جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 6:48 قبل از ظهر

ترکیب رنگ مو در خانه | ترکیب رنگ موی فوق العاده

رنگ کردن موها یکی از روش های ایجاد تنوع در چهره و استایل است که در سال های اخیر بسیار بیشتر از قبل مورد توجه واقع شده است. ورود رنگ موهای جدید و خاص باعث جلب نظر افراد مختلف به این مسئله شده و میزان تمایل آنان را به استفاده از رنگ مو بالا برده است. اما با توجه به هزینه زیاد تغییر رنگ مو در سالن های آرایشی، برخی از علاقه مندان از انجام این کار صرف نظر می کنند. همچنین ممکن است بعضی از افراد به دلیل موقعیت مکانی خود اصلا به این گونه مراکز دسترسی نداشته باشند یا در ایام خاصی مانند بحبوحه آغاز همه گیری کرونا تمایلی برای حضور در این مکان ها وجود نداشته باشد. در این حالت می توان با کمی مطالعه و دقت، با نکات و ریزه کاری های انجام این کار آشنا شد و بدون پرداخت هزینه های گزاف از زیبایی خیره کننده رنگ موهای لوکس و جذاب لذت برد.
ترکیب رنگ مو در خانه بدون دکلره
در ابتدا شاید به نظر برسد که این کار می تواند نامناسب و آسیب رسان باشد چرا که رنگ کردن موها یک مسئله تخصصی است که نیازمند آموزش و تجربه است. اما علاقه مندان می توانند از ترکیب های ساده برای شروع استفاده کنند و به مرور زمان و پس از کسب تجربه، ترکیب های پیچیده تر را برای رنگ کردن موهای خود در خانه برگزینند. همچنین ممکن است برخی از افراد دانش کافی در مورد رنگ ها و پایه آنها نداشته باشند و نگران باشند که رنگ موی انتخابی آنها در نهایت ایده آل نبوده و با رنگ چهره، چشم ها و موهای آنان تناسب نداشته باشد. به این افراد توصیه می شود که به سراغ رنگ های کم ریسک بروند تا شانس خود را برای داشتن یک تغییر مطلوب بالا ببرند.

ترکیب رنگ مو در خانه بدون دکلره

ترکیب رنگ مو در خانه بدون دکلره

اگر چه دکلره کردن موها در خانه از همان فرآیندی تبعیت می کند که در سالن های زیبایی صورت می گیرد اما نمی توان پیچیدگی های این کار را انکار کرد. بی رنگ کردن موها یا به اصطلاح به پایه رساندن آنها کار سختی است که نیازمند داشتن مهارت و تجربه است. بی توجهی و غفلت در این مورد می تواند باعث آسیب دیدن پوست کف سر و سوختن موها شود. لذا بهتر است افرادی که برای دفعات اول می خواهند موهایشان را در خانه رنگ کنند، از دکلره کردن موها صرف نظر کنند و از ترکیب رنگ های دیگری که در دسترس وجود دارد استفاده نمایند.
ترکیب رنگ مو در خانه بدون دکلره
افرادی که کلا به استفاده از رنگ موهای روشن تمایل دارند، می توانند از شیوه ها و متدهای دیگر برای انجام این کار استفاده کنند تا هم زیبایی را به چهره خود هدیه دهند و هم سلامتی خویش را دچار مخاطره نسازند. یک نکته کلی که همواره باید مد نظر قرار گیرد، استفاده از رنگ های با کیفیت برای تغییر رنگ مو است. چرا که به کار گیری مواد اولیه نامناسب می تواند حتی آسیب رسان تر از نداشتن تجربه و  دانش کافی باشد.

ترکیب رنگ مو روی پایه 7

افرادی که نخستین تجارب خود در زمینه رنگ کردن موها را پشت سر گذرانده اند و اینک قصد استفاده از پودر دکلره و اکسیدان برای بی رنگ کردن موهای خود را دارند باید بدانند که اغلب موهای تیره رنگ بعد از دکلره به پایه 7 نزدیک می شوند و می توان گفت که تقریبا نارنجی می شوند. این مسئله در صورت نداشتن اطلاعات می تواند نگران کننده به نظر برسد اما لازم است بگوییم که این مسئله کاملا روتین و عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد. چنانچه هدف بی رنگ کردن بیشتر موها باشد باید یکبار دیگر فرآیند دکلره کردن بر روی موها انجام شود؛ در غیر این صورت می توان با انتخاب رنگساژ مناسب و واریاسیون ها، تن نارنجی را حذف کرده و رنگ بی نظیری را بر روی موها تجربه نمود.
ترکیب رنگ مو روی پایه 7
نسکافه ای، کاراملی، عسلی، مسی و … رنگ هایی هستند که بر روی موهای پایه 7 بسیار زیبا می شوند. با توجه به اینکه این رنگ ها همیشه مورد توجه هستند، استفاده از آنها می توان از فرد یک بانوی جذاب بسازد که از زیبایی مسحور کننده ای برخوردار است. پس می توان به راحتی و با کمترین هزینه و صرفا با کمی تلاش و مطالعه، از رنگ موی فوق العاده ای برخوردار شد. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳