پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 4:53 قبل از ظهر

رنگ مو مردانه در دیجی کالا

انسان‌ها در گذشته همواره تمایل داشته‌اند که ظاهر خود را با توجه به محیط زندگیشان تغییر دهند. این علاقه به منظور استتار انسان‌های اولیه برای شکار، ایجاد رعب و وحشت یا جلب توجه سایرین بود. اما انسان‌های امروزی نیز همچنان به تغییر چهره خود علاقه دارند. برای مثال تغییر رنگ موها در هر دو جنس مرد و زن باعث زیباتر دیده شدن ظاهر انسان می‌شود. خوشبختانه امروزه انواع رنگ مو مردانه در دیجی کالا و سایر فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری به فروش می‌رسند. در این مقاله به بررسی و معرفی رنگ موهای مخصوص آقایان خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید رنگ مو مردانه در دیجی کالا دارید با مجله اینترنتی سیب‌ همراه باشید.

انواع رنگ مو مردانه در دیجی کالا را با قیمت مناسب تر از سیب مارکت بخرید

آقایان عموما به طیف خاصی از رنگ موها گرایش بیشتری دارند. رنگ‌های خاکستری، قهوه‌ای و مشکی را می‌توان از محبوب‌ترین رنگ‌ها در جامعه مردان دانست. اما در حال حاضر با تغییرات به وجود آمده در دنیای مد برخی از افراد از رنگ‌های خاص‌تری همچون رنگ‌های طلایی، استخوانی و انواع هایلایت استفاده می‌کنند. در ادامه برخی از انواع رنگ مو مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.
رنگ مو مردانه در دیجی کالا

رنگ مو خاکستری مخصوص آقایان

یکی از رنگ موهای مورد علاقه بسیاری از آقایان خصوصا مردان میانسال رنگ موی جو گندمی و خاکستری است. این رنگ مو ضمن تغییر رنگ ملایم در موهای سفید شده ظاهری یک‌دست‌تر به موها می‌بخشد.
امروزه افراد شناخته شده بسیاری در سراسر دنیا نظیر جورج کلونی نقش موثر و مهمی در افزایش رنگ موی خاکستری مردانه داشته اند. لازم به ذکر است که اگر رنگ موهای فعلی شما کاملا مشکی است، باید روند طولانی تغییر رنگ را بگذرانید. همچنین برای اینکه این رنگ مو را روی موهای خود داشته باشید، همانند بلوند کردن موها به روشن سازی کامل موهای تیره خود نیاز دارید.

رنگ مو قهوه ای مناسب مردان

یکی دیگر از رنگ موهایی که محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین مردان دارند، رنگ مو قهوه‌ای و مشکی هستند. بسیاری از آقایان جوان و مسن برای اینکه موهای سفید خود را بپوشانند، از این طیف رنگ‌ها استفاده می‌کنند. این رنگ مو مردانه در دیجی کالا به فرم‌های مختلف مانند کرمی، شامپو و رنگ معمولی ارائه می‌شود که می‌توانید بسته به نیاز و ترجیح خود یکی از آن‌ها را برگزینید. البته شما می‌توانید رنگ مو قهوه‌ای مردانه را با قیمت مناسب‌تر از سیب مارکت نیز خریداری نمایید.
رنگ مو مردانه در دیجی کالا

رنگ مو طلایی مخصوص مردان

در چند سال اخیر استفاده از رنگ‌ موهای خاص به جز افراد مشهور دنیا در میان مردم عادی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از این موارد رنگ مو طلایی مردانه است. امروزه آقایان جوان زیادی تمایل به تغییر رنگ موهای طبیعی خود به رنگ طلایی و بلوند دارند.
این رنگ مو طیف بسیار گسترده‌ای از دودی تیره گرفته تا بلوند پلاتینیومی دارد. بنابراین در صورتی که بخواهید از چنین رنگ مویی استفاده کنید، گزینه‌های بسیار زیادی را پیش روی خود خواهید داشت. برای مثال رنگ کردن قسمتی از موها، رنگ کردن بخش مرکزی یا قسمت انتهایی موها از گزینه‌های شما برای استفاده از انواع رنگ موی مردانه در طیف بلوند و طلایی است.
رنگ مو مردانه در دیجی کالا

رنگ مو استخوانی مناسب آقایان

یکی دیگر از انواع رنگ مو مردانه در دیجی کالا و سایر فروشگاه‌های اینترنتی رنگ مو استخوانی مردانه است که یکی از طیف‌های بلوند محسوب می‌شود. انتخاب این رنگ و طیف رنگی آن به رنگ و تناژ پوست فرد بستگی دارد. برای تعیین این موضوع باید به رگ دست‌های خود نگاه کنید. اگر رگ‌هایی با تناژ آبی یا بنفش دارید، به این معنا است که پوست شما در دسته رنگ‌های سرد قرار دارد. در حالی که وجود رگ‌های سبز روی دست‌ها نشان‌دهنده تناژ گرم پوست است.
بعد از اینکه تناژ رنگ پوست خود را تعیین کردید، با اندکی جستجو در سیب مارکت می‌توانید رنگ مو استخوانی مخصوص آقایان متناسب با پوست خود را انتخاب کنید. انتخاب درست رنگ مو بر اساس تناژ رنگ پوست نتیجه بسیار بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.
رنگ مو مردانه در دیجی کالا
همچنین لازم به ذکر است که در صورتی که موهای شما تیره است، برای بدست آوردن رنگ موی استخوانی به دکلره کامل موهای خود نیاز دارید. توجه به این موضوع پیش از انتخاب رنگ موی مناسب مهم است.

هایلایت مو مردانه

برخلاف تصور بسیاری از افراد انواع هایلایت‌ها یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ موهای مردانه به شمار می‌روند. در این تکنیک طیف‌های مختلفی از یک رنگ روی موهای فرد اجرا می‌شود. برای داشتن انواع رنگ مو روشن مردانه و طبیعی استفاده از هایلایت‌های مختلفی روشی مناسب و کارآمد تلقی می‌گردد.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳