سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 11:17 قبل از ظهر

رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره

ترکیب رنگ کنفی مرواریدی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین ترکیب رنگ موها در بین بانوان به حساب می آید. رنگ موی کنفی مرواریدی را می توان همراه با دکلره یا بدون آن به دست آورد. در واقع، اگر می خواهید یک رنگ روشن از ترکیب رنگ های کنفی و مرواریدی به دست آورید، بهتر است ابتدا موهای خود را تا پایه 10 روشن کنید. در حالت عادی، روشن کردن موها باید با پودر دکلره انجام گیرد. اما بسیاری از افراد به دلیل آسیب های ناشی از دکلره، از مصرف آن خودداری می کنند. به همین دلیل استفاده از رنگ سه صفر و یک رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره گزینه مناسب تری برای این افراد خواهد بود.
برای رنگ کردن موها با رنگ کنفی مرواریدی می توان از ترکیب رنگ کنفی، رنگ هایلایت خاکستری، واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره یک استفاده نمود. این که چه ترکیبی با چه مقادیری برای شما مناسب تر است بستگی به رنگ موها و میزان روشنی یا تیرگی مورد نظر شما خواهد داشت. در ادامه به نحوه ساخت ترکیب رنگ کنفی مرواریدی و نحوه استفاده از آن، اشاره خواهیم کرد.

راز بدست آوردن رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره

راز بدست آوردن رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره

آیا شما هم از روشن کردن موهای خود با دکلره امتناع می ورزید؟ به نظر شما آیا راهی وجود دارد تا بتوان رنگ موی کنفی مرواریدی را بدون نیاز به دکلره ایجاد نمود؟ یکی از راه هایی که برای روشن کردن موها مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از رنگ موی سه صفر است. این نوع رنگ مو تا حدی می تواند شبیه به دکلره عمل کند ولی خوشبختانه، مضرات پودر دکلره را ندارد. در نظر داشته باشید که میزان روشن کردن موها با رنگ سه صفر به جنس موهای شخص بستگی خواهد داشت.
به همین دلیل، گاهی لازم است برای ایجاد پایه مورد نیاز خود، دو بار از ترکیب رنگ سه صفر با اکسیدان 12 درصد استفاده نمود. البته باید بین دو مرحله به مدت 48 ساعت فاصله بیفتد. با این توضیحات حالا می دانیم که چگونه می توان رنگ کنفی مرواریدی بدون دکلره را به دست آورد.

طریقه رنگ کردن موها با رنگ موی کنفی مرواریدی

طریقه رنگ کردن موها با رنگ موی کنفی مرواریدی

ابتدا لازم است رنگ سه صفر را با اکسیدان شماره 3 روشن کنید. معمولا با یک مرحله، نمی توان موها را تا پایه دلخواه روشن کرد. به همین دلیل پس از یک بار رنگ کردن موها و 48 ساعت استراحت، مجددا موها را با همین ترکیب، رنگ نمایید. در نهایت، موها تا پایه 8 روشن شده و آماده استفاده از رنگ موی کنفی مرواریدی خواهند بود. برای این مرحله نیز باید تا 48 ساعت صبر کنید تا احتمال آسیب رسیدن به موها به حداقل برسد.
تا زمانی که رنگ مو به طور کامل بر روی موها بنشیند (بین 30 تا 45 دقیقه)، صبر کنید. لازم است رنگ کردن موها با ترکیب رنگ کنفی مرواریدی، در یک مرحله انجام گیرد. این کار باعث می شود تا رنگ موها یکدست شده و نگران دو رنگ شدن موهای خود نباشید. پس از مدت زمان یاد شده، موهای خود را با آب فراوان شستشو دهید اما به هیچ عنوان نباید از شامپو استفاده کنید. تا سه روز بعد از رنگ کردن موها نیز از شامپو استفاده نکنید.

رنگ موی کنفی مرواریدی برای چه افرادی مناسب است؟
در نهایت برای شستن موهای رنگ شده خود با رنگ کنفی مرواریدی یا هر رنگ دیگری، لازم است از شامپوی بدون سولفات استفاده نمایید. در غیر این صورت، جذابیت، شادابی و درخشندگی موها در مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.

رنگ موی کنفی مرواریدی برای چه افرادی مناسب است؟

رنگ کنفی مرواریدی از رنگ های بلوند پرطرفدار در بین بانوان است. دخترانه بودن این رنگ باعث شده تا هم بانوان در سنین بالا و هم دختران کم سن و سال بتوانند از زیبایی این رنگ لذت ببرند. برای افرادی که به دنبال رنگی شیک، جوان پسند و زیبا با تناژ بلوند هستند، ترکیب رنگ کنفی مرواریدی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این نوع رنگ مو به چهره افرادی با رنگ پوست سرد و خنثی، جلوه ای زیبا می بخشد.

رنگ موی کنفی مرواریدی برای چه افرادی مناسب است؟
این نکته را در نظر داشته باشید که برای رسیدن به یک رنگ موی کنفی مرواریدی بدون دکلره نیز باید نهایت دقت را به خرج دهید. با این که رنگ سه صفر آسیب های پودر دکلره را ندارد، اما در هر حال، رنگ کردن مکرر موها می تواند آن را خشن و آسیب پذیر کند. برای پیشگیری از آسیب رسیدن به موها، وز شدن و مجعد شدن آن ها بهتر است رنگ کردن موی خود را به یک آرایشگر حرفه ای بسپارید. همچنین می توانید با کارشناسان سیب تماس گرفته و سوال های خود را از آنها بپرسید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *