سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 1:10 بعد از ظهر

کاغذ دیواری رولی چند؟

کاغذ دیواری رولی کاغذی است که در طرح و جنس های بسیار مختلف و جذاب در بازار به فروش می رسد. تمامی مراکزی که در زمینه فروش کاغذ دیواری فعالیت دارند، این کاغذ را به صورت رول می فروشند. تا هم استفاده از آن آسان تر باشد و هم کاغذ آسیب کمتری ببیند. زیرا اگر کاغذ دیواری بر اساس متراژ فروخته شود، احتمال آسیب دیدن آن بسیار زیاد می شود. بسیاری از کسانی که قصد دارند خانه خود را کاغذ دیواری کنند در مورد قیمت رول سوال دارند. در ادامه به سئوال کاغذ دیواری رولی چند؟ پاسخ داده ایم.

کاغذ دیواری رولی چه ویژگی هایی دارد؟

کاغذ دیواری رولی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. در واقع کاغذ دیواری می تواند به بهترین شیوه خانه را زیبا کند و تمامی عیب های دیوار را بپوشاند. این کاغذ قابلیت شستشو دارد و هر زمان که بخواهید می توانید آن را تمیز کنید. طرح ها و رنگ های جذاب کاغذ دیواری رولی باعث تمایل بیشتر افراد به خرید این کاغذ می شوند. همچنین قیمت این کاغذ نسبت به انواع رنگ های دیوار بسیار ارزان تر می باشد.

کاغذ دیواری رولی چه ویژگی هایی دارد؟

کاغذ دیواری رولی چند است؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم که بستگی به کاغذ دیواری رولی دارد که شما قصد خرید آن را دارید. یعنی قیمت هر رول کاغذ دیواری، به نوع کاغذ دیواری و ویژگی های آن بستگی دارد. هر رول کاغذ دیواری دارای قیمت مخصوص به خودش است. این قیمت با توجه به ویژگی های کاغذ دیواری رولی از 120 هزار تومان شروع شده و تا 10 میلیون تومان هم ادامه دارد. پس قبل از آن که در مورد قیمت رول کاغذ بپرسید باید کاغذ خود را انتخاب کرده باشید. عوامل مختلفی بر روی قیمت کاغذ دیواری رولی تاثیر دارند. این عوامل عبارتند از:
1) کشور های سازنده کاغذ دیواری
2) طرح کاغذ دیواری
3) جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری رولی چند است؟

قیمت کاغذ دیواری رولی بر اساس کشورهای سازنده

کاغذ دیواری رولی توسط شرکت ها و کشور های مختلفی ساخته و به کشور ما وارد می شوند. از این رو هر کدام از آن ها قیمت مخصوص به خود را دارد. ارزان ترین کاغذ های دیواری مربوط به کشور خودمان هستند. زیرا این کاغذ ها غیر قابل شستشو بوده و دوام کمتری نیز دارند. بعد از کاغذ دیواری های ساخت کشور چین می باشند که هم کیفیت و هم قیمت قابل قبولی دارند. در رده بعدی کاغذ های های کپی چینی هستند. این کاغذ ها کپی بسیار باکیفیتی از کاغذ های اروپایی هستند و قیمت بسیار مناسب تری نسبت به آن ها دارند. در آخر گرانترین و با کیفیت ترین کاغذ دیواری های مربوط به کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا است. این کاغذ دیواری ها قیمت بسیار زیادی دارند. به همین دلیل برای پوشش مساحت های خیلی کم آنان را خریداری می کنند.

کاغذ دیواری رولی چند است؟

قیمت کاغذ دیواری رولی بر اساس طرح آن

طرح کاغذ دیواری رولی تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. کاغذ دیواری های ساده قیمت بسیار کم تری دارند. در حالی که کاغذ دیواری هایی که دارای طرح های جدید تر و مدرن تر هستند قیمت بالاتری دارند. برخی از کاغذ دیواری ها دارای طرح های برجسته، سیم های اکلیلی و طرح های سه بعدی می باشند. قیمت این کاغذ ها از بقیه گرانتر است.

قیمت کاغذ دیواری رولی بر اساس جنس آن

جنس کاغذ دیواری رولی می تواند بر هزینه خرید شما تاثیر داشته باشد. این کاغذ دیواری ها در جنس های معمولی، پی وی سی، طبیعی، نان وون و وینیل ساخته می شوند. جنس معمولی همان جنس کاغذی است که ضد آب نبوده و نمی توان آن را شست. این کاغذ ها اکثرا ایرانی هستند. کاغذ پی وی سی یکی از پر استفاده ترین جنس ها می باشد. زیرا قابلیت شستشو و قیمت مناسبی دارد. جنس های الیاف طبیعی خیلی کمیاب هستند اما از مزایای آن ها ضد حساسیت بودن است. این جنس قیمت بالایی دارد. کاغذ نانوون اکثرا برای تولید طرح های برجسته و رنگ های خاص به کار می رود. جنس نان وون مقداری از بقیه گران تر است. کاغذ های وینیل شباهت زیادی به کاغذ های پی وی سی دارند و قابلیت شستشو نیز دارند. قیمت این کاغذ نیز همانند پی وی سی مناسب می باشد.

کاغذ دیواری رولی چند متر است؟

کاغذ دیواری رولی چند متر است؟

کاغذ دیواری رولی بر اساس آن که توسط چه شرکت و چه کشوری تولید شده است، در متراژ های مختلفی ساخته می شوند. هر کدام از این رول ها می توانند طول و یا عرض مشخصی از دیوار را بپوشانند. اکثرا این مقدار پوشش را بر اساس ردیف حساب می کنند. البته اگر شما می خواهید مقدار رول را خودتان حساب کنید باید از مساحت این رول ها استفاده کنید. در ادامه انواع این متراژ ها را نام می بریم.
1) رول هایی دارای عرض 53 سانتی متر و طول 10 متر
2) رول هایی دارای عرض 70 سانتی متر و طول 10 متر
3) رول هایی دارای عرض 100 سانتی متر و طول 10 متر
4) رول هایی با عرض 106 سانتی متر و طول 5/15 متر
متراژ استاندارد رول کاغذ دیواری سایز 53 در 10 متر است.
با مجله اینترنتی سیب بروز باشید و جواب تمام سوالات خود را به رایگان در اینجا پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی

چگونه کاغذ دیواری را تمیز کنیم

چگونه کاغذ دیواری را تمیز کنیم

تمیز کردن کاغذ دیواری از آن کارهای حساس است که باید با دقت و وسواس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳