چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403 - 6:46 قبل از ظهر

رنگ ابرو روشن چه شماره ای خوبه

رنگ کردن ابرو یکی از کارهایی است که بانوان برای جذاب تر کردن چهره خود انجام می دهند. از آنجا که هماهنگ بودن رنگ موی سر و ابرو تاثیر زیادی در جلوه گری چهره دارد و استفاده از رنگ مو امروزه بسیار متداول و مرسوم است، شاهد بکارگیری بیشتر رنگ های مخصوص ابرو در بین خانم ها هستیم. انتخاب رنگ مناسب برای ابرو یکی از چالش هایی است که خانم ها در این گونه مواقع تجربه می کنند. اینکه چه رنگی برای ابروی فردی مناسب تر است بستگی به رنگ پوست، موی سر و چشم های وی دارد بنابراین نمی توان به طور یکسان یک رنگ بخصوص را به تمام بانوان توصیه نمود. به عنوان مثال فردی که دارای پوست روشن و رنگ موی سر روشنی می باشد نمی تواند از رنگی برای ابروی خود استفاده کند که یک فرد با رنگ پوست تیره استفاده می کند.

پیشنهاد شما چه رنگی برای روشن کردن ابرو است؟

همه ما می دانیم که طرح و رنگ ابرو می تواند حتی روی حالت چشم ها نیز تاثیر گذار باشد و آن را جذابتر کند یا اینکه جلوه بدی به آن بدهد. پس لازم است برای این بخش از صورت فرصت کافی صرف شود و رنگ و طرحی برای آن در نظر گرفته شود که گیرایی چهره را افزایش داده و آن را با دیگر اجزای صورت هماهنگ نماید.

پیشنهاد شما چه رنگی برای روشن کردن ابرو است؟
استفاده از رنگ های روشن برای ایجاد تغییر در ابروها بسیار متداول است. بانوانی که تارهای موهای آنها خیلی ضخیم نیست مشکلی برای این کار ندارند، اما خانم هایی که ابروهای آنان تارهای بسیار ضخیمی دارند، باید حتما از دکلره و دیگر فنون بی رنگ کردن مو برای داشتن ابروهای روشن استفاده کنند. دکلره کردن ابروها کار بسیار حساسی است و بهتر است در صورت امکان این کار به افراد خبره سپرده شود. چرا که در صورت بروز غفلت، به دلیل حساسیت ناحیه دور چشم، اتفاقات غیرقابل جبرانی در انتظار فرد خواهد بود. توصیه می شود در زمان تهیه رنگ و دیگر مواد اولیه مورد نیاز برای رنگ کردن ابروها از بهترین آیتم های موجود استفاده شود تا از پیش آمد حوادث ناگوار جلوگیری شود.
یکی از پرطرفدارترین رنگ هایی که برای روشن کردن ابروها بکار گرفته می شود، دودی است. شماره 9 این رنگ در کنار یک اکسیدان مناسب می تواند ترکیب بی نظیری را برای رنگ کردن ابروها ایجاد کند. در زمان رنگ کردن موها باید به شماره اکسیدان دقت شود. چرا که انتخاب نادرست آن می توان باعث سوختن مو و پوست صورت فرد گردد. به عنوان مثال اگر فردی ابروهایی با موهای نازک دارد نباید از اکسیدان های خیلی قوی استفاده کند. این کار می تواند نتایج فاجعه باری را رقم بزند. رنگ سه صفر نیز گزینه دیگری است که نتایج حاصل از بکارگیری آن قابل قبول و مطلوب است. دودی ایگورا رنگ دیگری است که می توان از آن برای رنگ کردن ابروها کمک گرفت.

پیشنهاد شما چه رنگی برای روشن کردن ابرو است؟
رنگ ابرو روشن به کی میاد؟

بهتر است افراد برای رنگ کردن موها علاوه بر ترند روز و مد سال به رنگ پوست و چشم خود توجه کنند و رنگ هایی را برگزینند که برای آنها مناسب است حتی اگر مد نباشد. به عنوان مثال بانویی که پوست روشنی دارد بهتر است برای رنگ کردن موهای خود از رنگ های سردی نظیر بلوند خاکستری استفاده نماید حتی اگر مد روز در آن لحظه شرابی باشد. به همین ترتیب بانویی که رنگ پوست وی متمایل به زیتونی است بهتر است رنگ قهوه ای با تن متوسط تا روشن را برای خود برگزیند.
گاهی اوقات استفاده از رنگ هایی که چند درجه از رنگ پوست روشن تر است می تواند گزینه بسیار ایده آلی باشد. این رنگ ها برای بانوانی که پوست آنها تن تیره تری دارد سبب شادابی پوست و درخشان به نظر رسیدن آن می شود.

رنگ ابرو روشن به کی میاد؟
نکته مهمی که باید برای رنگ کردن ابروها در نظر گرفته شود این است که زمان انتظار برای رنگ شدن ابروها بسیار کمتر از موی سر است. به عبارت دقیق تر باید بگوییم که برای رنگ کردن ابروها 5 تا 10 دقیقه زمان برای ایجاد تغییر کافی است؛ در حالی که برای رنگ کردن موها باید 40 دقیقه منتظر بمانیم. همچنین اکسیدان مورد استفاده برای رنگ کردن ابروها باید ضعیف تر از اکسیدانی باشد که برای رنگ کردن مو مصرف می شود. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *