سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 10:23 بعد از ظهر

ساده ترین روش رنگ مو را یاد بگیرید

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که موهای خودتان را رنگ کنید؟ بله تعجب نکنید دقیقا منظورمان همین است که خودتان با دست های خودتان رنگ موهایتان را عوض کنید. این کار بسیار ساده تر از آن است که شما فکر می کنید. کافی است با نکات مربوط به این کار آشنا شوید و کمی دل و جرات به خرج دهید. در این صورت می توانید از پرداخت هزینه های گزاف برای ایجاد این تغییر معاف شوید و به دفعات دلخواه در طول سال رنگ موهایتان را عوض کنید.
البته دقت کنید که تعداد دفعات مجاز استفاده از رنگ مو در طول 12 ماه حداکثر 6 بار است و تکرار بیشتر از این می تواند باعث تخریب ریشه و ساقه موها شود. در این نوشتار ما ساده ترین روش رنگ مو را هم به صورت تئوری و هم با استفاده از یک ویدئوی آموزشی یاد می دهیم تا بتوانید با استفاده از آن یک تجربه لذت بخش برای خود رقم بزنید. برای یادگیری ساده ترین روش رنگ مو  با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.
آسان ترین روش برای رنگ کردن مو

آسان ترین روش برای رنگ کردن مو

در این بخش ما تمام ریزه کاری های مربوط به رنگ کردن موها را آموزش می دهیم تا حتی بانوانی که برای نخستین بار می خواهند این کار را انجام دهند بتوانند به بهترین نحو ممکن از عهده آن برآیند. ابتدا باید ترکیب رنگ مویی که در نظر گرفته اید را آماده کنید. دقت کنید که انتخاب رنگ از کاتالوگ برندهای معتبر و شناخته شده انجام شود. در گام بعد باید موهای خود را به چند بخش تقسیم کنید به شکلی که جلوی موها حتما از عقب آن جدا باشد. حال برای آغشته کردن موها به رنگ، از پشت سر شروع می کنیم و ابتدا ساقه موها را با فاصله 5 سانتی متر از کف سر رنگ می کنیم.
لازم است این کار با نهایت دقت صورت گیرد تا تمام تارهای مو رنگی شوند؛ چرا که در صورت غفلت در این گام، رنگ کافی به بخش هایی از مو نخواهد رسید و در نهایت آن قسمت بدون تغییر رنگ باقی می ماند.
آسان ترین روش برای رنگ کردن مو
زمانی که اینکار را برای تمام تارهای مو انجام دادید باید ده دقیقه منتظر شوید و سپس مابقی طول موها را که در مرحله قبل رنگ نکرده بودید را آغشته به رنگ کنید. پس از گذشت 30 دقیقه می توانید موهایتان را با آب ولرم یا سرد آبکشی کنید. این روند کلی رنگ کردن موها است اما نکاتی وجود دارد که در شرایط خاص کاربرد دارد.
به عنوان مثال اگر تارهای موی سفیدی در لابه لای موهایتان وجود دارد باید برای رنگ کردن موها از ریشه موها شروع کنید و به سمت ساقه بروید. همچنین در صورتیکه تارهای موی شما قوت لازم را ندارد و نازک است باید زمان کوتاهتری را به عنوان بازه انتظار در نظر بگیرید. در این حالت 30 دقیقه برای تغییررنگ موها کافی است. اما اگر تارهای مو ضخیم باشد زمان 30 دقیقه ای برای رنگ گرفتن موها کافی نیست و باید 40 دقیقه زمان برای باز شدن رنگ روی موها در نظر گرفته شود. دقت کنید که موها در زمان تغییر رنگ نباید موخوره داشته باشند، چرا که این مسئله می تواند تاثیر منفی بر رنگ مو داشته باشد. پس اگر موهای شما موخوره دارد بهتر است قبل از گذاشتن رنگ بر روی آن ابتدا کمی آن را کوتاه کنید.
آسان ترین روش برای رنگ کردن مو
قبل از شروع فرآیند رنگ کردن موها بهتر است پوست صورت در ناحیه اطراف موی سر، گوش ها، پیشانی و گردن با کرم مرطوب کننده آغشته کنید تا در حین رنگ گذاری در اثر مواجه با ماده شیمیایی رنگ، با مخاطره و آسیب رو به رو نشوید. همچنین می توانید گردن خود را با استفاده از پیچیدن حوله به دور آن محافظت کنید. برای تست کردن رنگ مو برای جلوگیری از ایجاد حساسیت های شدید پوستی نیز، بهترین ناحیه گردن است. توصیه می شود در زمان رنگ کردن موها از لباس های نوی خود استفاده نکنید تا در صورتی رنگی شدن از بین نروند و غیر قابل استفاده نشوند.
فیلم آموزش روش ساده رنگ كردن موی سر

فیلم آموزش روش ساده رنگ كردن موی سر

خوب اگر آمادگی تئوری لازم برای رنگ کردن موهایتان را پیدا کرده اید، موهایتان را به خوبی بشوئید تا از وجود هر گونه آلودگی پاک شود. بعد از خشک شدن کامل آنها همراه با ویدئوی زیر پروسه رنگ کردن موهایتان را آغاز کنید و از نتیجه لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳