سه شنبه , 1 خرداد 1403 - 1:11 قبل از ظهر

رنگ موی قهوه ای روشن بدون دکلره

انتخاب هوشمندانه رنگ مو می تواند سبب ایجاد تغییرات شگفت انگیز گردد. منظور از هوشمندی این است که با استفاده از رنگ های خاص می توان در عین نچرال به نظر رسیدن، زیبایی چهره را افزایش داد. به عنوان مثال رنگ موی قهوه ای یکی از گزینه های در دسترس بانوان شرقی است که با پایه موی خود فرد تفاوت فاحش ندارد اما با انتخاب درست و دقیق شماره آن می توان شادابی چهره را تا حد قابل توجهی افزایش داد. با توجه به اینکه قهوه ای با رنگ پوست اکثر خانم های آسیایی تناسب و همخوانی دارد، استفاده از این رنگ می تواند این سوال را در ذهن اطرافیان ایجاد کند که آیا این حد از جلوه گری موهای فرد به طور ذاتی است؟ همراه داشتن این ابهام برای هر بانویی می تواند جذاب و دلنشین باشد.
استفاده از رنگ موی قهوه ای محدودیت سنی ندارد و شماره های مختلف این رنگ مو برای گروه های سنی مختلف کاربرد دارد و می توانیم بگوییم که قهوه ای در بین رنگ موها یک رنگ همه پسند است. اما تمایل به استفاده از رنگ های روشن قهوه ای در بین خانم های جوان بیشتر است و بانوانی که دوره جوانی را پشت سر گذاشته اند معمولا از قهوه ای های تیره برای ایجاد تغییر در چهره خود بهره می گیرند.
فرمول رنگ موی قهوه ای روشن بدون دکلره

فرمول رنگ موی قهوه ای روشن بدون دکلره

برای تغییر رنگ موها به قهوه ای می توان از دکلره کردن موها استفاده کرد و یا اینکه این کار را بدون بی رنگ کردن موها انجام داد. اگر داشتن یک تن خاص از این رنگ مد نظر باشد بهتر است با استفاده از پودر دکلره و اکسیدان ابتدا موها به پایه برسند یعنی بی رنگ شوند تا رنگ زمینه در رسیدن به رنگ مطلوب اختلال ایجاد نکند. در غیر این صورت با استفاده از فرمول هایی که در ادامه ارائه می شود؛ می توان موها را قهوه ای روشن کرد.
قهوه ای دودی: این رنگ طرفداران منحصر به فردی دارد و اغلب بانوانی که پوست های بسیار روشن دارند از این ترکیب برای رنگ کردن موهای خود استفاده می کنند. این رنگ با ترکیب کردن رنگ دودی شماره 6 به مقدار یک چهارم تیوپ با رنگ کاکائویی با شماره 5 به میزان یک سوم تیوپ آماده مصرف می گردد.
فرمول رنگ موی قهوه ای روشن بدون دکلره

ترکیب رنگ موی قهوه ای روشن بدون دکلره

قهوه ای شکلاتی با تن روشن: رنگ قهوه ای شکلاتی یکی از تن ها پر طرفدار است که از نظر تیره و روشنی تقریبا متوسط ارزیابی می شود. می توان برای داشتن یک ترکیب فوق العاده جذاب شکلاتی از یک چهارم تیوپ رنگ عسلی شماره 6 به همراه یک سوم تیوپ رنگ شکلاتی شماره 6 استفاده نمود. همچنین برای داشتن رنگ شکلاتی می توان از نصف تیوپ شکلاتی با شماره 5 به همراه 2 سانت از رنگ طلایی با شماره 6 به اضافه 3 سانتی متر از تیوپ طبیعی شماره 6 استفاده نمود. ترکیب دوم کمی تیره تر از ترکیب اول است و خانم ها می توانند بر حسب تمایل و علاقه مندی خود یکی از دو ترکیب فوق را برای خویش برگزینند. تیره و روشنی این رنگ تاثیری در جذابیت آن ندارد و هر دو رنگ می تواند چشمگیر و زیبا باشد به شرطی که در تناسب با رنگ پوست و چشم انتخاب شده باشند.

ترکیب رنگ موی قهوه ای روشن بدون دکلره

قهوه ای شکلاتی فانتزی:  اگر به دنبال رنگ قهوه ای شکلاتی می گردید که براق و لوکس است، باید بگوییم که این رنگ با نام قهوه ای شکلاتی فانتزی شناخته می شود که برای دست کردن ترکیب آن باید از یک سوم تیوب رنگ شکلاتی شماره 5 و رنگ بنفش به مقدار 5 سانت استفاده کرد.
قهوه ای فندوقی: یکی از رنگ های شیک و خاصی که هیچگانه از مد نمی افتد قهوه ای فندوقی است. برای درست کردن این رنگ باید یک پنجم تیوپ رنگ فندوقی شماره 7 را با همان اندازه رنگ طبیعی شماره 7 ترکیب کرد.
ترکیب رنگ موی قهوه ای روشن بدون دکلره
نسکافه ای: این رنگ نیز همواره مورد استقبال بانوان بوده است و می توانیم بگوییم که بیشتر بانوان حداقل یکبار در طول زندگی خود از این رنگ مو استفاده می کنند. با ترکیب رنگ شکلاتی شماره 7 به اندازه یک چهارم تیوپ با نسکافه ای شماره 7 به مقدار یک پنجم تیوپ و افزودن 10 سانتی متر رنگ نقره ای، یک رنگ عالی و مطلوب به دست خواهد آمد.
دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *