شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 10:20 قبل از ظهر

چگونه از جوش شیرین برای قلیایی شدن رحم استفاده کنیم؟

احتمالا تا به حال زیاد این حرف بزرگ ترها را شنیده که دختر و پسر شدن بچه فرقی ندارد، فقط خدا کند که بچه صحیح و سالم باشد. می دانیم که بسیاری از شما نیز از خدا یک فرزند سالم می خواهید، ولی به هر دلیل بر اساس نوع سلیقه خودتان ترجیح می دهید که یک بچه پسر داشته باشید. اگرچه هیچ چیزی از اراده خداوند خارج نیست، اما روش های مختلفی برای پسردار شدن نیز وجود دارند که می توانید از آن ها کمک بگیرید. یکی از این روش ها، قلیایی کردن رحم با جوش شیرین است که در سال های اخیر بسیار باب شده است. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید از جوش شیرین برای قلیایی شدن رحم خودتان استفاده کنید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.چگونه از جوش شیرین برای قلیایی شدن رحم استفاده کنیم؟

برای پسردار شدن چگونه از جوش شیرین استفاده کنم؟

اگر دوست دارید جنین شما یک پسر صحیح و سالم باشد، می توانید از روش های مختلفی کمک بگیرید. در سال های اخیر مطالعات زیادی پیرامون این موضوع انجام شده اند. حتی توصیه هایی نیز توسط پزشکان وجود دارند که می توانید از آن ها کمک بگیرید. به طور مثال میل کردن برخی از میوه ها، نخوردن ترشی جات حدود 2 ماه قبل از بارداری و … می توانند باعث بالاتر رفتن ریسک پسردار شدن شما شوند؛ اما هیچ یک از روش ها به طور قطعی برای پسردار شدن شما موثر نیستند.

یکی از روش هایی که برای پسردار شدن مورد استفاده قرار می گیرد، قلیایی شدن رحم است. اگر رحم خودتان را قلیایی کنید، می توانید ریسک پسردار شدن خودتان را افزایش دهید؛ اما فراموش نکنید که این موضوع فقط ریسکی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که با استفاده از جوش شیرین بتوانید جنسیت جنین را تعیین کنید. برای این کار باید طبق مراحل توضیح داده شده پیش بروید و قبل از مقاربت و نزدیکی، واژن خودتان را با جوش شیرین شستشو دهید.

برای پسردار شدن چگونه از جوش شیرین استفاده کنم؟

نحوه شستشوی واژن با جوش شیرین برای پسردار شدن

استفاده از جوش شیرین برای پسر شدن بچه می تواند به صورت ایمن و زیر نظر پزشک انجام شود. برای انجام این کار، نیازی نیست که مراحل سختی را انجام دهید. فقط کافیست که مقداری جوش شیرین را در آب حل کنید و با آن واژن خودتان را شستشو دهید. پس می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید و از جوش شیرین برای شستشوی واژن و قلیایی کردن رحم استفاده کنید:

  1. تهیه محلول جوش شیرین و آب
    در اولین مرحله باید محلول جوش شیرین و آب را تهیه کنید. برای این کار نیاز دارید که یک 1 قاشق مرباخوری جوش شیرین را در یک لیوان آب مخلوط کنید. دقت داشته باشید که آب انتخابی شما برای این کار حتما باید تمیز باشد. به طور کامل جوش شیرین را در لیوان آب حل کنید و مراحل بعدی را برای قلیایی شدن رحم خودتان انجام دهید.
  2. استفاده از سرنگ 5 سی سی
    محلول بدست آمده حاوی جوش شیرین و آب را در یک سرنگ 5 سی سی بریزید. سرنگ باید استریل و تمیز باشد. پس از سرنگ هایی که قبلا استفاده شده اند، برای این کار استفاده نکنید. نیدل یا همان سر سوزن سرنگ را جدا کنید و با سری اصلی سرنگ مراحل بعدی را انجام دهید.
  3. تزریق محلول به داخل واژن و شستشوی آن
    حالا محلول بدست آمده را با سرنگ به داخل واژن بریزید. دقت داشته باشید که نیازی نیست کل محلول یک مرتبه وارد واژن شود تا احساس ناراحتی کنید. می توانید در مراحل متفاوت و آرام آرام این کار را انجام دهید. در نهایت واژن خودتان را شستشو دهید. بعد از انجام این کار می توانید نزدیکی داشته باشید و احتمال پسر شدن بچه خودتان را افزایش دهید.

برای پسردار شدن چگونه از جوش شیرین استفاده کنم؟

کارهای خطرناک ممنوع

اگرچه این روزها بسیاری از افراد از کارهایی مانند استفاده از جوش شیرین برای قلیایی شدن رحم استفاده می کنند؛ اما توصیه ما این است که این کارهای خطرناک را انجام ندهید. کارهای ساده تر و کم ریسک تری نیز برای قلیایی شدن رحم وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. به طور مثال، خوردن میوه های خاص، نزدیکی 14 روز قبل از پریودی و در موعد تخمک گذاری، پرهیز از خوردن ترشی جات قبل از بارداری و … از جمله این اقدامات هستند که بدون ضرر قابل انجامند.

بانوان عزیز، اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شما در مورد مطالب پزشکی هستند و نباید برای استناد به این مطالب مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین، حتما در صورت نیاز به دریافت مشاوره پزشکی و تخصصی، با یک پزشک باتجربه مشورت نمایید.

مطلب پیشنهادی

آیا آب آوردن زانو خطرناک است

  در مفاصل بدن به طور طبیعی مقداری آب وجود دارد که اجازه نمی دهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳