جمعه , 10 فروردین 1403 - 5:03 قبل از ظهر

رنگ موی یخی دودی بدون دکلره

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که رنگ موهای خاص، جذاب و منحصر بفرد را می پسندید، رنگ موی یخی دودی بدون دکلره گزینه بسیار مناسبی است. این رنگ مو برای افرادی که پوست روشنی دارند، بسیار چشمگیرتر خواهد بود؛ مخصوصا اگر با یک آرایش گرم و جذاب ترکیب شود.
رنگ موهای روشن از پرطرفدارترین انواع رنگ مو در بین زنان ایرانی به حساب می آیند. در بین رنگ های روشن نیز برخی رنگ ها طرفداران زیادی دارند که یکی از آن ها رنگ موی یخی با تناژ دودی است. برای ایجاد رنگ موی یخی دودی روشن باید از روش دکلره کردن موها استفاده نمود.
اما گاهی به دلایل مختلف مانند بیماری یا آسیب های جانبی ناشی از دکلره امکان استفاده این پودر امکان پذیر نیست. معمولا در چنین شرایطی بهتر است از یک رنگ موی ترکیبی برای رنگ کردن موها استفاده نمود. به این ترتیب، ضمن رسیدن به رنگ موی مورد علاقه، میزان آسیب های وارد شده به موها به حداقل خواهد رسید.
فرمول رنگ موی یخی دودی بدون دکلره
ترکیب رنگ موهای بژ روشن و متوسط، زیتونی، دودی و واریاسیون نقره ای می تواند یک رنگ مو با تناژ یخی دودی را ایجاد نماید. در این ترکیب باید از اکسیدان شماره یک یا همان اکسیدن 6 درصد استفاده کرد. البته رنگ موی یخی دودی بدون دکلره بر روی موهای تیره و روشن، تناژهای مختلفی می دهد. هر چه تیرگی موها بیشتر باشد، رنگ موی ایجاد شده تیره تر خواهد بود. البته شاید با کمی تغییر در ترکیب ایجاد شده بتوان میزان درخشندگی و روشنی موها را افزایش داد.

فرمول رنگ موی یخی دودی بدون دکلره

رنگ موی یخی دودی نوعی رنگ روشن و سرد است که باید برای رسیدن به تناژ دلخواه با دکلره همراه شود. اما برخی افراد بنا به دلایل مختلف، حاضر به استفاده از پودر دکلره نیستند. بنابراین بهتر است به دنبال ترکیبی باشیم تا بتوان ضمن ایجاد رنگ موی دلخواه، از آسیب رساندن به موها نیز پیشگیری به عمل آورد. فرمول رنگ موی یخی دودی بدون دکلره به صورت زیر تعریف می شود:
فرمول رنگ موی یخی دودی بدون دکلره
  • 30 میلی لیتر رنگ موی بژ روشن
  • 40 میلی لیتر رنگ موی بژ متوسط
  • 20 میلی لیتر رنگ موی دودی شماره 6
  • 30 میلی لیتر رنگ موی زیتونی شماره 7
  • 4 سانتی متر واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان شماره یک یا 6 درصد
  • این ترکیب بر روی موهای تیره و روشن تناژهای مختلفی به وجود می آورد. البته در هر صورت، موها روشن تر از حالت قبل شده و رنگی با همان تناژ به خود می گیرند. با این حال، برای موهای تیره نمی توان بدون استفاده از دکلره، موها را به طور قابل توجهی روشن کرد. لازم به ذکر است این ترکیب باید به مدت 45 دقیقه بر روی موها باقی بماند تا اثربخشی کافی را داشته باشد.
فرمول رنگ موی یخی دودی بدون دکلره
رنگ موی یخی دودی بدون دکلره را می توان با ایجاد تناژ نقره ای، درخشان و براق تر کرد. برای این کار می توان رنگ موی دودی شماره 9 و رنگ موی دودی شماره 10 را به اندازه 30 میلی لیتر با اکسیدان یک درصد ترکیب کرد. همچنین باید به اندازه 10 سانتی متر واریاسیون نقره ای و 5 سانتی متر واریاسیون دودی به این ترکیب اضافه کنید. در نهایت، رنگ موی یخی دودی بدون دکلره شما به یک رنگ موی روشن با تناژ یخی دودی براق تر تبدیل خواهد شد.

مزایای رنگ یخی دودی بدون استفاده از دکلره در چیست؟

پودر دکلره که با هدف تغییر پایه رنگ موها به کار می رود، باعث آسیب به ساقه مو می شود. تکرار فرایند دکلره کردن موها در نهایت باعث خشکی و خرد شدن موها خواهد شد. برای افرادی که تمایلی به استفاده از پودر دکلره ندارند، استفاده از ترکیب رنگ موی یخی دودی بدون دکلره به روشن کردن رنگ موها کمک می کند. برای افرادی که رنگ پوست روشن با تناژ گرم دارند، رنگ کردن موها با رنگ یخی دودی ایده جالبی است. البته ممکن است افراد با رنگ پوست های سرد نیز به این رنگ مو علاقه داشته باشند.
مزایای رنگ یخی دودی بدون استفاده از دکلره در چیست؟
در این صورت، باید با ترفندهای مختلف اثرات سردی رنگ یخی دودی را از روی صورت محو کرد. برای مثال، افرادی که با رنگ پوست روشن با تناژ سرد هستند می توانند به کمک میکاپ های گرم، اثرات سردی این رنگ را از بین ببرند. یک رژ لب قرمز یا آرایش چشم مشکی، گزینه مناسبی برای رفع این مشکل خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال یک تغییر اساسی در ظاهر خود هستید، می توانید با خیال راحت رنگ موی یخی دودی بدون دکلره را امتحان کنید. برای آشنایی با نحوه رنگ کردن موها در خانه می توانید به مطالب دیگر در وبسایت سیب مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

یک دیدگاه

  1. سلام
    من موهام مش داره ،میخام یخی دودی بزنم
    موهام استقامت خوبی داره وزود رنگ بازمیکنه
    ولی بالای سرم یخورده رنگ نارنجی گرفته که تقصیرخودم بود
    بنظرتون یخی دودی بدون دکلره بزنم یک دست میشه موهام؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *