سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 7:55 قبل از ظهر

کادوی تولد برای دختر 12 ساله

 

دختر 12 ساله نوجوان، شخصیتی پر از شور و هیجان دارد. دنیای او از کودکی به نوجوانی در حال تغییر است. اکثر دختران در این سن سخت‌کوش، قابل اعتماد و وظیفه شناس می‌شوند. آنها حساس هستند. به نوجوانان بزرگتر از خود توجه دارند و به دنبال تائید شدن از سمت دیگران می‌گردند. در این سن، علاقه آنها به هنر، ادبیات، ورزش بیشتر می‌شود. بسیاری از والدین دوست دارند دختر 12 ساله خود را شاد و خوشحال کنند. بنابراین باید برای تولد او کادو بخرند. اما نمی‌دانند بهترین کادو تولد برای دختر 12 ساله چیست؟

لیست بهترین کادو تولد برای دختر 12 ساله

دختر 12 ساله‌بودن خیلی هیجان‌انگیز و دراماتیک است. چنین خصوصیاتی انتخاب و خرید کادوی تولد او را برای والدین خود سخت و پیچیده می‌کند. همه اسباب‌بازی‌ها مناسب سن آنها نیست. در حالی که اسباب‌بازی‌های مناسب سن خودشان را دوست دارند و می‌خواهند. لیست زیر را به دقت مطالعه کنید و ببنید که کدام یک از این اقلام مطابق با سلیقه و علاقه‌مندی‌های فرزند شما است.

  • کتاب

بهترین و مناسب‌ترین هدیه کتاب است. فرزند خود را به خواندن کتاب تشویق کنید. به طوری که او برای همیشه به خواندن کتاب علاقه‌مند شود.

  • دفتر خاطرات

هر مدل دفتر خاطرات برای دختران 12 ساله عالی هستند. آنها می‌توانند تمامی احساسات قلبی و درونی خود و همچنین افکار و  ایده‌های خود را بنویسند. آنها در حال عبور از یک مسیر پر از پیچ و خم از دنیای کودکی به نوجوانی هستند. شما می‌توانید فرزند خود را به نوشتن آرزوهایش تشویق کنید. در سالهای آینده این دفتر بهترین یادگاری فرزند شما در سن 12 سالگی است. دفتری شیک، خوش رنگ به همراه قلم های زیبا برای او فراهم کنید.

  • بازی های فکری
  1. اسباب بازی لگو

این بازی بسیار سرگرم کننده و خلاقانه است. یادگیری و هوش فرزند شما به چالش کشیده می‌شود. اعتماد به نفس و صبر فرزند شما با این بازی‌ها افزایش می‌یابد و دختر عزیز شما تمرکز کردن را به خوبی یاد می‌گیرد.

  1. پازل چند صد تکه

این بازی بسیار سرگرم کننده است.  انواع پازل‌های متنوع در مدل‌های دو بعدی و سه بعدی با هر نوع و رنگی، 100 تکه تا 300 تکه، کوچک و بزرگ وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین نیز آنها را خریداری نمایید.

  • وسایل ورزشی
  1. کفش‌های اسکیت دخترانه

اسکیت ورزشی محبوب و هیجان‌انگیز است. این کادو تولد برای دختر 12 ساله بسیار جذاب و به یاد ماندنی است. این محصول در بازار در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع و با کیفیت وجود دارد. می‌توانید کفش اسکیتی را انتخاب کنید که مورد علاقه دختر شماست.

  1. ترامپولین ورزشی کوچک برای نوجوانان

اگر فضای خانه شما بزرگ است و حتی فضای آزاد نیز دارید. ترامپولین‌های ورزشی، گزینه بسیار مناسبی هستند. این وسیله ورزشی لذت‌بخش، سرگرم‌کننده، ایمن، هیجان‌انگیز و انرژی بخش است.

  1. بطری آب ورزشی

این محصول بسیار پرطرفدار و جذاب است. دختر شما می‌تواند در مدرسه و در هر جایی که بیرون می‌رود آن را با خود ببرد. این بطری‌های آب بسیار شیک و با کیفیت هستند. طراحی آنها به صورتی است که بر روی دوچرخه، کیف و کوله پشتی و حتی خیلی ساده در دست نگهداری می‌شوند.

  • زیورآلات و بدلیجات

جواهرات و زیورآلات بهترین هدیه برای دختران نوجوان به شمار می‌روند. گردنبندهای ماه تولد، در مدل‌های ماه و ستاره، سنجاقک و پروانه و اشکال و طرح‌های بسیار زیبا و جذاب وجود دارند. بدلیجات مناسب دختر نوجوان شامل موارد زیر می شود:

  1. دستبند های بافتنی و دست ساز
  2. گوشواره
  3. مجموعه جذاب سنجاق سر
  4. زنجیر طلا
  5. نیم ست نقره
  • کیت خیاطی دخترانه

امروزه آموزش‌های ابتدایی برای یادگیری خیاطی نیز مورد علاقه بسیاری از دختران جوان است. با این کیت ابزار، آنها تشویق می‌شوند که چیزهای ساده را بدوزند و به یادگار برای خود نگه دارند.

  • لباس و پوشاک

از کلاه و دمپایی روفرشی دخترانه گرفته تا مایوی شنا و حوله و تی‌شرت و شلوار و … این اقلام برای کادوی تولد بسیار خوب هستند. تنوع رنگ‌ها و مدل‌ها بسیار زیاد است.

  • قاب‌های گوشی رنگارنگ و جذاب

اگر فرزند شما گوشی همراه دارد می‌توانید از تنوع بسیار زیاد انواع قاب گوشی با رنگ‌های شاد و طرح‌های جالب استفاده کنید. این هدیه بسیار پر زرق وبرق است. قیمت این محصولات هم بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. دقت کنید طرح و مدل انتخابی را مطابق با سلیقه دخترتان در نظر بگیرید.

وسایل دیجیتالی و الکترونیکی

وسایل دیجیتالی مناسب دختر نوجوان شامل موارد زیر است:

  • اسپیکر ضد آب
  • دوربین عکس فوری
  • هدفون
  • میکروفون
  • ساعت هوشمند
  • پاور بانک

انتخاب کادو تولد برای دختر 12 ساله کار سختی نیست. فقط باید چیزی را انتخاب کنید که مطابق با سن، سلیقه و علایق او است. وسایل هنری و ورزشی گزینه‌های بسیار مناسبی  هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

دیلیت اکانت تلگرام فوری بدون کد

  تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین مسنجرهای جهان، از طرفداران بسیاری برخوردار است. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *