جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 3:17 بعد از ظهر

تزیین اپن آشپزخانه با وسایل ساده دکوری

اپن آشپزخانه یکی از پرکاربردترین مناطق آشپزخانه است که اغلب اوقات تزیین آن برای ما چالش برانگیز است. به طور کلی، اپن آشپزخانه برای خرد کردن سبزیجات، خرد کردن مرغ و گوشت، فضای درست کردن خمیر شیرینی پزی و باز کردن خمیر پیتزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر موارد یاد شده، بسیاری از ما میوه‌های و سبزیجات خود را بر روی اپن آشپزخانه خشک می‌کنیم. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اپن آشپزخانه کاربردهای فراوانی دارد و تزیین آن با وسایل ساده دکوری می‌تواند فضا از یک نواختی خارج کرده و محیط کار شما را جذا‌ب‌تر کند. برای تزیین اپن آشپزخانه با وسایل ساده دکوری از مراحل زیر پیروی کنید:

  • همه چیز را از روی اپن بردارید:

پیش از هر اقدامی به شما پیشنهاد می‌کنیم برای ایجاد فضای بیشتر برای وسایل ساده دکوری، وسایل و ابزار آشپزخانه را به دو دسته پرکاربرد و غیرضروری تقسیم بندی کنید. سرخ کن غیرکاربردی غول پیکر، ماشین چرخ‌گوشت، هوا پز و هر وسیله برقی بزرگ دیگری که پیش از این بر روی اپن آشپزخانه می‌گذاشتید را داخل کابینت‌ها جا دهید.

  • لوازم مخصوص آشپزی را نزدیک اجاق گاز بگذارید:

اپن آشپزخانه جای نگهداری ست کفگیر و ملاقه نیست! ست ادویه‌جات را نیز نزدیک اجاق گاز قرار دهید تا بتوانید در هنگام آشپزی دسترسی بیشتری به آنها داشته باشید. قابلمه‌هایی که پیش از این جا نداشتند را نیز داخل اجاق گاز و یا کابینت‌ها جا دهید و فضا را برای وسایل دکوری زیبا خلوت کنید.

  • تم رنگی محبوبتان را مشخص کنید:

با انتخاب تم رنگی مورد علاقه‌تان می‌توانید جزئیات را متحول کنید. اگر قصد دارید بر روی اپن آشپزخانه از ست‌های شیک و یا فانتزی نمک و فلفل استفاده کنید، توجه داشته باشید که رنگ آنها با رنگ دیگر وسایل آشپزخانه هماهنگی داشته باشند.

  • قدرت گل و گیاهان آپارتمانی را دست کم نگیرید:

به طور کلی، استفاده از گل و گیاه در طراحی داخلی، علاوه بر اینکه هیچ‌وقت تکراری نمی‌شوند و همیشه ترند هستند، به فضای اطراف شما زندگی می‌بخشند. به عنوان مثال، پتوس‌ها می‌توانند برترین گزینه‌های پیش روی شما باشند. این گیاهان جذاب و زیبا علاوه بر اینکه به نور کمی نیاز دارند و نگهداری از آنها بسیار ساده است، می‌توانند در گلدان‌ها بلوری و شیشه‌ای نیز نگهداری شوند و زیبایی اپن آشپزخانه شما را چندین برابر افزایش دهند.

قدرت گل و گیاهان آپارتمانی را دست کم نگیرید

  • اپن آشپزخانه را نورپردازی کنید:

فضای اپن آشپزخانه خود را می‌توانید با لامپ‌های رومیزی یا نورهای آویز ارزان قیمت تزیین کنید. اگر می‌خواهید فضای مدرن و مینیمالی خلق کنید باید از لامپ‌های سفید رنگ استفاده کنید و اگر قصد دارید فضای دوستانه و دلنشینی فراهم کنید، به شما لامپ‌های نارنجی و زرد را پیشنهاد می‌کنیم.

  • گل‌های طبیعی یا مصنوعی را از یاد نبرید:

فراموش نکنید که هر فصلی گل‌های مخصوص خود را برای ما به ارمغان می‌آورد. اگر به گل طبیعی علاقه‌مند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم اپن آشپزخانه را با گل‌های ارزان قیمت فصلی تزیین کنید. از گل‌های مصنوعی غافل نشوید! تنها کافی است با چند دقیقه جستجو در اینترنت به برترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کننده گل مصنوعی دست پیدا کنید و زیباترین و مقرون به صرفه‌ترین گل‌های مصنوعی را برای اپن آشپزخانه‌تان خریداری کنید.

  • قاب عکس عزیزانتان را پیش چشمانتان قرار دهید:

قاب عکس‌های خانوادگی یکی دیگر از گزینه‌های تزیین اپن آشپزخانه با وسایل دکوری ساده هستند. این قاب‌ عکس‌ها علاوه بر اینکه همیشه یاد عزیزانتان را برای شما زنده نگه می‌دارند می‌توانند به عنوان وسایل ساده دکوری بر روی اپن آشپزخانه جا داده شوند.

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده

تزیین آشپزخانه با وسایل ساده

وقتی صبحت از تزیین آشپزخانه به میان می‌آید اولین چیزی که به فکرمان خطور می‌کند، هزینه و سرمایه گذاری بر روی لوازم دکوری لوکس و گران قیمت است. خبر خوش اینکه افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت این امکان را برای ما فراهم می‌سازد تا از ویدیوهای آموزشی فراوانی که در اینترنت وجود دارند بیشترین استفاده را بکنیم و برای ساخت وسایل تزیینی ساده آستین بالا بزنیم. این ایده‌های جدید ساخت وسایل ارزان قیمت علاوه بر اینکه بسیار خلاقانه هستند، می‌توانند ساعت‌ها ما را سرگرم کنند و مانند یک کلاس رایگان هنری، استعداد ما را شکوفا کنند. به عنوان مثال برای تزیین آشپزخانه با وسایل ساده می‌توانید با بطری و کاموا گلدان‌های بسیار شیک بسازید یا با بطری رنگی و تور انواع مختلف جا شمعی خلق کنید و از زیبایی آنها بر روی اپن آشپزخانه لذت ببرید. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحات اینستاگرام که کالاهای دست دوم می‌فروشند وسایل ساده و ارزان قیمت خریداری کنید و دکوراسیون آشپزخانه و اپن آشپزخانه منزلتان را متحول کنید.

تزیین آشپزخانه با مجله اینترنتی سیب

تزیین آشپزخانه با مجله اینترنتی سیب

مجله اینترنتی سیب یکی از محبوب‌ترین مجلات آنلاین فارسی است که با گردآوری اطلاعات کاربردی در زمینه‌های مختلف به سؤالات کاربران خود پاسخ می‌دهد. اگر به دنبال به‌روزترین مطالب سبک زندگی هستید و نمی‌دانید در چه وب‌سایت‌هایی می‌توانید در مورد آخرین تغییر و تحولات دکوراسیون داخلی، تزیین آشپزخانه با وسایل دکوری ساده، ست کردن کردن لوازم منزل با یکدیگر و موارد مشابه مطالعه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازدید از وب‌سایت سیب را در برنامه‌ روزانه خود وارد کنید. با سیب از آخرین ترندها با خبر شوید.

 

 

مطلب پیشنهادی

چه میز تلویزیونی بخریم

چه میز تلویزیونی بخریم

چهارپایه نمایشگرهایی همچون تلویزیون، یکی از اسباب و لوازم مهم در هر خانه‌ای محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳