پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 6:56 قبل از ظهر

مش جلوی سر روی موی مشکی

همیشه موهای مشکی کاملا منحصر به فرد هستند و جذابیت خاص خود را دارند.  بسیاری از خانم های مو مشکی تمایل ندارند که رنگ موهای خود را تغییر دهند. اما روش های بسیار متنوع و جذابی نیز وجود دارد که شما موی مشکی خود را جذاب تر از آنچه که هست به نمایش بگذارید، و آن استفاده از مش جلوی سر است. ما در ادامه به ۱۵ مدل جذاب مش جلوی سر اشاره خواهیم کرد.

15 مدل جذاب مش جلوی سر روی موی مشکی + انواع مش یخی و هایلایت + فرمول

1- مش کاراملی

برای این رنگ شما باید‌؛

دو سوم تیوپ رنگ موی بلوند طلایی خیلی روشن را با دو سوم تیوپ رنگ موی خاکستری پلاتینه و دو سوم تیوپ رنگ موی بلوند بژ شماره ۷ ترکیب کرده و سپس ۵ سانت واریاسیون ابی، یک سانت واریاسیون دودی، یک سانت واریاسیون نقره ای و مقداری اکسیدان شماره ۱ را نیز با آن مخلوط کرده و بر روی سر خود قرار بدهید.

2- مش نقره ای یخی

۳۰ سی سی اکسیدان شماره یک، سه سانت واریاسیون نقره ای، سه سانت واریاسیون خاکستری، ۹سانت رنگ موی بلوند نقره ای شماره ۱۰ در ترکیب با هم، رنگ مش نقره ای یخی را تشکیل می‌ دهند.

3- مش یخی پلاتینی

۳۰ سی سی اکسیدان شماره ۱، دو سانت واریاسیون دودی،  سه سانت واریاسیون بنفش، یک چهارم تیوپ رنگ موی دودی شماره ۹، رنگ مو مشکی شماره ۲ یک سانت، رنگ مو پلاتینه روشن یک‌ چهارم تیوب.

15 مدل جذاب مش جلوی سر روی موی مشکی + انواع مش یخی و هایلایت + فرمول

4- مش یخی زیتونی

برای به دست آوردن این فرمول شما باید ۲۰ سی‌ سی اکسیدان شماره ۲، ۵ سانت واریاسیون نقره ای، یک‌ سوم تیوب رنگ مو بلوند نقره ای شماره ۹، و ۸ سانت رنگ مو زیتونی شماره ۱۰ را با یکدیگر ترکیب کنید.

5- مش یخی آبی

اسن رنگ با ترکیب ۳۰ سی سی اکسیدان شماره یک، سه سانت واریاسیون نقره ای، ۵ سانت واریاسیون آبی، ده سانت رنگ مو آبی فانتزی و یک سوم تیوب رنگ مو بلوند نقره ای شماره ده به علاوه ۳۰ سی سی آب مقطر آماده می شود.

6- مش دودی یخی

مش یخی دودی یکی از رنگ های بسیار پرطرفدار و جوان پسند است که از ترکیب ۳۰ سی سی اکسیدان شماره یک، سه سانت واریاسیون دودی، دو سانت واریاسیون نقره ای چهارسانت واریاسیون بنفش، یک دوم تیوپ رنگ موی دودی شماره ۷ حاصل می شود.

15 مدل جذاب مش جلوی سر روی موی مشکی + انواع مش یخی و هایلایت + فرمول

مدل های جذاب مش جلوی سر روی موی مشکی

7- مش یخی اسکاندیناوی

رنگ مش یخی اسکاندیناوی هم برای افرادی که پوست روشن دارند و هم برای افرادی که پوست تیره دارند کاملا مناسب است، برای این رنگ شما باید ۳۰ سی سی اکسیدان شماره ۲ را با واریاسیون نقره ای و سه سانت واریاسیون بنفش و یک دوم تیوپ رنگ مو صدفی شماره ۱۰ و یک دوم تیوپ رنگ مو بلوند نقره ای شماره ۱۰ ترکیب کنید.

8- مش عسلی

پس از آن که پایه موهای خود را به شماره ۹ رساندید یک چهارم تیوپ از رنگ موی طلایی شماره ۸ و یک چهارم تیوپ از رنگ موی بژ شماره ۷ و نصف تیوپ از رنگ موی مسی شماره ۷ و دو سانت واریاسیون بنفش را با مقداری اکسیدان شماره ۱ مخلوط کنید.

9- مش بلوند

برای این رنگ باید ۸۰ میل از رنگ موی شماره ۹ را با ۲۰ میل از رنگ موی شماره ۷.۸۴ و مقدار اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید.

10- مش مسی

یک تیوپ رنگ موی شماره ۶ مسی به علاوه دو سانت واریاسیون مسی و دو سانت واریاسیون قرمز و اکسیدان شماره ۲ را با یکدیگر ترکیب کنید تا رنگ مش مسی را به دست آورید.

مدل های جذاب مش جلوی سر روی موی مشکی

11- مش بنفش

برای اینکه موهای خود را مش بنفش کنید باید در ابتدا موها را به پایه شش برسانید و سپس ۴۰ میل رنگ دودی، ۶۰میل رنگ بادمجانی روشن، ۶۰میل رنگ شرابی روشن، ۳۰ میل رنگ آلبالویی و مقدار اکسیدان شماره ۲ را با یکدیگر ترکیب کرده و بر روی موهای خود قرار بدهید.

12- مش خاکستری

در ابتدا موهای خود را با دکلره به پایه نه برسانید و سپس نصف تیوپ رنگ خاکستری شماره ۸، نصف تیوپ رنگ بلوند نقره ای، نیم سانت واریاسیون بنفش، دو سانت واریاسیون خاکستری و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر ترکیب کنید.

13- مش قرمز

برای این رنگ پرطرفدار شما باید یک تیوپ رنگ موی قرمز فالونی را با دوسانت واریاسیون آبی و دوسانت واریاسیون بنفش و اکسیدان ۹ درصد ترکیب نمایید.

15 مدل جذاب مش جلوی سر روی موی مشکی+ انواع مش یخی و هایلایت + فرمول

14- مش قهوه ای

برای به دست آوردن مش قهوه ای باید ۷۰ میل رنگ موی شکلاتی شماره ۶ را با ۶ میل از رنگ موی طبیعی شماره ۴۰ و سه سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره ۲ ترکیب کرد.

15- مش شرابی

برای مش شرابی باید یک چهارم تیوپ رنگ موی شرابی شماره ۳، یک چهارم تیوپ رنگ موی شرابی شماره ۵ دو سانت واریاسیون آبی، دو سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره ۱ را ترکیب کرده و بر روی موهای خود قرار دهید.

برای آموزش دیگر رنگ های مو مطالب دیگر ما را مطالعه کنید. مجله اینترنتی سیب به شما کمک می کند تا زیباتر شوید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *