جمعه , 10 فروردین 1403 - 8:08 بعد از ظهر

مش زیتونی روی موی مشکی

مش زیتونی روی موی مشکی به یکی از ترند ترین رنگ ها در سال های اخیر تبدیل شده است. این نوع رنگ به علت زیبا و جذاب بودن خیلی زیاد، به وسیله بانوان در همه سنین مورد استفاده قرار می گیرد. مقدار به‌کارگیری مش زیتونی روی موی مشکی معمولاً به انتخاب شخص وابسته است.
به عنوان مثال امکان دارد یک شخص دوست داشته باشد بیشتر موهای او به رنگ مشکی باشند و فقط مقدار کمی از شاخه های مو به رنگ زیتونی درون آن‌ها مشاهده شوند. بعضی دیگر دوست دارند بیشتر موهای آن‌ها به رنگ زیتونی و تعداد کمی از شاخه های مو مشکی باشند. در مجموع در بیشتر موارد بانوان جوان دوست دارند تعداد موهای مشکی بیشتر باشند. اما بانوان میان‌سال دوست دارند موهای آن‌ها بیشتر زیتونی باشد.

مراحل آماده سازی مش زیتونی روی موی مشکی

رنگ موی زیتونی در بیشتر موارد روی موهای سفیدتر زیبایی و چشم انداز ویژه ای دارد بدین علت جهت استفاده مش زیتونی روی موی مشکی پیش از هر عملی بایستی موها را کاملاً آماده سازی نمود. جهت آماده سازی این نوع رنگ بر روی موی مشکی در گام اول بایستی دکلره بکار برد. دکلره ای که برای این مو بکار برده می شود بایستی بتواند موها را تا درجه ۸ روشن کند.

مراحل آماده سازی مش زیتونی روی موی مشکی
برای پیاده سازی این رنگ روی موها، در آغاز بایستی دست به خرید دکلره نمایید. پس از آن پودر دکلره را با مقدار لازمی اکسیدان مخلوط کنید و در آغاز ساقه موها را به این مخلوط آغشته نمایید و در نتیجه این عمل را روی ریشه موها انجام دهید. پس از دکلره نمودن، موها را بایستی تقریباً پس از ۳۰ الی ۴۰ دقیقه شستشو نمایید. هنگامی که موها را دکلره می کنید بایستی حتماً یک روز کامل به موها استراحت دهید و بعد از آن رنگ موی زیتونی را استفاده کنید‌.
افزون بر موردی که در این مبحث به آن اشاره شد، می توانید جهت آماده سازی رنگ موی زیتونی، از رنگ های پایه نظیر رنگ سفید بهره برد. در آغاز موهای خود را کاملاً به این نوع رنگ آغشته نمایید پس از آن موقعی که موی شما به پایه ۸ رسید رنگ زیتونی را بر روی آن بگذارید.

مراحل آماده سازی مش زیتونی روی موی مشکی

فرمول های ترکیب رنگ مش زیتونی

فرمول های متنوعی جهت ترکیب رنگ مش زیتونی روی موی مشکی وجود دارد که بعضی از آن‌ها به شرح زیر هستند:
نخستین و راحت ترین روش هایی که جهت این ترکیب می توان به آن اشاره نمود، این است که در آغاز با بکارگیری دکلره پایه موها را به پایه ۸ برسانید. پس از اعمال این کار می توانید رنگ موی زیتونی شماره ۸ یا ۹ را تهیه کرده و این رنگ را با اکسیدان ۲ و واریاسیون رنگ سبز ترکیب نمایید. مخلوط مدنظر را بهتر است تقریباً ۳۰ الی ۶۰ دقیقه روی موهای خود بگذارید سپس به وسیله آب و بدون شامپو به‌صورت کامل بشویید.
از فرمول های ترکیب رنگ مش زیتونی روی موی مشکی می توان به این مورد اشاره کرد، در آغاز بایستی کمی از رنگ E20 را با کمی اکسیدان شماره ۳ ترکیب کرده و در اول این ترکیب را به ساقه موها سپس به تدریج به ریشه موها آغشته نمایید. پس از آن موهای خود را با آب و نرم کننده بشویید.

فرمول های ترکیب رنگ مش زیتونی

در پایان بایستی رنگ موی زیتونی شماره ۵ و ۹۰ را با واریاسیون نقره ای و سبزه ترکیب نموده و درون آن مقداری اکسیدان شماره ۲ بریزید. مخلوط مدنظر را بر روی موهای خود بزنید و پس از نیم ساعت آن را کاملاً شستشو نمایید. روش دیگری که جهت دستیابی به این ترکیب رنگ می توانید از آن استفاده کنید، این است که در آغاز موهای خود را کاملاً دکلره نمایید. پس از آن ۲۰cc اکسیدان ۶٪ را با رنگ موی شماره ۶ ترکیب نمایید. پس از طی ۱۵ الی ۳۰ دقیقه رنگ را به طور کامل بشویید. برای شستن رنگ در آغاز تحت هیچ شرایطی از شامپو استفاده نکنید و بهتر است موها را با بکارگیری نرم کننده یا فقط با آب خالی بشویید.
از دیگر فرمول های ترکیب رنگ مش زیتونی روی موی مشکی این است که موهای خود را توسط دکلره به پایه ۹ برسانید. پس از شستن موها، رنگ موی شماره ۹.۲ یا ۱۱.۲ را با اکسیدان ۶٪ مخلوط نموده و آن را به موهای خود بزنید. در نتیجه پس از طی ۱۵ دقیقه موها را به صورت کامل شستشو دهید.

فرمول های ترکیب رنگ مش زیتونی
با بکارگیری فرمول های ذکر شده در بالا، موهای شما امکان دارد جلوه خاصی به خود بگیرند و رنگ های آن‌ها از لحاظ تناژ اندکی با هم فرق داشته باشند بدین علت لازم است موهای خود را با مطلوب ترین فرمول با توجه به علاقه و سلیقه خود رنگ بزنید. اگر دوست دارید بیشتر در مورد انواع رنگ مو بدانید، دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *