پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 7:43 بعد از ظهر

گرانترین تابلو فرش دستباف ایرانی

تابلو فرش ، فرش های تزئینی با رنگ های زیبا و بی نظیر هستند که مانند تابلو قاب شده و به دیوار متصل می شوند. امروزه در بسیاری از کاخ ها و خانه های مجلل و لوکس از انواع مختلف این محصول استفاده می کنند که که باعث زیبایی دوچندان فضا می شود.
تابلو فرش دستباف های بی نظیری هستند که با الهام گرفتن از نقاشی های قدیمی که توسط نقاشان معروف ایرانی، اروپایی و آمریکایی کشیده شده اند، بافته می شود. این محصول جنبه تزئینی دارد و به عنوان کف پوش استفاده نمی شود. طرح هایی که در تابلو فرش استفاده می شود با طرح و نقوش قالی های معمولی متفاوت است؛ مدل دستباف تابلو فرش ها به دلیل اینکه توسط دست انسان بافته می شود گران تر بوده، همچنین نخ های با کیفیت تری مانند ابریشم طبیعی در ساخت این محصول استفاده می شود که قیمت آن را بالاتر می برد و استفاده از آن در خانه شما باعث زیبایی خاصی می شود و چشم همگان را به خود مجذوب می کند.
برای آشنایی با ویژگی های تابلو فرش گران و مواد به کار رفته در آن که باعث افزایش قیمت شده، این مقاله را تا انتها بخوانید.
گران ترین تابلو فرش دستباف ایرانی کدام است؟

گران ترین تابلو فرش دستباف ایرانی کدام است؟

انواع مختلفی از تابلو فرش در بازار عرضه می شود. شما می توانید دو مدل دستباف و ماشینی این محصول را خریداری و استفاده کنید. همانطور که گفته شد مدل دستباف تابلو فرش ها گران تر بوده و ویژگی های خاص به خود را دارد.
تابلوفرش ها با نخ های گوناگونی بافته می شوند که از پرمصرف ترین آن ها می توان به ابریشم اشاره کرد. در ادامه به معرفی نخ های استفاده شده در تابلو فرش که ارزش کالا را بالا می برد، اشاره خواهیم کرد.
نخ ابریشم مصنوعی و طبیعی: تابلو فرش هایی که با نخ ابریشم طبیعی که از پیله ابریشم تهیه می شود، بافته می شوند بسیار زیبا، لطیف، نرم و چشم انداز هستند و این محصول را به کالایی گران قیمت تبدیل می کند.
نخ کرک: تابلو فرش هایی که با نخ کرک بافته می شود، ارزش محصول را بالا می برد و آن را به یک کالا گران قیمت تبدیل می کند. نخ کرک را از پشم های نرم که روی بدن چهار پایان است، تهیه می کنند.
نخ پشمی: این نخ که از پشم گوسفندان تهیه می شود و با توجه به نژاد حیوان، درجه مرغوبیت متفاوتی دارد. در واقع از پرمصرف ترین مواد اولیه در تهیه تابلو فرش ها به شمار می رود و انواع مختلفی دارد که باعث چشم نوازی تابلو فرش می شود و در تأیین قیمت تابلو فرش بسیار مؤثر است.
گران ترین تابلو فرش دستباف ایرانی کدام است؟
نخ پنبه: این نوع از نخ های مصرفی در تابلو فرش هم بسیار پرمصرف بوده و در تار پود فرش های ایرانی از آن بسیار بهره می برند.
با توجه به معرفی انواع نخ در تهیه تابلو فرش های گران، شما می توانید با توجه به سلیقه تان محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.
انواع مختلفی از تابلو فرش با طرح های گوناگون در بازار عرضه می شود. اما بعضی از نقوشی که روی تابلو فرش بافته می شود از قیمت بالاتری نسبت به بقیه آن ها برخوردارند. بعضی از نقاشی های مهمی که در طول تاریخ توسط نقاشان معروف کشیده شده، از جمله آن ها هستند که در قیمت این محصول بسیار مؤثرند. همچنین این تابلو فرش ها به فضای مورد نظر شما زیبایی چشم اندازی می بخشد. لازم به ذکر است در بعضی از نمایندگی های فروش این محصول بافت تابلو فرش با طرح دلخواه شما هم امکان پذیر است.
گران ترین تابلو فرش دستباف ایرانی کدام است؟

خرید گران ترین تابلو فرش دستباف ایرانی

قیمت نوع دستباف این محصول نسبت به مدل ماشینی آن بیشتر است. به دلیل اینکه از مواد و الیاف با کیفیت تری در تهیه آن استفاده می شود و همین عوامل تأثیر مستقیمی بر قیمت و کیفیت آن دارند. در ادامه به شرح برخی عوامل مؤثر در قیمت و کیفیت تابلو فرش ها می پردازیم.
نوع نخ استفاده شده در تابلو فرش مورد نظرتان از مهمترین عوامل تأثیر گذار بر کیفیت و قیمت این محصول است. استفاده از نخ ابریشم زیبایی این محصول را دو چندان می کند.
زیبایی نقشه و طرح و اجرای رنگ های طبیعی هم از عوامل مؤثربر کیفیت و قیمت تابلو فرش است. به این صورت که بیننده از دور مجذوب طراحی آن شود.
برجستگی و میزان برجسته بودن تابلو فرش در زیبایی این محصول بسیار مهم است. برجسته شدن طرح های این محصول توسط پرداختچی و بعد از اتمام بافت انجام می شود. پرداخت فرش یک هنر چشمگیر است که سبب افزایش قیمت کالا می شود.
گران ترین تابلو فرش دستباف ایرانی کدام است؟
تا اینجا انواع ویژگی های مهم تأثیر گذار بر قیمت تابلو فرش را توضیح دادیم. برای خرید تابلو فرش های بی نظیر و گران قیمت که معمولا کمیاب هم هستند، باید به شعب های فروش این محصول در سراسر کشور سر بزنید. با مراجعه به سایت سیب اطلاعات زیادی می توانید در این زمینه کسب کنید. سیب با ارائه مطالب و اطلاعات مهم شما را درباره قیمت و عوامل تأثیر گذار برقیمت تابلو فرش مطلع می کند.

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

فرش ماشینی با الیاف طبیعی یا با الیاف مصنوعی، نزدیک به نیم قرن است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳