جمعه , 10 فروردین 1403 - 12:54 بعد از ظهر

رنگ مو جدید | جدیدترین و شیک ترین رنگ موهایی که باعث می شوند در جمع بدرخشید

رنگ مو در زیبایی ظاهر و جذابیت افراد نقش مهم و موثری دارد بنابراین کسانی که به زیبایی ظاهر خود و مد روز اهمیت می دهند نیز به رنگ مو خود اهمیت می دهند زیرا رنگ مو مناسب و خاص باعث می شود که شما فردی منحصر به فرد و خاص به نظر برسید بنابراین جذابیت و درخشش شما در جمع برای دیگران نسبت به سایر افراد برتری داشته باشد. برای رنگ کردن مو خود علاوه بر انتخاب رنگ مو طبق سلیقه و مد روز، باید رنگ مو انتخابی شما به رنگ پوست شما نیز بیاید و شما را زیباتر کند البته نا گفته نماند که اکثر رنگ موهای مد و ترند شده در طیف روشن هستند و رنگ مو روشن برای اکثر افراد مناسب است.
شاید برایتان جالب است بدانید که رنگ مو در شیک بودن تیپ افراد و منحصر به فرد کردن آن ها نقش به سزایی دارد و برای همین است که اکثر خانم ها در پی رنگ مو جدید و تنوع رنگ مو خود هستند، اما این تنوع و تاثیر رنگ مو در زیبایی فقط مختص به خانم ها نمی شود و برای آقایان نیز صدق می کند با این تفاوت که در آقایان اهمیت این موضوع کمتر دیده می شود البته نا گفته نماند برخی از آقایان از رنگ مو صرفا به خاطر پوشاندن سفیدی های موهایشان استفاده می کنند و جنبه زیبایی خاصی برایشان ندارد. بنابراین ما در ادامه این مقاله سیب به رنگ مو های ترند شده مخصوص خانم ها و آقایان می پردازیم.

رنگ مو ترند شده مخصوص خانم ها
رنگ مو ترند شده مخصوص خانم ها

تنوع رنگ موهای ترند شده برای خانم ها به دلیل اهمیت زیادی که برای رنگ مو قائل هستند، بیشتر است البته نا گفته نماند که بعضی از این رنگ موهای مد شده برای زنان و مردان یکسان هستند. رنگ های بلوند بژ، قهوه ای روشن، سبزآبی، قهوه ای متمایل به قرمز یا همان ماهاگونی، پاستلی یاسی و پاستلی صورتی و … از رنگ های ترند شده برای خانم های خوش پسند هستند که ما در زیر به توضیح بیشتر راجع به دو نمونه از پرطرفدارترین این رنگ ها می پردازیم:
رنگ بلوند بژ اکثرا در پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد و باعث روشنی مو به طور طبیعی می شود البته نا گفته نماند که این رنگ برای روشن تر کردن موهای بلوند نیز به کار می رود.

رنگ مو ترند شده مخصوص آقایان
رنگ ماهاگونی از رنگ مو مشترک بین آقایان و خانم ها است. رنگ ماهاگونی برای کسانی که می خواهند موهایشان رنگ طبیعی داشته باشد و فانتزی نباشد مناسب است. این رنگ می تواند به سمت رنگ آلبالویی یا شکلاتی سوق پیدا کند، این موضوع بستگی به میزان رنگ قهوه ای استفاده در این ترکیب رنگ مو دارد.
بهتر است بدانید که علاوه بر رنگ های نام برده که اغلب رنگ اصلی محسوب می شوند رنگ ها و هایلایت هایی نیز وجود دارند که برای زیبایی بیشتر و تنوع بیشتر در کنار رنگ اصلی موها استفاده می شود و به نوعی مکمل رنگ اصلی مو است به عنوان مثال هایلایت هلویی و کاراملی از این مدل رنگ ها هستند.

رنگ مو ترند شده مخصوص آقایان

رنگ مو ترند شده مخصوص آقایان

رنگ موهای ترند شده برای آقایان طیف تیره و روشن را در بر می گیرد اما برای آقایانی که سن بالاتری دارند و فقط می خواهند که سفیدی موهایشان پیدا نباشد رنگ های تیره استفاده می شود تا طبیعی به نظر برسد اما پسرهای جوان از رنگ های روشن تری استفاده می کنند و انتخاب درست این رنگ طبق رنگ پوست و سن افراد باعث می شود که این افراد در مهمانی و مجالس نسبت به سایر افراد شیک و خاص تر به نظر برسند. بین رنگ موهای مردانه که باعث درخشش آقایان می شوند شامل رنگ بالیاژ، آمبره، زنجبیلی، بلوند، برونته، خاکستری تیره و … می شوند که رنگ مو برونته و خاکستری تیره نیز مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.

رنگ برونته از طیف قهوه ای است که تقریبا رنگ مو را به سمت تیرگی می برد و برای پوست های روشن و تیره مناسب است. رنگ خاکستری تیره یا همان دودی اغلب مورد استفاده افرادی با سن بیشتر قرار می گیرد اما به شدت افراد را جذاب می کند و حتی سفیدی رنگ موهای آنان را طبیعی جلوه می دهد. افرادی که موهای جو گندمی دارند دقیقا رنگ موهایشان خاکستری تیره است و همانطور که دیده اید این رنگ طرفداران بسیاری دارد.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *