سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403 - 4:58 قبل از ظهر

رنگ موی پاستیلی بدون دکلره

رنگ مو پاستیلی جزء رنگ های پر طرفداری است که اغلب خانم های جوان از آن استفاده می کنند. این رنگ با ظاهر ملایمی که دارد می تواند هر سلیقه ای را راضی کند. اغلب رنگ های پاستیلی بسیار روشن هستند و ترکیب آن ها به این صورت است که مقداری رنگ فانتزی مانند: قرمز، آبی، زرد، سبز، بنفش با حجم زیادی از رنگ سفید ترکیب می شود. در نهایت رنگ به دست آمده رنگی است که تنها سایه ای از رنگ ترکیب شده را دارد از این رو به این رنگ ها رنگ پاستیلی می گوییم. در این مقاله از سیب قصد داریم با رنگ موی پاستیلی بدون دکلره بیشتر آشنا شویم.

رنگ مو پاستیلی با دکلره یا بدون دکلره؟

رنگ مو پاستیلی را بدون دکلره نیزمی توان اجرا کرد، اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که این مسئله در تمام موها صدق نمی کند. در برخی موارد مقاومت موها به دکلره بسیار بالا است و یا اینکه موها چندین بار رنگ تیره شده اند از این رو نمی توان رنگ های پاستیلی را روی آن ها اجرا کرد. در این مواقع نیاز است که موها را دکلره کنیم. مسئله دیگر این است که این رنگ ها بدون دکلره ماندگاری پایین تری دارند از این رو اگر به دنبال ماندگاری بالا هستید بهتر است که از دکلره استفاده کنید. با این حال اگر به سلامتی موهای خود اهمیت می دهید بهتر است که از انجام دکلره اجتناب کنید.

آموزش 11 رنگ موی پاستیلی بدون دکلره جذاب و پرطرفدار

آموزش 11 رنگ موی پاستیلی بدون دکلره جذاب و پرطرفدار

  • رنگ مو صورتی پاستیلی

اولین رنگ پرطرفدار پاستیلی رنگ موی صورتی است که برای رسیدن به این رنگ باید از 2/1 از تیوپ رنگ مو صورتی، 2/1 از تیوپ رنگ یاسی، 2 سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان 9 درصد استفاده کرد.

  • رنگ مو هلویی پاستیلی

برای این رنگ باید 2/1 از رنگ مو شماره 8 را با 2/1 از رنگ مو شماره  C10  و 2 سانت از واریاسیون بنفش ترکیب کنید.

  • رنگ یاسی پاستیلی

رنگ یاسی پاستیلی نیز رنگ زیبا و ملیحی است که برای ترکیب آن باید 4/1 از تیوپ رنگ دودی شماره 8، 4/1 از تیوپ رنگ یاسی، 2 سانت واریاسیون بنفش، 2 سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره یک را استفاده کنید تا به فرمولاسیون آن دست یابید.

  • رنگ مو آبی پاستیلی

یک تیوپ کامل از رنگ بلوند نقره ای شماره 9 را با 2 پیمانه از پودر رنگ فانتزی آبی، 3 پیمانه از پودر رنگ خاکستری، 6 سانت از واریاسیون نقره ای، 2/1 رنگ مو دودی و مقدار لازم اکسیدان 9 درصد ترکیب کنید تا فرمول رنگ آبی پاستیلی را داشته باشید.

رنگ موی پاستیلی سبز

  • رنگ مو پاستیلی سبز

و اما رنگ مو پاستیلی سبز! کافی است 2 پیمانه پودر رنگ سبز را با یک تیوپ کامل رنگ بلوند نقره ای، 6 سانت واریاسیون سبز، 9 سانت از واریاسیون نقره ای و اکسیدان 9 درصد ترکیب کنید.

  • رنگ مو پاستیلی یخی

فرمولاسیون این ترکیب رنگ مو به این صورت است که باید 10 سانت از رنگ بلوند نقره ای، 3 سانت از واریاسیون نقره ای، 3 سانت از واریاسیون خاکستری و کمی اکسیدان شماره 1 را ترکیب کنید.

  • رنگ مو پاستیلی قرمز

2/1 از تیوپ قرمز 6، 2/1 از تیوپ رنگ قرمز ماهاگونی، 4 سانت از واریاسیون بنفش، 4 سانت از واریاسیون آبی و اکسیدان 9 درصد را ترکیب کنید تا بتوانید این رنگ را روی موهای خود در بیاورید.

  • رنگ مو پاستیلی بنفش

رنگ مو پاستیلی بنفش نیز از رنگ های مشهوری است که برای آن باید 2/1 از تیوپ رنگ بادمجانی و شرابی و 3/1 از تیوپ رنگ آلبالویی را با اکسیدان شماره 2 ترکیب کنید.

رنگ موی پاستیلی طوسی

  • رنگ مو پاستیلی طوسی

رنگ مو پاستیلی طوسی نوع دیگری از رنگ پاستیلی است که ترکیب 2/1 از خاکستری مرواریدی، 4/1 از تیوپ رنگ دودی، 4/1 از تیوپ رنگ نقره ای و اکسیدان 6 درصد برای آن کافی است.

  • رنگ مو پاستیلی نارنجی

رنگ پاستیلی نارنجی نیاز به یک تیوپ رنگ مسی پایه 7، 2/1 تیوپ رنگ بلوند صحرایی و استوایی، 3 سانت از واریاسیون مسی و اکسیدان 9 درصد دارد.

  • رنگ مو پاستیلی سرمه ای

رنگ آخر رنگ پاستیلی سرمه ای است که یک پیمانه پودر آبی، 2/1 از تیوپ رنگ دودی، 3 سانت واریاسیون آبی و 2/1 از تیوپ رنگ نقره ای و اکسیدان 9 درصد فرمولاسیون این رنگ را تکمیل می کند.

این 11 رنگ مو از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ موهایی هستند که نیاز به دکلره ندارند و می توانند تغییر اساسی در چهره شما ایجاد کنند.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *