل از ظهر

رنگ موی شرابی ماهاگونی

 

رنگ موی شرابی ماهاگونی چه رنگی است؟ از چه ترکیبی این رنگ جذاب به دست می آید؟ گوناگونی رنگ مو، مد و بازشناسی رنگ و تناژ پوست تماما از مواردی هستند که اغلب اوقات خانم ها را در تعیین رنگ مناسب دو دل می کنند. اغلب خانم ها تمایل به تغییر و تنوع دارند ولی در عین حال در پی رنگ های فانتزی و جیغ نیستند. حتی از رنگ های پایه هم خسته شده اند، بنابراین رنگ موی شرابی ماهاگونی با دامنه وسیعی که به شما ارائه می دهد دست شما را جهت تعیین یک رنگ جذاب باز می گذارد.

شما به راحتی می توانید این رنگ مو را بر روی موهای طبیعی خود بدون انجام دکلره قرار دهید و یا حتی می توانید موهای خود را با دکلره روشن تر کنید تا رنگی زیبا و براق داشته باشید. تمام این موارد به سلیقه شما وابسته است و اینکه چقدر دوست دارید رنگ روشن تر و براق تری را برای موهای خود انتخاب کنید.

ترکیب رنگ موی شرابی ماهاگونی

ترکیب رنگ موی شرابی ماهاگونی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین اقسام رنگ های شرابی به حساب می آید. همانطور که قبلا هم گفته شد می توان این ترکیب رنگ را با دکلره یا بدون دکلره روی موها انجام داد. اگرچه انجام این رنگ با دکلره کردن مو ها نتیجه ایده آلی به همراه خواهد داشت. برای این منظور بهتر است نخست مو ها را به پایه ۸ دکلره برسانید و آنها را روشن کنید سپس از ترکیب رنگ نصف تیوپ رنگ شرابی شماره ۶، ۱/۴ تیوپ رنگ قرمز فالونی شماره ۶، ۱/۴ تیوپ رنگ صورتی ماگما و اکسیدان شماره ۲ به مقدار لازم استفاده کنید. این ترکیب رنگ موی شرابی ماهاگونی بایستی ۳۰ دقیقه بر روی موها باقی بماند.

۳ فرمول رنگ موی شرابی ماهاگونی معجزه آسا

برای به دست آوردن رنگ موی شرابی ماهاگونی جذاب و زیبا بهتر است یکی از این ۳ فرمول را که در زیر بیان می کنیم به کار ببرید:

  • فرمول شماره ۱

جهت دستیابی به ماهاگونی تیره بر روی مو های خود مواد نامبرده شده در زیر را داخل کاسه ای با هم ترکیب کنید:

  1. رنگ موی ماهاگونی شماره ۶.۵۷ تقریبا ۲/۳ تیوپ
  2. رنگ موی شرابی بنفش روشن ۱/۳ تیوپ
  3. رنگ موی طبیعی شماره ۷ حدود ۱/۳ بسته
  4. واریاسیون قرمز ۳ سانت
  5. اکسیدان شماره ۱ به مقدار لازم

چنانچه موهای شما بدون سفیدی است آن ها را به مواد ترکیب شده بالا آغشته ‌کنید و سپس شانه بزنید. پس از طی ۴۵ دقیقه می توانید مو های خود را با آب سرد و شامپو شستشو نمایید. این ترکیب رنگ بر روی موهای طبیعی خیلی جذاب به چشم می آید. چنانچه بعضی از تار های موی شما سفید است ۱/۳ از مواد نامبرده شده در بالا را با تقریبا ۵ سانت از رنگ شماره ۳ طبیعی مخلوط کنید. پس از آن مخلوط به دست آمده را بر روی بخش های سفید بگذارید.

  • فرمول شماره ۲

یکی از فرمول های رنگ موی شرابی ماهگونی بدین شرح است که در آغاز برای اینکه موهای جذاب و براقی داشته باشید بایستی موهای خود را با دکلره و اکسیدان شماره ۳ به پایه ۵ برسانید. در پایان پس از اینکه مو های خود را به صورت کامل شستشو دادید ظاهر آن را با به کارگیری ترکیب زیر به یک رنگ موی جذاب تبدیل کنید:

  1. رنگ موی طبیعی شماره ۶ یک سوم تیوپ
  2. ماهاگونی روشن حدود ۱/۶ تیوپ
  3. رنگ موی شکلاتی ۱/۳ تیوپ
  4. واریاسیون نقره ای ۴ سانت
  5. واریاسیون بنفش ۲ سانت
  6. اکسیدان شماره ۱ به مقدار لازم

مواد ذکر شده را در ظرفی ترکیب نموده و به وسیله آن موهای خود را رنگساژ کنید. بعد از تقریبا ۳۰ دقیقه موهای خود را با آب ولرم و شامپو شستشو نمایید. در این مدت زمان می توانید جهت تقویت موهای خود از روغن آرگان هم استفاده کنید.

  • فرمول شماره ۳

از دیگر فرمول های رنگ موی شرابی ماهاگونی می توان به ماهاگونی پوست پیازی اشاره نمود. برای دستیابی به این رنگ معجزه آسا و زیبا بایستی موها را به پایه ۸ دکلره برسانید. اگرچه برای این کار می توان به وسیله تکنیک آمبره تناژی از تیره به روشن ایجاد نمود. این کار زیبایی موهای شما را چند برابر می کند. در این حالت ریشه تار ها به رنگ طبیعی است و بخش های وسطی پایه ۶ و انتهای موها به پایه ۸ دکلره می رسند. رنگساژ از ریشه تا نیمه این نوع موها هم به وسیله ترکیب زیر به آسانی انجام می گیرد:

  1. رنگ موی ماهاگونی شماره ۶.۵۷ حدود ۲/۳ تیوپ
  2. رنگ موی بنفش ۱/۳ تیوپ
  3. واریاسیون نقره ای ۳ سانت
  4. واریاسیون بنفش ۲ سانت
  5. اکسیدان شماره ۱ به مقدار لازم

این در صورتی است که جهت تغییر بخش دوم تا پایان مو بایستی به شکل زیر عمل کرد:

  1. رنگ پوست پیازی شماره ۹.۲۵۱ حدود ۱/۳ تیوپ
  2. رنگ بنفش شماره ۶ حدود ۱/۶ محصول
  3. واریاسیون نقره ای ۳ سانت
  4. اکسیدان شماره ۱ به میزان لازم

مواد نامبرده شده را پس از ترکیب نمودن بر روی مو های خود تقریبا پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه شستشو دهید. پس از آن مو های خود را با آب سرد شستشو نمایید. در این بین بهتر است از شامپو و ماسک مو جهت بستن کوتیکول های مو یاری بگیرید.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *