پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 8:22 بعد از ظهر

چگونه شیشه های دور از دسترس را تمیز کنیم

یکی از مهم ترین دغدغه همه افراد این است که چگونه شیشه های دور از دسترس را تمیز کنیم؟ این شیشه ها دسترسی مناسبی نداشته و تمیز کردن آن ها ممکن است دردسرهای زیادی داشته باشد. از این رو بسیاری از افراد تصمیم می گیرند به جای تمیز کردن آن ها، شیشه های دور از دسترس را به حال خود رها کنند. ما در این مطلب از سیب قصد داریم تا چند راهکار را برای تمیز کردن شیشه های دور از دسترس در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه شیشه های دور از دسترس را تمیز کنیم

شیشه های دور از دسترس

یکی از تجهیزاتی که برای تمیز کردن نمای خانه ها و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه ها هستند. این شیشه ها علاوه بر اینکه زیبایی بصری خاصی را با خود به همراه خواهند آورد، می توانند به عبور نور خورشید کمک کرده و باعث شوند تا محیط پیرامونی خود را روشن نگه دارند. البته استفاده از این شیشه های دور از دسترس، معایب خاص خودش را هم دارد. یکی از بزرگترین این معایب، نحوه تمیز کردن و شستشوی این شیشه ها بوده که باعث به وجود آمدن این سؤال که چگونه شیشه های دور از دسترس را تمیز کنیم، می شود.

شیشه های دور از دسترس

بدون شک تمیز کردن این شیشه ها چالش های بسیار زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. از مهم ترین چالش هایی که در زمان شستشوی شیشه های دور از دسترس وجود دارد، می توان به ایمنی اشاره کرد. معمولاً این شیشه ها در ارتفاعی نصب شده اند که دسترسی به آن ها را سخت کرده است. از این رو برای شستن آن ها به تجهیزاتی نیاز است تا ایمنی شما را در زمان شستن تأمین کند.
البته امروزه وسایل و ابزارآلاتی تولید شده اند که می توانند به شما در شستن پنجره های دور از دسترس کمک فراوانی کنند. شما می توانید به سادگی و با کمک این تجهیزات، به همراه یک سطل آب و ماده شیشه شور، به سادگی این شیشه ها را تمیز کنید.نحوه تمیز کردن شیشه های دور از دسترس

نحوه تمیز کردن شیشه های دور از دسترس

برای شستن شیشه های دور از دسترس علاوه بر اینکه به مواد شوینده مناسب احتیاج پیدا خواهید کرد، باید از لوازمی استفاده کنید تا شما را در این امر همراهی کند. اگر می خواهید بدانید که چگونه شیشه های دور از دسترس را تمیز کنیم، می توانید یکی از راه های زیر را امتحان کنید.

  • استفاده از نردبان
    اگر ارتفاع شیشه شما نسبت به زمین زیاد نیست، می توانید از نردبان برای تمیز کردن شیشه های دور از دسترس استفاده کنید. در حین کار با نردبان باید مطمئن شوید که سطح زیرینی که نردبان بر روی آن قرار دارد کاملاً یک دست و هموار باشد. همچنین نردبانی که استفاده می کنید، کاملاً ایمن بوده و از کیفیت آن مطمئن هستید. بدین صورت می توانید به کمک نردبان شیشه ها و پنجره های دور از دسترس خودتان را سریع و راحت بشویید.
  • استفاده از شیشه پاک کن های مغناطیسی
    یکی از محبوب ترین و کم خطرترین روش ها برای تمیز کردن شیشه های دور از دسترس، استفاده از شیشه پاک کن های مغناطیسی است. این مدل از تجهیزات دارای دو قسمت مجزا بوده که بر روی هر کدام از آن ها یک آهنربای مغناطیسی قدرتمند قرار داده شده است. در ابتدا یک قسمت آن را از سمت داخل شیشه و پنجره نصب کرده و دیگری را بیرون از پنجره و بر روی قسمت دیگر قرار می دهید.
    حال از آن جایی که این دو قسمت با کمک نیرو مغناطیسی به یکدیگر چسبیده اند، می توانید به راحتی با حرکت دادن قسمت داخلی شیشه پاک کن مغناطیسی، قسمت بیرونی را هم حرکت دهید و شیشه های دور از دسترس خودتان را تمیز کنید.

شیشه های دور از دسترس

  • استفاده از تی های بلند و U شکل
    یکی دیگر از تجهیزاتی که برای شستن پنجره های دور از دسترس می تواند کمک فراوانی کند، تی های بلند و u شکلی است که به سادگی می توانید آن ها را در بازار پیدا کنید. به کمک این تی ها دیگر نگران این نیستید که چگونه شیشه های دور از دسترس را تمیز کنیم. در قسمت ابتدایی این تی ها از یک اسفنج استفاده شده است که باید آن را در محلول آب و مایع شیشه شور بزنید و سپس آن را از پنجره بیرون برده و بر روی شیشه های دور از دسترس خود بکشید.

 

مطلب پیشنهادی

کندن چسب شیشه پنجره

کندن چسب شیشه پنجره

گاهی اوقات برای پاک کردن شیشه ها، مشکلاتی به وجود می آید که مهمترین آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳