شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 6:51 بعد از ظهر

جواب مثبت ویزای سفارت المان

برای گرفتن جواب مثبت ویزای سفارت آلمان ابتدا باید از سفارت آلمان نوبت بگیرید. البته بهتر است قبل از نوبت گرفتن با مشاورین این حوزه مشورت کنید تا جواب مثبت ویزای سفارت آلمان شما، به مشکل بر نخورد. مشاورین به شما کمک می کنند که در کمترین زمان جواب مثبت ویزای سفارت آلمان را بگیرید. برای گرفتن جواب مثبت ویزای سفارت آلمان باید اقداماتی را انجام دهیم در ادامه این مقاله در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

چقدر احتمال دارد جواب ویزای سفارت المان مثبت شود؟

برای گرفتن جواب مثبت سفارت المان باید طبق قوانین سفارت آلمان ابتدا مبلغی را واریز کنید تا نوبت داده شود. در جواب سؤال چقدر احتمال دارد جواب ویزای سفارت آلمان مثبت شود؟ باید گفت اگر با مدارک کامل، سر ساعت و روز مقرر به سفارت آلمان مراجعه کنید و مدارک ناقص نباشد و ایرادی نداشته باشد جواب ویزای سفارت آلمان مثبت اعلام خواهد شد.

چقدر احتمال دارد جواب ویزای سفارت المان مثبت شود؟

مدارکی که باید در زمان نوبت ویزای سفارت آلمان به سفارت داده شود عبارت اند از:

  1. فرم تکمیل شده ی درخواست ویزای آلمان
  2. کلیه ویزاها و گذرنامه های قبلی
  3. رسید پرداخت هزینه درخواست ویزای آلمان
  4. سند ازدواج
  5. کلیه اسناد ملی
  6. گواهی اشتغال به کار
  7. گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و محصلان
  8. پرینت گردش حساب سه ماه اخیر به همراه تمکن مالی
  9. رزرو کردن بلیت رفت و برگشت و واچر هتل
  10. پرینت دعوت نامه برای افرادی که دعوت نامه معتبر دارند.

افرادی که مدارک خود را به زبان آلمانی ترجمه شده باشند و تسلط به زبان آلمانی داشته باشند؛ اولویت برای جواب مثبت سفارت آلمان دارند. بعد از زبان آلمانی اگر مدارک به زبان انگلیسی باشد و تسلط به زبان انگلیسی داشته باشند، اولویت برای جواب مثبت سفارت آلمان است. البته مدارک به زبان فارسی هم باشد احتمال جواب مثبت ویزای سفارت آلمان را دارد.

چقدر احتمال دارد جواب ویزای سفارت المان مثبت شود؟

چه مدت طول می کشد تا ویزا سفارت آلمان صادر شود؟

در جواب سؤال چه مدت طول می کشد تا ویزای سفارت آلمان صادر شود؟ باید گفت به طور کلی برای نوبت گرفتن سفارت آلمان از ۴ ماه تا ۶ ماه ممکن است طول بکشد. بعد از نوبت گرفتن باید با مدارک کامل و بدون هیچ کم و کاست و بدون به سفارت مراجعه کنید؛ حتی چیدمان مدارک هم باید طبق درخواست سفارت باشد. همان طور که گفته شد در صورتی که مدارک به زبان آلمانی و یا انگلیسی ترجمه شده باشد. جواب مثبت ویزای سفارت آلمان زودتر صادر می شود، اما زمان بررسی مدارک تا یک ماه طول بکشد.

البته همین زمان هم در صورتی است که در زمانی که نوبت برای گرفتن جواب مثبت ویزا به سفارت آلمان مراجعه می کنید. بعد از بررسی مدارک توسط سفارت توسط، جواب مثبت ویزای سفارت آلمان با ایمیل به شما اطلاع داده می شود. بعد از گرفتن جواب مثبت سفارت آلمان می توانید به سفارت آلمان مراجعه کنید تا ویزای آلمان خود را دریافت کنید و سفر خود را انجام دهید. اما در صورتی که مدارک ناقص باشد یا جعل شناخته شود و تکمیل نباشد در ایمیل مدارک شما ریجکت یا رد می شود.

شما می توانید از طریق ایمیل یا مراجعه به سفارت علت ریجکت شدن مدارک خود را بخواهید و در خواست بررسی مجدد بدهید. در صورتی که مدارک شما رد شود تا ده ماه نمی توانید درخواست ویزای آلمان بدهید ولی بعد از آن مجدد می توانید اقدام کنید. اما باید کلیه مراحل از نو شروع شود. اما ویزای سفارت آلمان چند مدل دارد که بر اساس آن ممکن است، جواب مثبت ویزای آلمان زودتر یا دیرتر صادر شود.

چه مدت طول می کشد تا ویزا سفارت آلمان صادر شود؟

 

 

انواع ویزای آلمان عبارات اند از:

  1. ویزای توریستی آلمان: ویزای توریستی خود به دو دسته تقسیم می شود:
    • دسته ی اول ویزای توریستی، ترانزیت کوتاه مدت: یک بار ورود یا دو بار ورود
    • دسته ی دوم ویزای توریستی، ترانزیت بلند مدت: با این نوع ویزا شما تا ۵ سال می توانید بدون دغدغه و به تعداد نا محدود ورود یا خروج به آلمان داشته باشید.
  2. ویزای دانشجوی یا ویزای تحصیلی آلمان: این نوع ویزا فقط برای افرادی صادر می شود که از مراکز معتبر آموزشی آلمان دعوت نامه داشته باشند. با این ویزا دانشجو در حین تحصیل به تعداد دلخواه می تواند ورود و خروج داشته باشد.
  3. ویزای سرمایه گذاری یا ویزای کار آلمان یا ویزای تجاری: این نوع ویزا برای سرمایه گذارانی یا افرادی که قصد دارند در کشور آلمان مشغول به کار شوند صادر می شود تابه راحتی به کسب و کار و تجارت یا سرمایه گذاری خود مشغول شوند. این افراد هم به تعداد نا محدود می توانند ورود و خروج داشته باشند.

چه مدت طول می کشد تا ویزا سفارت آلمان صادر شود؟

سخن آخر

برای گرفتن جواب مثبت سفارت آلمان نیاز به آگاهی های لازم در این مورد است. سفارت آلمان سخت گیری های دارد ولی اگر مدارک کامل و بدون نقص باشد. البته چیدمان آن با دقت و طبق خواسته سفارت باشد، جواب مثبت ویزای سفارت آلمان سریع تر ارسال می شود. اگر به زبان آلمانی یا انگلیسی تسلط دارید برای گرفتن جواب مثبت ویزای آلمان امتیاز محسوب می شود. مجله اینترنتی سیب همراه شماست.

مطلب پیشنهادی

مهاجرت از طریق دعوت نامه

مهاجرت از طریق دعوت نامه

در سال‌های اخیر مهاجرت به کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری پیدا کرده است در این میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳