جمعه , 10 فروردین 1403 - 3:34 بعد از ظهر

فرش زرشکی با چه مبلی ست میشه

رنگ زرشکی یکی از رنگ های طیف قرمز است که از قرمز یک درجه تیره تر و از رنگ های مثل عنابی و شرابی روشن تر است. ویژگی خاص رنگ زرشکی شیک و با وقار بودن است.

فرش زرشکی با چه مبلی ست می شود؟

چیدمان فرش زرشکی

این رنگ در میان طراحان داخلی بسیار پرطرفدار است، چرا که رنگ زرشکی یک رنگ ساده نیست و همین موضوع به طراحان داخلی این امکان را می دهد تا با استفاده از آن در کنار رنگ های دیگر در دکوراسیون فضای خانه، مهارت خود را به رخ بکشند. زرشکی مانند قرمز رنگی شاد و پر انرژی است و ترکیب درست آن با رنگ های دیگر در فضای خانه می تواند تاثیر بسزایی در خلق و خوی آدم بگذارد.

فرش زرشکی با چه مبلی ست می شود؟
همانطور که اشاره شد رنگ زرشکی از خانواده رنگی قرمز می باشد و به همین علت بسیاری از نکات مربوط به ست کردن دکوراسیون با رنگ قرمز در اینجا نیز کاربرد دارد. رنگ زرشکی از نوع رنگ های تیره به شمار می رود و استفاده ی زیاد آن در فضا می تواند موجب سنگین شدن آن شود.

فرش زرشکی با چه مبلی ست می شود؟

مبل همخوان با فرش زرشکی

به طور کلی اگر فرش زرشکی باشد، با انتخاب رنگ تیره برای مبلمان، رنگ فرش بیشتر خود را نمایان می کند و اگر رنگ مبلمان سفید باشد، میزان قرمزی فرش کمتر به چشم می آید. در کنار فرش زرشکی می توان از رنگ هایی مانند کرم، طلایی، سفید، مشکی، سبز، سورمه ای و طوسی برای مبلمان استفاده کرد که هر کدام از این رنگ ها در کنار فرش زرشکی حس و حال مخصوص به خود را به فضای خانه می بخشند.

فرش زرشکی با چه مبلی ست می شود؟

علاوه بر این می توانید رنگ کوسن های مبل را از میان رنگ های نامبرده انتخاب کرده و آن را با فرش زرشکی ست کنید. البته از آن جایی که رنگ زرشکی برای مبلمان یک رنگ همیشه خاص و سلطنتی است، می توانید از سایه های کمی متفاوت تر از این رنگ برای مبلمان در کنار فرش زرشکی استفاده کنید.

فرش زرشکی با چه مبلی ست می شود؟

در این صورت بهتر است برای متعادل کردن فضای خانه، از رنگ هایی مثل کرم یا طلایی برای دیوارها و سایر لوازم موجود در دکوراسیون استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

از کجا موکت بخریم

از کجا موکت بخریم

موکت یکی از کفپوش‌های مهم است که از زمان‌های قدیم برای منازل مورد استفاده قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *