دوشنبه , 24 اردیبهشت 1403 - 10:31 بعد از ظهر

نحوه استفاده از شامپو ضد زردی

 

اگر شما هم پس از رنگ کردن موهای خودتان با رنگ های روشن با مشکل زردی موها مواجه شده اید، نگران نباشید. شامپو ضد زردی بنفش تولید شده است و می تواند برای از بین بردن زردی موهای شما مورد استفاده قرار گیرد. فقط کافیست که به صورت اصولی از این محصول استفاده کنید و بدانید که چه نوع شوینده ضد زردی را بر اساس رنگ موهای خودتان بخرید.

راهنمای خرید و نحوه استفاده از شامپوی بنفش و ضد زردی موها

این روزها زرد شدن موها یکی از مشکلات رایج برای خانم ها است. معمولا خانم هایی که پس از دکلره کردن موها، با مشکل زردی مواجه می شوند می خواهند از روش اصولی برای رفع این مشکل استفاده کنند. استفاده از شوینده با رنگ بنفش مناسب که یک نوع شامپو ضد زردی است، می تواند برای خانم ها گزینه بسیار ایده آلی باشد. اما برای اینکه از این محصولات استفاده کنید، باید در ابتدا بدانید که به چه رنگی از آن نیاز دارید و در نهایت با نحوه استفاده از آن آشنا شوید.

نحوه استفاده از شوینده ضد زردی برای موها

در صورتی که اقدام به خرید یک شامپو ضد زردی بنفش برای از بین بردن اثر زردی روی موهای خودتان کرده اید، می توانید به راحتی از این شامپو استفاده کنید. البته فراموش نکنید که یک شوینده مناسب مو، باید طبق نکاتی که ذکر کردیم، خریداری شود. در ادامه مراحل استفاده از این محصول را برای موهای شما توضیح می دهیم:

برای استفاده از این محصولات، ابتدا زیر دوش آب گرم و یا ولرم بروید و موهای خودتان را به طور کامل خیس کنید. این کار باعث می شود تا جذب این محصولات در موهای شما افزایش پیدا کند. سپس، به اندازه یک کف دست شامپوی بنفش را روی موهای خودتان بزنید. اگر حجم موهای شما زیاد است، می توانید از مقدار شوینده بیشتری استفاده کنید، به طوری که تمامی بخش های موهای شما به این محصول آغشته شوند. اگر احساس می کنید که غلظت شامپو بسیار زیاد است، می توانید با کمی آب آن را رقیق کنید و سپس روی موهای خودتان قرار دهید.

این محصول باید از ریشه تا ساقه موها را در بر بگیرد. پس ابتدا آن را به ریشه مو بزنید و سپس به آرامی آن را روی ساقه موها پخش کنید. خوب شامپو ضد زردی را روی موهای خودتان ماساژ دهید تا مانند دیگر محصولات شستشو دهنده مو، روی موهای شما کف کند. در این زمان یک رنگ یاسی روی موهای شما ایجاد می شود. روی بخش هایی از مو که بیشتر زرد شده اند، تمرکز بیشتری داشته باشید. اگر نیاز است از شستشو دهنده موی بیشتری در آن نواحی استفاده کنید.

اجازه دهید شامپو به مدت 5 دقیقه روی موهای شما باقی بماند. (مدت زمان باقی ماندن این محصول را در دستورالعمل آن با دقت بیشتری مطالعه کنید.) سپس، موهای خودتان را آب ولرم شستشو دهید. بهتر است که هر زمانی که شاهد زردی روی موهای خودتان بودید، دوباره از شامپو استفاده کنید. در غیر این صورت استفاده 1 الی 2 بار در هفته از این محصول برای جلوگیری و یا رفع زردی موها توصیه می شود.

راهنمای خرید شامپوی بنفش برای موها

اگر به دنبال خرید شامپو ضد زردی بنفش برای موهای خودتان هستید، ابتدا باید رنگ پایه موهای خودتان را مشخص کنید. چون این محصولات با رنگ بندی های مختلفی سفارش داده می شود. البته همه این محصولات با هر رنگی باید دارای غلظت بالایی باشند. به طوری که وقتی آن ها را در کف دست می ریزید، شاهد غلظت بالا و کدر بودن آن ها باشید.

  • شامپوی بنفش مناسب موهای نقره ای و دودی

اگر موهای خودتان را نقره ای و یا دودی کرده اید و حالا می خواهید زردی موهای خودتان را از بین ببرید، می توانید از شامپو ضد زردی بنفش استفاده کنید. شامپویی که برای این نوع موها استفاده می شود، از نوع تیره است. شوینده های یاسی نمی توانند برای موهای نقره ای و دودی گزینه خوبی باشند. پس حتما به دنبال خرید شوینده های بنفش تیره رنگ برای موهای نقره ای، دودی و پلاتینه باشید.

  • شامپوی بنفش مناسب موهای بلوند

اگر موهای خودتان را بلوند کرده اید و حالا شاهد زردی آن ها هستید، باید از شامپو ضد زردی بنفش استفاده کنید. اما شامپوی بنفشی که برای موهای بلوند استفاده می شود، کاملا متفاوت از شوینده ای است که برای موهای نقره ای و دودی استفاده می شود. شوینده های بنفش روشن و یاسی برای موهای بلوند مناسب هستند.

  • شامپوی بنفش مناسب موهای تیره

نکته ای که باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که شوینده های بنفش فقط برای موهای روشن که دچار زردی شده اند، مناسب هستند. بنابراین، نیازی نیست که برای موهای تیره از این محصولات استفاده کنید. چون اساسا موهای تیره با مشکل زردی موها مواجه نمی شوند!

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *