جمعه , 31 فروردین 1403 - 7:29 قبل از ظهر

تزیین آشپزخانه قدیمی بدون کابینت

اکثر طراحان دکوراسیون معتقدند یک آشپزخانه منظم و مرتب هیچ نیازی به کابینت ندارد. در نتیجه برای تزیین آشپزخانه قدیمی بدون کابینت هیچ نیازی به صرف هزینه و خرید کابینت وجود ندارد و شما می‌توانید با چند وسایل ساده و ارزان آشپزخانه منزلتان را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید. علاوه بر اهمیت کابینت در زیبایی آشپزخانه، ما برای قرار دادن ظرف‌ها، قابلمه‌ها و دیگر تجهیزات و وسایل مورد استفاده در آشپزخانه به کابینت‌ها نیاز داریم. یک کمد قدیمی، یک میز کوچک، چند قفسه ساده می‌توانند نیاز شما را به کابینت‌های گران قیمت برطرف سازند. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید و نحوه تزیین آشپزخانه قدیمی بدون کابینت را یاد بگیرید. همچنین نحوه تميز كردن كابينت ام دي اف را در سایت سیب گفته ایم.

چیدن آشپزخانه بدون کابینت

چیدن آشپزخانه بدون کابینت

بر خلاف تصور رایج، چیدن آشپزخانه بدون کابینت کاری ساده و خلاقانه است. با روش‌هایی که در ادامه برای شما گردآوری شده‌اند با کمترین هزینه آشپزخانه منزلتان را به یک فضای زیبا و در عین حال کاربردی تبدیل کنید.

  • استفاده از قفسه‌های ساده‌ رنگی: برای نظم‌ بندی به وسایل کوچک مانند لیوان‌ها و فنجان‌ها می‌توانید از قفسه‌های ساده استفاده کنید. اگر به دکوراسیون مینیمالست علاقه ندارید، می‌توانید قفسه‌های چوبی را در طیف رنگی به عنوان مثال از آبی آسمانی روشن تا آبی تیره و یا قفسه‌های رنگارنگ تهیه کنید.
  • خریداری کمدهای کوچک دست دوم: در حال حاضر خرید وسایل دست دوم بسیار ساده شده است. به عنوان مثال شما می‌توانید به یکی از صدها صفحه اینستاگرام که در فروش محصولات و کالاهای دست دوم فعالیت دارند مراجعه کنید و از میان انبوهی از وسایل دست دوم مناسب‌ترین کمدهای کوچک را برای آشپزخانه‌تان خریداری کنید. پیشنهاد ما برای مدرن کردن این کمدهای کوچک این است که به آنها چرخ اضافه کنید و قابلیت جابه‌جایی را برای‌شان فراهم کنید. این چرخ‌های دستی فضاهای بسته خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند که علاوه بر اینکه می‌توانند به عنوان کابینت مورد استفاده قرار گیرند، می‌توانند نقش میزهای کوچک را نیز ایفا کنند.

چیدن آشپزخانه بدون کابینت

  • استفاده از گیره‌های آویز مخصوص ماگ و فنجان: یکی از مهمترین کاربردهای کابینت قرار دادن فنجان‌ها و ماگ‌های دسته‌دار است. شما می‌توانید به جای سرمایه گذاری برای نصب کابینت‌ با استفاده از گیره‌های آویز به میزان لازم نیازتان را به کابینت برطرف کنید. علاوه بر این، با توجه به اینکه به طور معمول ماگ ها و فنجان‌ها دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی هستند، در صورتیکه از این گیره‌های ارزان قیمت استفاده کنید می‌توانید رنگ را به فضای آشپزخانه‌تان اضافه کنید و زیبایی این فضای پرکاربرد را چندین برابر کنید.
  • تهیه یک جزیره کاربردی و شیک: یکی از مدرن‌ترین ابزارهایی که در چند سال اخیر در آشپزخانه‌ها مشاهده می‌کنیم جزیره‌هایی هستند که علاوه بر اینکه دارای فضاهایی برای قرار دادن ظروف هستند، سطح آن‌ها به عنوان یکی از مفیدترین فضاهای آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود اینکه تصور می‌‌شود تهیه جزیره هزینه بر است، بد نیست به این نکته اشاره شود که طراحی و ساخت جزیره مانند کابینت است و بر اساس متراژ تعیین می‌شود. علاوه بر این، متریال مورد استفاده در جزیره نقش مهمی در کاهش هزینه کلی آن دارد.
  • نصب تخته برد ساده: شاید تا به حال با مشکل نگهداری قبض‌ها و مدارک کاغذی مهمی که در طول روز به دستتان می‌رسد مواجه شده باشید. همگی ما قسمتی، در بهترین حالت، از کابینت‌های آشپزخانه را به قبض‌ها و کاغذهای این چنینی اختصاص می‌دهیم. با نصب یک تخته برد معمولی علاوه بر اینکه می‌توانید این مدل اسناد را طبقه‌بندی کنیم و برای مدت مورد نیز پیش چشمانمان قرار دهیم، می‌توانیم کارها روزانه و یا وعده‌های غذایی را که قرار است طی روز مصرف شوند را بر روی این برد بنویسیم و به کارهای خودمان نظم دهیم.

چیدن آشپزخانه بدون کابینت

  • استفاده هوشمندانه از سبدهای فلزی: سبدهای فلزی مربع یا مستطیلی شکل را با اسپری‌ رنگی رنگ کنید و با هر ترتیبی که دوست دارید آنها را روی دیوار نصب کنید. شما می‌توانید شیشه‌های ادویه، ست ظروف قهوه و چای و همچنین کتابها و جلات آشپزی‌تان را داخل این سبدها قرار دهید. این سبدهای فلزی نقش مهمی در چیدن آشپزخانه بدون کابینت ایفا می‌کنند و به لوازم شما نظم می‌دهند.
  • استفاده از گیره‌های آویز قابلمه و تابه: اگر به دلیل کمبود کابینت فضای کافی برای نگهداری از قابلمه‌ها و تابه‌ها ندارید می‌توانید از گیره‌های ساده استفاده کنید. با چینش صحیح این گیره‌ها علاوه بر اینکه به وسایل آشپزخانه‌تان نظم می‌دهید، فضا را کاربردی‌تر و در جذاب‌تر خواهید کرد.

ایده‌های خلاق در سیب

ایده‌های خلاق در سیب

مجله اینترنتی سیب یکی از برترین مجله‌های سبک زندگی به زبان فارسی است که بر اساس نیازهای روز مردم به تولید محتوای آموزنده و سرگرم کننده می‌پردازد. از تزیین آشپزخانه قدیمی بدون کابینت گرفته تا تزیین اتاق کودک با کمترین هزینه را تنها می‌توانید در سیب بیابید. با سیب دیگر نیازی نیست برای تغییر در محیط زندگی‌تان به دنبال خرید لوازم‌های گران قیمت باشید! آخرین طراحی‌های دکوراسیون ارزان و کم هزینه، به‌روزترین مطالب سبک زندگی و مطالب آموزشی را روزانه در مجله اینترنتی سیب دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی

تزیین میز ناهار خوری با شمعدان

میز ناهارخوری یکی از اجزای کاربردی دکوراسیون ما بوده که افراد زیادی تمایل دارند آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳