سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403 - 2:58 قبل از ظهر

رنگ موی استخوانی به چه پوستی میاد

اگر رنگ موی استخوانی را متناسب با رنگ پوست‌تان انتخاب کنید، می‌توانید مثل الماس بدرخشید و تغییر محسوسی را احساس کنید. این رنگ جذاب از رنگ‌های بلوندِ محبوب خانم‌ها است و طرفداران زیادی دارد.  رنگ موی استخوانی نوعی رنگ کرم مایل به خامه‌ای زرد است و طیفش از روشن تا تیره را شامل می‌شود. همچنین به‌عنوان رنگ‌های تکه‌ای و هایلایت‌های جذاب هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای این‌که بدانید چنین رنگی به چه پوست‌هایی می‌آید، ابتدا باید اطلاعات درستی از تناژ رنگ موها و صورت داشته باشید. بهتر است رنگ موی روشن و بلوند، برای پوست‌های روشن استفاده شود. در واقع نباید تضاد زیادی بین رنگ مو و پوست صورت‌تان ببینید. با توجه به این‌که بلوند استخوانی از جمله رنگ‌های روشن است، به پوست‌های گندمی و روشن بیشتر می‌آید. هر چه تناژ پوستی شما روشن‌تر و سردتر باشد، رنگ استخوانی جلوه‌ی زیباتری روی مو‌های‌تان دارد.

البته بسته به سردی و گرمی پوست، می‌توانید از تناژی از رنگ استخوانی استفاده کنید که با پوست شما سازگاری داشته باشد.

رنگ موی استخوانی به پوست من میاد؟

رنگ موی استخوانی به پوست من میاد؟

اگر سوال‌تان این است که رنگ استخوانی مناسب پوست شما هست یا نه، کافی است تناژ پوستی خود را بدانید. البته علاوه بر تناژ پوستی، توجه به رنگ چشم و ابرو هم در این انتخاب، تأثیر دارد.

روش‌های متفاوتی برای پیدا کردن تناژ پوستی وجود دارند. روتین‌ترین راه ممکن این است که با توجه به تست طلا و نقره، این کار را انجام دهید. افرادی که رنگ‌های طلایی بیشتر به پوستشان می‌آید، دارای تناژ گرم  و افرادی که پوستشان با زیورآلات نقره‌ای هارمونی دارد، دارای تناژ سرد هستند. افرادی که هر دوی این زیور آلات برای پوستشان مناسب است هم معمولاً پوستی خنثی دارند.

یکی دیگر از روش‌های پیدا کردن تناژ پوستی این است که دستتان را جلوی آفتاب بگیرید و به رگ‌های دستتان توجه کنید. اگر رگ‌های شما آبی یا بنفش است، شما دارای تناژ سرد هستید و در صورتی که رگ‌های سبز یا سبزآبی دارید، پوست شما گرم است. بعضی افراد متوجه رنگ رگ‌های‌شان نمی‌شوند. این افراد معمولاً پوست‌های زیتونی یا خنثی دارند.

وقتی این موضوع را بفهمید، خیلی راحت متوجه می‌شوید که رنگ موهایی مثل استخوانی به پوست شما می‌آید یا نه.

استخوانی یک رنگ روشن است و برای پوست‌های روشن با تناژ سرد و پوست‌های خنثی مناسب‌تر است. افرادی که علاوه بر پوست روشن، چشم‌های روشنی هم دارند، می‌توانند با خیال راحت از این رنگ استفاده کنند.

آن‌هایی که پوست‌های تیره گرم دارند، می‌توانند چنین رنگی را در تکنیک‌هایی مثل مش، هایلایت، بالیاژ، آمبره و… مورد استفاده قرار دهند. بهتر است قبل از انتخاب رنگ مو با یک متخصص یا آرایشگر مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

آرایش مناسب با رنگ موی استخوانی

آرایش مناسب با رنگ موی استخوانی

موهای روشن با این‌که ظاهری جدید به شما می‌بخشند، دردسرهایی هم دارند. بهتر است برای این‌که سردی چهره را از بین ببرید و رنگ موی استخوانی شما بیشتر به چشم بیاید، از رژ لب  و رژ گونه با پیگمنت‌های قوی استفاده کنید. رژ لب‌های قرمز، تمشکی و آلبالویی با رنگ موی استخوانی، چهره شما را بسیار جذاب می‌کنند.

اگر زمینه مو‌های شما تیره است و رنگ ریشه‌ها درآمده است، می‌توانید از رژ لب و رژ گونه‌ی ملایم‌تری مثل صورتی، هلویی، مرجانی و… استفاده کنید.

افرادی که دارای پوست سبزه و موی بلوند هستند، بهتر است با استفاده از سایه‌های تیره و عمیق، زیبایی‌شان را چند برابر کنند. علاوه بر آرایش صورت، سلامت مو‌های استخوانی هم نقش بسزایی در زیبایی دارد. برای مراقبت از موهایتان، از سرم‌های ترمیم کننده و شاداب کننده مو استفاده کنید تا درخشان، براق و زیبا به نظر برسند.

در صورتی که این مقاله را پسندیدید، پیشنهاد می‌کنیم سایر مقالات حوزه مو و رنگ ما را در وبسایت سیب مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *