سه شنبه , 1 خرداد 1403 - 11:18 قبل از ظهر

چگونه رحم را گرم کنیم برای پسر دار شدن + فرمول پسردار شدن

آیا می توانیم جنسیت جنین خود را تعیین کنیم؟ آیا روش تضمینی برای پسر دار شدن وجود دارد؟ آیا با روش های خانگی و ستنی می توان جنسیت نوزاد را تعیین کرد؟ از چه راهکارهایی برای گرم کردن رحم بانوان می توان استفاده کرد؟ در این مقاله سعی داریم روش پسردار شدن و اقدامات لازم برای آن را شرح دهیم. مطمئن باشید که با مطالعه این مقاله پاسخ تمامی سوال هایتان را خواهید یافت. از این رو از شما دعوت می کنیم که متن زیر را مطالعه نمایید.

چگونه رحم را گرم کنیم برای پسر دار شدن + فرمول پسردار شدن

روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن

دستورالعمل های فراوانی برای تعیین جنسیت جنین وجود دارند که البته 90 درصد آن ها به صورت قطعی نیستند. روش های گوناگونی وجود دارند که احتمال تعیین جنسیت را بالا می برند. این روش ها بسیار زیاد هستند؛ ما در این مقاله به مهم ترین آن ها پرداخته ایم که شامل روش آزمایشگاهی، سنتی و خانگی می شود.

  • روش های آزمایشگاهی: روش های آزمایشگاهی به صورت قطعی جنسیت جنین را تعیین می کنند. از مهم ترین و پرکاربردترین روش ها می توان روش IVF را نام برد. اگر این روش به صورت موفقیت آمیزی انجام شود، می توان جنین را به همان جنسیتی که خودتان می خواهید انتخاب کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه روش IVF موفقیت آمیز نیست.

قبل از انجام این روش حتماً تست های لازم را توسط پزشک متخصص پیگیری نمایید. روش دیگری از روش های آزمایشگاهی، انجام تست کیت تخمک گذاری است. در این روش باید به صورت دقیق طبق پروتکل های موجود در بروشورهای مربوط به این تست عمل کنید.

روش صد در صد تضمینی برای پسر دار شدن

  • روش سنتی و خانگی: در چنین روش هایی اقدامات لازم باید چند ماه قبل از نزدیکی صورت بگیرد. حداقل دو سیکل ماهانه قبل از تاریخ انتخاب شده برای حاملگی مورد نیاز است؛ یعنی دوماه قبل از بارداری باید رژیم غذایی و پرهیزات مورد نیاز را شروع کنید. به کاربردن این ملاحظات به صورت پیوسته کمک بسیار شایانی به تعیین جنسیت جنین می کند.

از مهم ترین پرهیزات غذایی کاهش مصرف لبنیات، ترشیجات، پیاز، کرفس، غذاهای دریایی به منظور کاهش سردی بدن است. با کاهش سردی بدن در بانوان به طبع رحم نیز گرم می شود و احتمال پسر دار شدن افزایش پیدا می کند.

چند روز بعد از پریود برای پسر دار شدن باید نزدیکی کرد؟

ابتدا باید به صورت کامل به زمان پریود شدن و تخمک گذاری آگاهی کافی داشته باشید. بهترین زمان مقاربت برای پسردار شدن شبی است که 14 روز تا پریود بعدی تان فاصله وجود دارد. برای بانوانی که سیکل منظمی دارند، محاسبه این زمان سخت نیست. بالعکس، برای بانوانی که سیکل پریودی نامنظمی دارند، با مراجعه به پزشک متخصص و انجام تست های هورمونی می توانند 14 روز قبل از پریود بعدی شان را مشخص نمایند. در نهایت به ترتیب گفته شده اقدامات لازم را انجام دهند.

چند روز بعد از پریود برای پسر دار شدن باید نزدیکی کرد؟

شب اقدام برای پسر دار شدن چی بخوریم؟

میوه هایی که حاوی پتاسیم وسدیم هستند، از عوامل مهم برای افزایش احتمال پسر شدن جنین است. مرکبات، موز، هلو، گلابی، زردآلو، سیب، تمشک، توت فرنگی و آناناس از این قبیل میوه ها هستند. مصرف میوه هایی با طبع گرم از جمله انبه، انجیر، انگور می توانند در این اقدام کمک کننده باشند. مصرف گوشت قرمز در شب اقدام نیز بسیار توصیه شده است. تا حد امکان گوشت سفید را از برنامه غذایی خود حذف نمایید. خوش نمک کردن غذاهایتان می تواند احتمال پسر دار شدنتان را افزایش دهد؛ البته نمکی که حاوی سدیم و پتاسیم باشد.

شب اقدام برای پسر دار شدن چی بخوریم؟

چه ماهی برای پسر دار شدن مناسب است؟

برای پسر دارشدن بدن و اندام های زنانه به خصوص رحم مادر باید گرم باشد. پس می توان نتیجه گرفت که در فصولی از سال که هوا گرم است، با افزایش دمای بدن طبع آن به سمت گرم شدن می رود؛ بنابراین این ماه های سال بهترین زمان برای پسردار شدن هستند. به خاطر داشته باشید که در این فصول تا حد امکان از خنک کردن بدنتان بصورت افراطی و مداوم بپرهیزید.

کلام آخر
در این مقاله سعی کردیک که با ارائه روش های آزمایشگاهی، سنتی و خانگی بهترین راه برای افزایش پسر دار شدن را به شما معرفی کنیم. با توجه به این که تغذیه، طبع رحم و زمان مقاربت در جنسیت جنین تاثیر می‌ گذارند. در ادامه محتوا به بررسی این موارد زیر پرداختیم. امیدواریم که مطالب فوق مورد استفاده شما واقع شده باشد.

مطلب پیشنهادی

درد دور ناف و سرطان

درد دور ناف و سرطان

درد دور ناف از جمله مشکلاتی به شمار می‌ رود که تعداد زیادی از افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *