شنبه , 29 اردیبهشت 1403 - 11:37 بعد از ظهر

سایت خرید ملک در یونان

یونان کشوری در جنوب شرقی اروپا است که در محل اتصال سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا قرار دارد. این کشور به عنوان مهد دموکراسی، فلسفه و بازی‌های المپیک شناخته شده‌است. یونان به دلیل آب‌وهوای مدیترانه‌ای، پیشینه فرهنگی غنی و اماکن تاریخی یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر برای گردشگران به حساب می‌آید. علاوه بر مقاصد گردشگری، هر سال افراد زیادی برای اقامت و زندگی به یونان سفر می‌کنند.

یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به این کشور، خرید ملک است. اگر شما هم می‌خواهید به یونان مهاجرت کنید و به دنبال راهی مطمئن برای اخذ اقامت دائم این کشور می‌گردید تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

مزایای خرید ملک در یونان

یونان کشوری توسعه‌یافته و عضو اتحادیه اروپا است و به دلیل جایگاه ویژه‌ای که در قلب اروپا دارد بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های چندملیتی به شمار می‌رود. میزان بالای درآمدزایی و هزینه‌های پایین زندگی در یونان این کشور را به گزینه مناسبی برای اقامت و کسب درآمد تبدیل کرده‌است. مهاجرت به این مقصد امکان گرفتن اقامت همسر، فرزندان، والدین خود و والدین همسرتان را فراهم می‌کند.

مزایای خرید ملک در یونان

داشتن ویزای این کشور به معنی سفر راحت و بدون دردسر به کشورهای اروپایی است. تمام مواردی که ذکر شد باعث می‌شود یونان مقصد مناسبی برای مهاجرت به حساب آید. کشور یونان در سال 2013 با هدف جذب سرمایه‌های خارجی، قانون اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری را تصویب کرد. بر این اساس، کسانی که حداقل سرمایه 000/250 یورویی وارد این کشور کنند و با آن ملک بخرند موفق به دریافت گلدن ویزای یونان می‌شوند.

با خرید ملک در این کشور شما می‌توانید علاوه بر دریافت اقامت موقت یک‌ساله، با اجاره دادن خانه یا مفازه خود درآمدزایی کنید. اگر ملک خود را طی مدت پنج سال نفروشید و سابقه کیفری نیز نداشته باشید شهروند دائم این کشور می‌شوید.

از جمله مزایای خرید ملک در یونان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای خرید ملک در یونان

  • برخلاف سایر کشورها شرط حضور در یونان برای گرفتن اقامت دائم، یک هفته در مدت شش ماه است.
  • میزان سرمایه‌ای که صرف خرید ملک مسکونی یا تجاری می‌شود در مقایسه با کشورهای دیگر، پایین‌تر است.
  • بعد از گذشت 5 سال می‌توانید کارت اقامت دائم خود، همسر، فرزندان زیر 21 سال و والدینتان را از کشور یونان دریافت کنید.
  • داشتن گلدن ویزای یونان امکان سفر به کشورهای حوزه شینگن را به شما می‌دهد.
  • وارد کردن پول به یونان و سرمایه‌گذاری در آن آسان است.

مهاجرت به یونان از طریق خرید ملک

خرید ملک در یونان برای کسانی که بالای 18 سال سن دارند، از تمکن مالی کافی برخوردار هستند و سوءپیشینه ندارند بهترین روش اخذ اقامت است. برای مهاجرت به یونان از این روش باید ابتدا ویزا بگیرید. در مرحله اول باید مدارک مورد نیاز را آماده و ترجمه کنید و سپس به سفارت تحویل دهید. بعد از پرداخت هزینه باید در سایت وقت مصاحبه بگیرید. سفارت یونان بعد از انجام مصاحبه و بررسی‌های لازم، ویزای شما را صادر می‌کند. مدت زمانی که طول می‌کشد تا شما ویزای موقت یونان را دریافت کنید بین 4 تا 6 ماه متغیر است.

مهاجرت به یونان از طریق خرید ملک

قبل از اقدام به خرید املاک و مستغلات در این کشور به چند نکته توجه داشته باشید. بهتر است ابتدا هدف از خرید ملک و نوع آن را مشخص کنید. در مرحله بعد به این کشور سفر کرده و به بررسی مناطق مختلف آن از نظر موقعیت مکانی، امنیت و دسترسی به بازار و امکانات رفاهی بپردازید. اگر می‌خواهید ویلا یا آپارتمان بخرید و از طریق اجاره دادن آن درآمد کسب کنید بهترین مکان، شهر آتن است. همچنین می‌توانید از طریق سایت Airbnb خانه خود را به توریست‌ها اجاره دهید.

در صورتی که قصد خرید مغازه یا فروشگاه را دارید به بازار و نقاط تجاری این کشور سر بزنید. پس از انتخاب ملک مورد نظر باید حساب بانکی افتتاح کرده و کد مالیاتی دریافت کنید. بعد از انجام مذاکرات لازم با فروشنده باید مبلغی به عنوان بیعانه به وی پرداخت ‌شود. تا زمانی که به طور کامل ملک را خریداری کنید فرصت دارید طبق قوانین انتقال وجه کشور یونان، دارایی خود را به بانک‌های این کشور منتقل کنید.

بعد از پرداخت کامل وجه و ثبت آن در دفتر اسناد رسمی می‌توانید درخواست خود را جهت اخذ اقامت دائم یونان به سفارت این کشور در تهران بفرستید. برای کسب اطمینان خاطر از خرید ملک در یونان توصیه می‌کنیم به سایت معتبر مراجعه کنید و از مشاوران باتجربه کمک بگیرید.

مهاجرت به یونان از طریق خرید ملک

کلام آخر

کشور یونان به علت موقعیت جغرافیایی، جاذبه‌های تاریخی و پیشینه فرهنگی خود از جمله گزینه‌های پرطرفدار برای سفر یا مهاجرت به شمار می‌رود. این کشور تمایل زیادی به جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی دارد و از این روش به افراد اقامت دائم می‌دهد. مهاجرت به یونان از طریق خرید ملک یکی از راه‌های آسان و تضمینی برای اخذ گلدن ویزا محسوب می‌شود. اگر تمایل دارید در کشور یونان زندگی کنید بهترین راه برای مهاجرت به آن‌جا خرید ملک است. ما در سایت سیب، این شیوه مهاجرت و مزایای آن را به شما معرفی کردیم.

مطلب پیشنهادی

مهاجرت از طریق دعوت نامه

مهاجرت از طریق دعوت نامه

در سال‌های اخیر مهاجرت به کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری پیدا کرده است در این میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *