سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 3:27 قبل از ظهر

رنگ موی کاراملی به چه پوستی میاد

 

کاراملی یکی از معدود رنگ های ترکیبی است که دارای طرفداران زیادی است. معمولا تناژ هایی که برای گیسوان استفاده می شوند باید با رنگ پوست و چشم ها هماهنگی داشته باشند تا چهره فرد را زیباتر و بشاش تر نشان دهند. رنگ کاراملی برای تمام سنین از خانم های مسن تا دختر های جوان مناسب است. طیف های آن دارای تناژ گرمی است و به همین دلیل می تواند با اغلب پوست ها هماهنگ شود. اگر از تناژهای آن در تکنیک هایی مانند لایت استفاده می کنید باید توجه داشته باشید که پس زمینه گیسوانتان نیز رنگ گرمی داشته باشد زیرا این رنگ روی زمینه سرد ترکیب جالبی ندارد.

همه چیز درباره رنگ موی کاراملی

کاراملی به یادآورنده رنگ های شکلاتی، کاراملی و قهوه ماکیاتو است که در ابتدا یک تصویر گرم و جذاب را در چشم بیننده زنده می کند. یک رنگ شیرین و گرم که می تواند برای هر سنی مناسب باشد. افرادی که این طیف را دوست دارند می توانند گیسوانشان را به طور کامل رنگ کنند و یا از این ترکیب  به عنوان لایت استفاده کنند.

  • کاراملی برای پوست برنزه و گندمی

افرادی که پوست گندمی دارند و قصد دارند از هایلایت این تناژ استفاده کنند باید زمینه مو ها را تیره کنند و هایلایت های ظریفی را روی مو ها به اجرا درآورند. تکنیک آمبره نیز برای این افراد مناسب است.

  • کاراملی برای پوست های روشن

این تناژ برای افرادی با پوست روشن می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد. این افراد می توانند روی زمینه مو های خود هایلایت های  پهن و یا ظریف را اجرا کنند و از نتیجه آن لذت ببرند. این رنگ‌مو دارای طیف های متفاوتی است و آرایشگران می توانند متناسب با پوست مشتری، ترکیب های متفاوت آن را اجرا کنند. این ترکیب جایگاهی میان بژ بلوند و طلایی دارد و می تواند ظاهری فوق العاده به شما ببخشد.

  • مدل مو

هر نوع مدل مویی از گیسوان بلند تا مدل های پسرانه می تواند برای این ترکیب جذاب باشد. اما لایت هایی که شامل این طیف رنگی هستند در لا به لای گیوان فرفری یک ترکیب بسیار جذاب و فوق العاده است.

  • آرایش متناسب

افرادی با پوست های روشن می توانند از آرایش قرمز، طلایی و نارنجی استفاده کنند تا  این ترکیب بر گیسوانشان چندین برابر شود. تناژ های بژ و قهوه ای به عنوان سایه به همراه مو هایی که دارای تکه های کاراملی است یک چهره فوق العاده به شما می بخشد.

  • مراقبت و نگهداری

اغلب رنگ ‌مو ها بعد از مدتی شست و شو کمرنگ می شوند و طیف های نارنجی و قرمز در آن ها پیدا می شود. محافظت و نگهداری نقش زیادی را در تازه و زیبا ماندن آن ایفا می کند. در این مورد بهتر است از شامپو های فاقد سولفات که تثبیت کننده رنگ هستند استفاده کنید. بهتر است استفاده از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتو مو را نیز به حداقل برساند. بعد از گذشت یک تا دو ماه نیز گیسوان خود را دوباره رنگساژ کنید.

چند ترکیب رنگ موی کاراملی

  • ترکیب کاراملی روشن
  1. یک چهارم تیوپ شکلاتی شماره 8
  2. یک چهارم تیوپ نسکافه ای شماره 7
  3. یک چهارم تیوپ دودی شماره 8
  4. 4 سانت ماهاگونی شماره
  5. 2 سانت زیتونی
  6. اکسیدان شماره 6
  • کاراملی تیره
  1. یک چهارم تیوپ فرآورده آرایشی طبیعی
  2. یک چهارم تیوپ دودی شماره 7
  3. یک هشتم تیوپ نسکافه ای شماره 7
  4. 4 سانتی متر ماهاگونی شماره 5
  5. اکسیدان شماره 6
  6. پایه مناسب برای این ترکیب دکلره 6 است.
  • عسلی‌کاراملی
  1. یک چهارم تیوپ طبیعی شماره 7
  2. یک چهارم تیوپ طلایی شماره 7
  3. 4 سانت مسی شماره 5
  4. اکسیدان 6 درصد

اضافه کردن مقداری عسلی به این ترکیب می تواند به گیسوان شما گرما بدهد. شامپو رنگ بنفش می تواند به متعادل سازی این تناژ کمک کند.

  • طلایی‌کاراملی
  1. یک چهارم تیوپ طبیعی شماره 7
  2. یک چهارم تیوپ طلایی شماره 7
  3. واریاسیون طلایی 4 سانت
  4. اکسیدان 6 درصد

این ترکیب را می توان یک تناژ زیبا دانست که غروب پاییزی را تداعی کند. برای ایجاد این رنگ زیبا باید از قبل گیسوان را به پایه 8 برسانید.

  • کاراملی‌شکلاتی
  1. یک دوم تیوپ قهوه ای شماره 10
  2. یک سوم تیوپ1 فرآورده آرایشی 7.35
  3. اکسیدان 6 درصد

این ترکیب یکی از بهترین ترکیب هایی است که خانم های میانسال و دختران جوان می توانند به عنوان یک ترند پاییزه و زمستانه بر روی گیسوان خود اجرا کنند.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *