جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 7:34 قبل از ظهر

رنگ موی شکلاتی تیره به چه پوستی میاد

رنگ موی شکلاتی تیره یکی از رنگ های نسبتاً گرم است که با پوست های سفید همخوانی مناسبی دارد. افرادی که دارای تناژ پوستی سرد هستند می‌توانند از رنگ موی شکلاتی تیره روی موهای خود استفاده کنند. اسمارت کلی توصیه می‌شود اگر پوست شما به صورتی است که خیلی زود قرمز می شود رنگ موی شکلاتی روی آن استفاده نکنید زیرا پوست شما قرمز تر به نظر می رسد. در این مقاله قصد داریم به رنگ موی شکلاتی و موضوعاتی درباره آن بپردازیم و شما را بیشتر با این رنگ آشنا کنیم. با سیب همراه باشید.

رنگ موی شکلاتی سرد است یا گرم؟

رنگ موی شکلاتی دارای مقادیر بسیار زیادی رنگ قرمز است و به صورت کلی تناژ آن به رنگ قرمز نزدیک تر است به همین دلیل می‌توان گفت این رنگ طبع کاملا گرمی دارد. در برخی از موارد می توان با استفاده از ترکیب این رنگ با سایر رنگ ها میزان گرمی رنگ شکلاتی را کاهش یا افزایش داد. برای مثال اگر رنگ شکلاتی را با رنگ‌هایی مانند ماهاگونی ترکیب کنید می توانید به رنگ گرمتری دسترسی پیدا کنید. اگر شما از جمله افرادی هستید که دوستدار رنگ شکلاتی تیره هستید اما پوست شما گرم است، با استفاده از رنگ هایی مانند دودی و زیتونی می‌توانید طبع رنگ را حساب کنید و سپس آن را روی موهای خود مورد استفاده قرار دهید. یکی از مهمترین نکاتی که برای خنثی کردن رنگ شکلاتی تیره می تواند تا حدودی کمک کننده باشد، این است که برای خنثی کردن این رنگ باید رنگ شکلاتی تیره با مقدار مساوی رنگ دودی یا زیتونی ترکیب شود. در صورتی که دوست دارید رنگ شما به رنگ‌های سرد تمایل بیشتری داشته باشد، می‌توانید از مقدار رنگ زیتونی یا رنگ دودی بیشتری در ترکیب خود استفاده کنید.

رنگ موی شکلاتی سرد است یا گرم؟

با استفاده از واریاسیون یا رنگساژ های مختلف می‌توان تا حدودی رنگ شکلاتی تیره را خنثی کرد. برای مثال اگر رنگ شکلاتی تیره را با واریاسیون نقره ای ترکیب کنید می‌توانید تا حدودی طبع گرم رنگ شکلاتی را از بین ببرید و روی پوست تناژ گرم خود از این رنگ استفاده کنید.

رنگ مو شکلاتی بدون دکلره

در سال‌های اخیر استفاده از دکلره در بین بانوان به بیشترین میزان خود رسیده است اما باید بدانید که دکلره با آسیب به فولیکول مو ها می تواند آنها را از بین ببرد یا باعث سوختگی موها شود. به همین دلیل بسیاری از افرادی که موهای خود را رنگ میکنند دوست دارند به روشی دسترسی پیدا کنند که موی آنها کمترین آسیب ممکن را ببیند. در این گونه موارد فرمول استفاده از رنگهای بدون دکلره بهترین فرمولی است که می‌توان از آن استفاده کرد.

رنگ مو شکلاتی بدون دکلره

برای ترکیب رنگهای بدون دکلره در ابتدا باید در نظر داشته باشید که اگر بخواهید از رنگ شکلاتی تیره روی موهای خود استفاده کنید به هیچ عنوان نیازی به استفاده از دکلره وجود نخواهد داشت. رنگ شکلاتی شماره ۴ و ۵ از جمله رنگهایی هستند که با استفاده از آنها نیازی به دکلره کردن موها وجود نخواهد داشت. برای استفاده از رنگ شکلاتی متوسط بدون دکلره، افرادی که دارای پایه موهای قهوه ای هستند و موی آنها مشکی پرکلاغی نیست می توانند به راحتی از این رنگ مو روی موهای خود بدون استفاده از دکلره بهره ببرند. به شما توصیه می شود اگر موهایتان مشکی پرکلاغی است از این فرمولاسیون برای رنگ کردن موهای خود استفاده نکنید زیرا ممکن است رنگ بدون دکلره روی موهای شما باز نشود.

رنگ مو شکلاتی بدون دکلره

در برخی از موارد دوست دارید موهای شما رنگ شکلاتی روشن داشته باشد، اما به دلیل آسیب‌های زیاد دکلره یا حساسیت داشتن به آن، دوست ندارید از دکلره روی مو های خود استفاده کنید. در این گونه موارد بهتر است در ابتدا رنگ موی سه صفر را با اکسیدان ۱۲ درصد مخلوط نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید تا موهایتان به پایه رنگی مناسبی برسد. در نهایت با استفاده از فرمولاسیون رنگ شکلاتی روشن رنگ روشن را روی موهای خود ایجاد کنید و از زیبایی موهای تان لذت ببرید. با توجه به اینکه رنگ شکلاتی طیف‌های مختلفی دارد و از تمامی طیف ها می توانید بدون دکلره روی موهای خود استفاده کنید، این رنگ می‌تواند هم با پوست های تیره و هم با پوست های روشن چشم‌نوازی ویژه ایجاد کند و از نظر استفاده از آن هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *