پنجشنبه , 27 اردیبهشت 1403 - 9:45 بعد از ظهر

زیتونی ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای پوست سبزه

 

رنگ پوست بدن عاملی قابل توجه در هنگام خرید فرآورده‌های آرایشی مرتبط با مو است. برای مثال درجه تیرگی تناژ پوست روی انتخاب درجه روشنی یا تیرگی رنگ مو تاثیرگذار است. اما با وجود اینکه زیبایی گیسوان به ویژه برای خانم‌ها حائز اهمیت است، اما مهمتر از آن حفظ سلامتی آن‌ها است. شما می‌توانید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تارهای گیس از زیتونی ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای پوست سبزه استفاده کنید. در این مطلب از مجله اینترنتی سیب با برخی از فرمول‌های به دست آوردن این ترکیب جذاب برای افراد سبزه آشنا می‌شوید.

5 فرمول ترکیب رنگ مو زیتونی برای پوست سبزه

زیتونی چند سالی است که در صنعت مد و زیبایی بسیار پرطرفدار است. همچنین یکی از دلایل محبوبیت این رنگ را می‌توان به عدم نیاز به دکلره کردن گیسوان دانست. بنابراین با انتخاب این محصول علاوه بر اینکه به حفظ سلامت زلفان خود کمک می‌کنید، بلکه ظاهری شیک و جذاب خواهید داشت.

  • رنگ موی افراد سبزه رو بدون دکلره

در صورتی که تمایل دارید که بدون دکلره ظاهر جدیدی به گیسوان خود ببخشید، پیش از هر کاری باید پایه آن‌ها را آماده کنید. در واقع برای روشن کردن تارهای زلف خود بدون استفاده از پودر دکلره، باید روی آن‌ها رنگ موی 000 یا E20 همراه با مقدار کافی اکسیدان شماره 3 بگذارید. این شماره از اکسیدان قدرت روشن کنندگی بیشتری دارد. پس از یکدست روشن شدن زلفانتان آن‌ها را شسته و کاملا خشک کنید. لازم به ذکر است که این پروسه حدود 20 دقیقه زمان می‌برد. در نهایت از فرمول زیر برای تغییر ظاهر گیسوان خود استفاده نمایید:

  1. زیتونی سری M شماره‌های 0.1، 5، 10 و 90.
  2. واریاسیون سبز: 2 سانت.
  3. واریاسیون نقره‌ای: 2 سانت.
  4. اکسیدان شماره 2: دو برابر حجم سایر مواد.

حدود 20 الی 30 دقیقه اجازه دهید که این مواد روی سر باقی بماند. در این مدت نیز می‌توانید گیسوان خود را به منظور یکدست شدن تناژ آن‌ها ماساژ دهید.

  • رنگ موی دودی زیتونی

دودی زیتونی ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای پوست سبزه به شمار می‌رود. این نوع ترکیب فوق‌العاده زیبا به ویژه برای خانم‌های شیک در سنین بالا بسیار مناسب است. برای رسیدن به این رنگ از دستور زیر پیروی کنید:

  1. زیتونی پایه 8: نصف تیوپ.
  2. دودی پایه 8: نصف تیوپ.
  3. واریاسیون سبز، نقره‌ای و دودی: هر کدام 2 سانت.
  4. واریاسیون بنفش: یک سانت.
  5. اکسیدان شماره 2: دو برابر سایر مواد موجود.

این نکته را به یاد داشته باشید که فرآورده مورد بحث بدون دکلره چند درجه تیره‌تر از مدل با دکلره دیده می‌شوند.

  • رنگ موی زیتونی بژ

برای رسیدن به این ترکیب باید پایه زلفان شما طبیعی یا دارای رنگ قهوه‌ای پایه 6 به بالا باشد. همچنین در این شرایط حتما باید بررسی کنید که گیسوان شما به هیچ وجه قرمزی نداشته باشند. توجه شما را به ترکیب زیر جلب می‌نماییم:

  1. بژ پایه 7: نصف بسته.
  2. هایلایت صدفی: یک چهارم بسته.
  3. زیتونی پایه 8: یک چهارم تیوپ.
  4. واریاسیون نقره‌ای و دودی: هر کدام 2 سانت.
  5. واریاسیون بنفش: یک سانت.
  6. اکسیدان شماره 2: به میزان لازم.
  • رنگ موی زیتونی نسکافه ای

نسکافه‌ای به تنهایی خود دارای اندکی تناژ نارنجی است. اما در صورتی که این محصول را با الوان دیگری همچون دودی مخلوط کنید، رگه‌های نارنجی آن از بین می‌روند. بدین ترتیب ترکیب سرد جذابی بدون نیاز به دکلره خواهید داشت:

  1. نسکافه‌ای پایه 8: نصف تیوپ.
  2. زیتونی پایه 8: یک چهارم بسته.
  3. دودی پایه 8: یک چهارم تیوپ.
  4. واریاسیون نقره‌ای و خاکستری: هر یک 2 سانت.
  5. واریاسیون بنفش: 1.5 سانت.
  6. اکسیدان 9 درصد: به اندازه مورد نیاز.

رنگ موی قهوه ای زیتونی

این فرآورده آرایشی از جمله رنگ های بسیار زیبا و مناسب برای دختر خانم‌های جوان و جذاب سبزه و گندمگون است. برای رسیدن به این فرآورده آرایشی باید مواد مورد نیاز را به صورت زیر با یکدیگر ترکیب کنید:

  1. زیتونی شماره 5: 30 میل.
  2. زیتونی شماره 6: 70 میل.
  3. دودی شماره 6: 30 میل.
  4. واریاسیون سبز: 10 سانت.
  5. اکسیدان شماره 2: به میزان مورد نیاز.

پس از مخلوط کردن مواد بالا، آن‌ها را روی ریشه و ساقه گیسوان خود بمالید. حدود 40 دقیقه زمان بدهید که پروسه باز شدن پیگمنت‌های مواد شیمیایی به صورت کامل انجام شود. برای شستشوی موهای شما نیز نرم‌کننده مفید است. لازم به یادآوری است که برای رنگساژ گیسوان خود نیز می‌توانید از ترکیب فرآورده آرایشی مورد نظر با مقداری آب و اکسیدان استفاده کنید. همچنین برای تثبت این محصول نیز می‌توان حدود 3 سانت مشکی را به مخلوط اضافه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *