جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 12:36 بعد از ظهر

فضای باز برای تولد در تهران

 

روز تولد از مهم‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین روزهای زندگی هر شخص است. خیلی از افراد دوست دارند؛ این روز به یادماندنی را برای عزیزانشان جشن بگیرند و آن‌ها را سورپرایز کنند. برای برگزاری جشنی خاطره انگیز، انتخاب مکان مناسب برای سپری کردن اوقاتی خوش، از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از مردم جشن تولد در فضای باز را ترجیح می‌دهند. تهران، فضاهای باز زیبا و لاکچری بسیاری برای برگزاری جشن تولدی جذاب و به یادماندنی دارد. در این مقاله به معرفی تعدادی از این مکان‌های محبوب می‌پردازیم؛ پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین مکان برای تولد در تهران

برای اینکه به عزیزانتان نشان دهید که تاریخ تولدشان را به یاد دارید و برایتان مهم هستند؛ برگزاری جشن تولدشان، فرصت مناسبی است. برگزاری یک جشن با شکوه باعث خوشحالی و سورپرایز شدنشان می‌شود. برخی از بهترین مکان‌های زیبا تهران که می‌توانید آن‌ها را برای برگزاری جشن تولدی مهیج و خاطره انگیز انتخاب کنید موارد زیر هستند:

کافه شمرون

کافه شمرون کافه‌ای جذاب و دلنشین با فضای باز است که می‌تواند بهترین مکان برای برگزاری جشن تولد و سورپرایز عزیزانتان باشد. منو این کافه رستوران شامل انواع غذا، دسر، کیک‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه است که می‌توانید هرکدام را که باب میلتان بود، انتخاب و برای پذیرایی از مهمانانتان سفارش دهید.

کافه ویکولو

اگر برای برگزاری تولد دنبال فضایی متفاوت و جذاب می‌گردید، کافه ویکولو گزینه مناسب برای انتخاب است. فضا و دکور این رستوران مشابه کوچه‌های قدیمی اروپا طراحی شده است. کافه ویکولو با منو غذاها و دسرهای متنوع می‌تواند بهترین فضا برای برگزاری جشنی باشکوه و خاطره انگیز باشد.

کافه کاریز

کافه کاریز یکی از بهترین کافه‌ها با فضای باز دل نواز و زیبا است. در وسط این کافه، حوض پر از آب زیبایی قرار دارد که میز و صندلی‌های بسیاری برای نشستن مهمانان اطراف آن چیده شده است. این کافه با ایوانی سنگ فرش شده و گل و گیاهانی زیبا، فضای تفریحی زیبایی ایجاد کرده است. در این کافه زیبا، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر سرو می‌شود و فضای مناسبی برای برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های دوستانه دارد.

 کافه قصر موج تهران

قصر موج تهران به عنوان یکی از مراکز تفریحی زیبا و جذاب پایتخت شناخته شده است. این باغ رستوران با امکانات فراوان و غذاهای متنوع برای جشن تولد، مکانی دلنشین و جذاب است. میز و صندلی‌های آن هم در فضای سرپوشیده و هم در فضای باز چیده شده است. این مکان زیبا با محیطی دنج و چشم‌اندازی زیبا برای تولد، می‌تواند انتخابی ایده آل باشد.

کافه مجنون

کافه مجنون، فضایی بسیار زیبا همچون دل طبیعت دارد. در این کافه، می‌توانید طبق سلیقه خود، کیک و پذیرایی دلخواه را از قبل آماده کرده و به کافه ببرید؛ زیرا کافه مجنون، خدمات پذیرایی تولد ندارد. فضای روباز کافه با هوای تازه برای برگزاری جشن تولد همراه عزیزانتان، بسیار مناسب است.

کافه رستوران آوانی

کافه رستوران آوانی از دیگر کافه رستوران‌های خوب و شیک تهران است. در این کافه حتماً باید از قبل میز رزرو کنید؛ چون بسیار شلوغ است و به خاطر فضای شیک و مدرنش طرفداران زیادی دارد. کیک و وسایل دیزاین تولد را باید خودتان به کافه تحویل دهید تا از قبل، کافه را برای جشنی خاطره انگیز آماده کنند.

کافه دانژه

کافه دانژه از زیباترین کافه‌های شمال تهران است. با رفتن به این کافه روحتان تازه می‌شود؛ زیرا طراحی دیزاین آن شیک و خاص با فضایی بزرگ و آرام‌بخش است. این کافه کیک و شیرینی‌های خوشمزه و خوش عطر دارد که برای جشن تولد و پذیرایی از مهمانان، می‌توانید آنها را سفارش دهید و کام مهمانانتان را شیرین کنید.

نان کافه

نان کافه از جمله کافه‌های بسیار زیبا در تهران است. سنگفرش‌های ورودی این کافه، مانند نیلوفر آبی دیزاین شده که راه رفتن بر روی آنها باعث ایجاد حس و حال خوبی می‌شود. این کافه منوکیک دارد، ولی برای جشن تولد با مهمانان زیاد بهتر است خودتان کیک را تهیه کنید و برای برگزاری جشن تولد در فضای زیبا و رومانتیک به این کافه سر بزنید.

کافه عمارت روشنان

اگر به فضای خانه های قدیمی و سنتی علاقه دارید؛ کافه عمارت روشنان بهترین گزینه برای انتخاب است. می‌توانید کیک را از بیرون خریده و به کافه تحویل دهید تا از قبل میز تولدی زیبا برای جشن تولد عزیزانتان بچینند. این کافه محیطی زیبا و دلنشین دارد. در فضای باز، میز و صندلی‌های آن چیده شده که حتماً باید از قبل آنها را رزرو کنید.

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین کافه رستوران‌های جذاب و زیبا تهران پرداختیم که برای برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های دوستانه مناسب هستند. در این کافه‌های محبوب می‌توانید در کنار هم ساعاتی خوش و خاطره انگیز برای جشنی عالی داشته باشید.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان و گاهی برای بزرگسالان جذاب می باشد. بیشترین نقاشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *