جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 10:40 بعد از ظهر

ورق ام دی اف | قیمت ورق ام دی اف به روز در ایچوب

فروشگاه معتبر ایچوب نمایندگی فروش ورق های ام دی اف مرغوب در کشور است. تنوع رنگ و طرح ورق ام دی اف زیاد است. شما می توانید در فروشگاه ورق ام دی اف ایچوب انواع ورق ام دی اف با تنوع رنگ و طرح را مشاهده کنید و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. قیمت ورق های ام در اف در سایت ایچوب به روز هستند. مشتریان می‌توانند با توجه به بودجه خود ورق ام دی اف مورد نظر خود را سفارش دهند.
چوب یکی از مفیدترین متریالی است که در اختیار انسان‌ها قرار گرفته است. یکی از مصنوعات تولیدی از چوب، ورق ام دی اف است که کاربرد گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف دارد. به دلیل استفاده زیاد MDF در صنایع مختلف قیمت این محصول بسیار مهم است.

ورق ام دی اف | قیمت ورق ام دی اف به روز در ایچوب

ورق ام دی اف

ورق ام دی اف از ترکیب خرده‌ چوب به همراه چسب رزین و یک سری مواد افزودنی ساخته می‌شود. این مواد در اثر گرما و فشار حاصل از دستگاه پرس به ورق‌های ام‌دی‌اف تبدیل می‌شود. البته گاهی اوقات در برخی نمونه‌های کیفیت پایین ساقه غلات، برنج، نیشکر و موارد مشابه به جای خرده چوب مورد استفاده قرار می‌گیرد و در نهایت روکش‌هایی از جنس و طرح‌های مختلف نیز روی ورق‌ها را می‌پوشانند. این روکش‌ها علاوه بر افزایش زیبایی تخته‌ها به دوام و کاربرد آن‎‌ها در محیط‌هایی مانند آشپزخانه کمک می‌کنند. یکی از روکش‌های رایج برای MDF روکش ملامینه است که در آن کاغذ طرح‌دار آغشته به چسب با فشار و حرارت به تخته چسبانده می‌شود. شما می‌توانید قیمت روز ام دی اف را در سایت فروشگاه ایچوب مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید.

ورق ام دی اف | قیمت ورق ام دی اف به روز در ایچوب

در ادامه مطلب برخی دیگر از ویژگی‌های ورق‌های ام‌دی‌اف شرح داده شده است:

• بهره‌مندی از ساختاری یکنواخت و با کیفیت: داشتن سطح یکنواخت یکی از ویژگی‌های خاص ورق ام دی اف است. در واقع ام‌دی‌اف به دلیل داشتن ساختاری یکنواخت برای ساخت محصولات چوبی مختلف استفاده می شود.
• دارای ظاهری زیبا و جذاب: چوب تاثیر مهمی در دکوراسیون داخلی مکان‌های مختلف می‌گذارد، به همین دلیل بسیاری از وسایلی که امروزه طراحی می‌شوند، از چوب و مصنوعات آن بهره می‌برند. ام‌دی‌اف با داشتن ظاهری شبیه به چوب بسیار زیبا و پرطرفدار است و در طراحی و ساخت بسیاری از وسایل چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
• عدم وجود ایراد و نقص در ساختار MDF : چوب با وجود زیبایی خارق‌العاده خود دارای معایبی مانند رگه، ترک، گره و مواردی مشابه است، به همین دلیل بسیاری از افراد به جای چوب به سراغ ورق‌های ام‌دی‌اف می‌روند، همچنین قابلیت انعطاف‌پذیری و شکل‌دهی به این ورق‌ها نیز بسیار بالا است و راحت‌تر از چوب می‌توان روی آن‌ها طرح و اشکال گوناگون را پیاده‌سازی کرد.

قیمت ورق ام دی اف به روز در ایچوب

قیمت ورق ام دی اف به روز در ایچوب

گاهی اوقات با محدود شدن بودجه پروژه‌های ساختمانی قیمت ورق ام دی اف، مسئله‌ای بسیار مهم قلمداد می‌شود. در این شرایط بسیاری از افراد می‌پرسند که کدام برند محصولات با کیفیت و ارزان‌تری را ارائه می‌دهند. قیمت MDF نیز مشابه مصالح ساختمانی دیگر تحت تاثیر عوامل متعددی است. امروزه در بازار ایران امکان خرید ورق‌های ام‌دی‌اف خارجی نیز وجود دارد، اما هزینه گمرک برای این محصولات بسیار بالا است، در نتیجه ورق‌های ام‌دی‌اف ایرانی نسبت به ورق‌های خارجی قیمت مناسب‌تری دارند. ام‌دی‌اف‌هایی که روکش بکار رفته در آن خاصیت ضد آب دارد، قیمت بالاتری از سایر نمونه‌های موجود در بازار دارند. روکش‌های بکار رفته در برخی از مدل‌های موجود در بازار علاوه بر خاصیت ضد خش، مقاومت بالایی در برابر پرتو فرابنفش، حرارت و آتش دارند که این فاکتورها بر قیمت نهایی ورق های ام دی اف تاثیرگذار هستند. نوسانات بازار و قیمت ارز به صورت مداوم در حال تغییر است، به همین دلیل بهتر است که در صورت تمایل به خرید ام‌دی‌اف، قیمت آن را در بازه زمانی نزدیک به خرید خود بررسی کنید. فروشگاه اینترنتی ایچوب برای جلب رضایت مشتریان گرامی همواره در تلاش است که قیمت محصولات ارائه شده در وب‌سایت خود را دائما به‌روزرسانی نماید، بنابراین شما می‌توانید این وب‌سایت را به عنوان یکی از منابع معتبر برای آگاهی از قیمت انواع ورق ام‌دی‌اف در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳