پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 6:03 بعد از ظهر

ایده برای پوشاندن لوله کولر گازی

اسپلیت AC یا کولر گازی یک نوع تهویه مطبوع بسیار محبوب است که در خانه و مکان های مسکونی استفاده می شود. یونیت داخلی آن روی دیوار نصب شده و یونیت خارجی آن از طریق لوله های مسی به این محصول متصل می شود. یونیت خارجی که لوله کشی ها باشند، روی دیوار ظاهری ناپسند دارند و از ارزش دکوراسیون منزل شما می کاهد. همانطور که تابستان کم کم نزدیک می شود، کولر گازی به بخش ضروری هر خانه تبدیل خواهد شد. پوشاندن لوله های تقسیم شده AC کار سختی نیست. برای خواندن چند نکته ساده در مورد نحوه پنهان کردن لوله کولر گازی در این مطلب همراه ما باشید.

پوشاندن لوله های روکار با پنل ها و دکورهای چوبی

پوشاندن لوله های روکار با پنل ها و دکورهای چوبی

پنل ها و دکورهای چوبی بهترین گزینه برای پوشاندن لوله های روکار کولر گازی هستند. می توانید به راحتی با استفاده از کمک های یک طراح با تحربه، پنل ها و دکورهای چوبی را برای خانه خود خریداری کنید که علاوه بر ظاهری بی نظیری که به خانه شما می دهد، با دکوراسیون خانه نیز یکدست باشد. در این جا ایده هایی را برای پوشاندن لوله کولر گازی به شما عزیزان ارائه می دهیم که بتوانید به بهترین شکل آن ها را از دید عموم دور نگهدارید.

از روکش های پنلی تزئینی برای لوله ها استفاده کنید

می توانید یک پوشش پانلی پلاستیکی یا چوبی برای لوله های خود بخرید که با فضای داخلی شما مطابقت داشته باشد. مقداری اسپری چسب را روی لوله خود اسپری کنید و پوشش لوله خود را کاملا دور آن بپیچید. مقدار اضافی پنل های چوبی یا پلاستیکی را برش دهید که لوله کولر گازی شما مانند وسیله ای دکوری زیبا به نظر برسد. این نکته مورد علاقه من در مورد نحوه پنهان کردن سیم AC تقسیم شده، است.

از قفسه های چوبی استفاده کنید

از قفسه های چوبی استفاده کنید

قرار دادن یک قفسه بزرگ مطمئنا فضای بیشتری را در اطراف لوله های شما اضافه می کند. یک قفسه چوبی بخرید و آن را به دیواری وصل کنید که کولر گازی شما به همراه لوله ها قرار دارد. اندازه گیری کنید که لوله AC شما چقدر از دیوار شما بیرون می آید، سپس مربعی را در قفسه خود که به اندازه کافی بزرگ است، برای لوله ببرید. اکنون به سادگی قفسه خود را روی دیوار نصب کنید و از آن برای پنهان کردن لوله کولر گازی استفاده نمایید.
لوله واحد AC را با دکورهای چوبی به همراه گلدان ها پوشش دهید
دکورهای چوبی را در اطراف واحد AC خود بسازید و گیاهان و گل ها را در بین تخته ها قرار دهید. همچنین می توانید از فلاور باکس ها یا همان جعبه های مخصوص گل و گیاه برای پنهان کردن لوله ها استفاده کنید. این کار هم چنین جلوه تازه تر به خانه شما می دهد و احساس خوشایند را برای شما به همراه دارد.

از پانل های طرح دار استفاده کنید

از پانل های طرح دار استفاده کنید

پانل های طرح دار می توانند گزینه بسیار خوبی برای پوشش لوله های کولر گازی باشند. می توانید در اتاق کودکتان از پانل هایی با طرح های کودکانه و در فضای نشیمن از پانل هایی با طرح های کلاسیک استفاده کنید. توصیه می شود قبل از خرید این پانل ها نمونه ها را مشاهده کنید و پس از تصمیم نهایی اقدام به خرید مناسب ترینشان کنید.
می توانید از پانل های ساده استفاده کنید و آن ها را رنگ کنید
کافی است تنها اقدام به خرید پانل های ساده کرده و سپس با توجه به رنگ دیوارهای اتاق خود آن را رنگ کنید که هم سطح دیوارها شود. می توانید از برچسب های طرح دار مناسب با کاغذ دیواری های خود نیز در این راستا استفاده کنید. همچنین می توانید انواع اکسسوری ها را از پانل ها آویزان کنید که ظاهری بهتر داشته باشند.

از قفسه های چوبی به همراه تزئینات بهره ببرید

از قفسه های چوبی به همراه تزئینات بهره ببرید

لوله ها را داخل قفسه های چوبی قرار دهید و سپس از قابل عکس ها و یا دیگر اکسسوری ها برای تزئین قفسه ها استفاده کنید. توصیه می شود هم برای این مورد و هم مورد قبلی از مواردی برای تزئین استفاده کنید که وزن پایینی داشته باشد. از آویز کردن لوستر و یا لوازم تزئینی سنگین جدا خودداری کنید. حداکثر وزن مناسب اکسسوری ها بین 500 تا 700 است.

کلام آخر

لوله کولر گازی می تواند ظاهری ناپسند برای خانه شما به همراه داشته باشد. به همین خاطر دانستن نحوه پوشش آن ها می تواند تا حد زیادی به جذاب تر شدن فضای خانه شما کمک کند. می توانید از گزینه های ارائه شده در این مطلب کمک گرفته و لوله ها را پوشش دهید. بهترین روش برای انتخاب نوع پوشش لوله های کولر گازی، توجه به دکوراسیون خانه و انتخاب پوشش مناسب با توجه به دکوراسیون خانه است. می توانید از یک طراح در این زمینه کمک بگیرید که بهتر بتوانید به انتخاب پوشش مناسب بپردازید. با مجله اینترنتی سیب یاد می گیرید چگونه‌ سیم ها و لوله ها را از جلوی چشم جمع کرده و دیزاینی زیبا داشته باشید.

مطلب پیشنهادی

چه میز تلویزیونی بخریم

چه میز تلویزیونی بخریم

چهارپایه نمایشگرهایی همچون تلویزیون، یکی از اسباب و لوازم مهم در هر خانه‌ای محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳