جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 9:19 قبل از ظهر

شماره رنگ موی مشکی طبیعی چند است 

استفاده از رنگ های مشکی به دلیل ظاهر طبیعی که در مو به وجود می آورد مورد استقبال بسیاری از افراد است. اغلب کسانی که دارای موهای سفید هستند تمایل دارند تا با استفاده از رنگ های مشکی طبیعی، موهای سفید خود را کاور کنند. این سوال برای کسانی که قصد دارند رنگ مو خریداری کنند وجود دارد که شماره رنگ موی مشکی طبیعی چیست؟ رنگ موهای مشکی دارای تناژ گرم و سرد هستند. اینکه شما چه نوع رنگ مویی دارید  و پایه رنگ موهای شما چند است می توانید از تناژ های متفاوت رنگ مشکی استفاده کنید. رنگ موی مشکی طبیعی با حرف لاتین N نشان داده می شود.
این ابتدای کلمه Natural به معنی طبیعی است. رنگ موی مشکی پرکلاغی با شماره C نشان داده می شود. بسته به موهایی که دارید می توانید از هر کدام از این رنگ ها یا به صورت ترکیبی از چند طیف رنگ مشکی موهای خود را زیبا کنید. استفاده از یک اکسیدان مناسب در ایجاد یک رنگ طبیعی و زیبا نیز بسیار موثر است. بهتر است قبل از خرید رنگ مشکی با یک متخصص در زمینه رنگ مو مشورت کنید تا بتوانید بهترین رنگ موی مشکی مناسب با موهای خود را پیدا کنید.
شماره رنگ مو مشکی طبیعی
رنگ موی مشکی طبیعی در انواعی از برند های ایرانی و خارجی در بازار موجود است. سایت سیب از بهترین و معتبرترین فروشگاه هایی است که می توانید برای جستجو راجع‌ به انواع رنگ مو از جمله رنگ موهای مشکی طبیعی یا نچرال به آن مراجعه کنید.

شماره رنگ مو مشکی طبیعی

رنگ موی مشکی از جمله پر طرفدارترین انواع رنگ مو شناخته می شوند. معمولا رنگ های تیره و بخصوص رنگ مشکی باعث می شوند تا شما ظاهری جوان تر و شاداب تر داشته باشید. شاید قصد داشته باشید تا یک رنگ مشکی زیبا را بر روی موهای خود امتحان کنید، اما قبل از خرید این رنگ و استفاده از آن باید اطلاعات بیشتری درباره این محصول داشته باشید. شما هر نوع رنگ مویی را که در کاتالوگ رنگ انتخاب کنید، دارای طیف و تناژ های متفاوتی است که هر کدام دارای شماره مخصوصی است. بر اساس این شماره و رنگ ها می توانید رنگ مشکی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
به طور مثال دو نوع از رنگ های مشکی پرطرفدار، رنگ مشکی پرکلاغی و مشکی طبیعی است که هر کدام دارای شماره های متفاوتی هستند. شما به هر فروشنده لوازم آرایش و رنگ مویی که مراجعه کنید و از آن ها رنگ N1 را بخواهید یک رنگ مشکی به شما می دهند.
شماره رنگ مو مشکی طبیعی
این شماره  یک رنگ  مشکی طبیعی و بسیار جذاب است. رنگ های طبیعی همانطور که از اسم آن ها مشخص است جلوه ای بسیار طبیعی دارند و حتی ممکن است دیگران متوجه نشوند که شما موهای خود را رنگ کرده اید، اما در مقابل موهای مشکی پرکلاغی دارای برق و شاین بسیار بالایی است و حتی می توان آن را سورمه ای سیر در نظر گرفت.

رنگ موی مشکی شماره چند خوبه؟

پوسته مو وظیفه نگهداری از مو و استحکام بخشیدن به آن را دارد. پیگمنت یا رنگدانه مو در این قسمت از مو وجود دارند . رنگ موهای مشکی دارای طیف گسترده ای است که مهم ترین آن ها عبارتند از:
  • رنگ موهای سیاه پرکلاغی
  • رنگ موی سیاه طبیعی
  • رنگ موی سیاه مخملی
  • رنگ موی سیاه آبی
  • رنگ موی سیاه بنفش
  • رنگ موی سیاه قرمز
  • و …

رنگ موی مشکی شماره چند خوبه؟

رنگ موهای سری N1 به عنوان رنگ مشکی طبیعی در بازار شناخته می شود. رنگ های طبیعی بخصوص مشکی طبیعی نسبت به رنگ های دیگر بیشترین قدرت ماندگاری را دارند. رنگدانه هایی که در رنگ موی مشکی طبیعی وجود دارند  این قدرت را دارند تا درون کوتیکول و لایه میانی مو ها نفوذ کنند و یک رنگ زیبا و یکدست را به وجود آورند. برای رنگ کردن موها با رنگ مشکی باید در انتخاب شماره رنگ و تناژ آن دقت کنید؛ زیرا ممکن است با یک اشتباه رنگ موی شما دچار تغییر شود.
رنگ موی مشکی شماره چند خوبه؟
معمولا برای جلوگیری از رفله های مزاحم به همراه رنگ های مشکی از واریاسیون استفاده می شود. اگر قصد دارید تا موهای خود را با استفاده از رنگ مشکی طبیعی رنگ کنید بهتر است برای یک  تیوپ از رنگ طبیعی مشکی به مقدار 20 میل واریاسیون آبی و 20 میل واریاسیون نقره ای استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *