شنبه , 6 مرداد 1403 - 7:51 قبل از ظهر

رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش

رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش جزء رنگ هایی است که زیبایی خاص و بی نظیری روی موها ایجاد می کند. این رنگ برای هر دو مدل موی کوتاه و بلندی کاربرد دارد و به سه حالت هایلایت، آمبره و سامبره قابل استفاده است. برای به کارگیری این رنگ مو ابتدا با دکلره رنگ موهایتان را روشن کنید. در این مقاله با سیب همگام باشید که نحوه به کارگیری این رنگ مو را به شما توضیح دهیم.

آموزش رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش و نتیجه خیره کننده آن

همانگونه که ذکر کردیم رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش جلوه خاصی به موها می بخشد. واریاسیون بنفش باعث می شود طیف نارنجی صدفی رنگ مو از بین برود و نمای آن گرم تر دیده شود. از طرفی دیگر ضروری است برای به کارگیری آن زمینه موهایتان را به پایه هشت یا نه برسانید. در این قسمت قصد داریم مراحل استفاده از این رنگ مو را به تفصیل خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. پس ما را در ادامه مطلب همراهی نمایید.

آموزش رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش و نتیجه خیره کننده آنآموزش رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش و نتیجه خیره کننده آن

مرحله اول: تغییردادن رنگ موها به پایه روشن

به منظور تبدیل رنگ موهایتان به رنگ روشن نیاز به استفاده از دکلره دارید. چنانچه برای بار اول است دکلره را به کار می برید، مواظب باشید که موهایتان دچار سوختگی نشود. بهتر است در این مورد از فردی متخصص مشورت بگیرید.

مرحله دوم: آماده نمودن رنگ صدفی با واریاسیون بنفش

برای تهیه رنگ صدفی به همراه واریاسیون بنفش ضروری است همه تیوپ رنگ صدفی را داخل ظرف بریزید و به میزان یک سانت واریاسیون بنفش نیز اضافه نمایید. پس از آن مواد را با اکسیدان ترکیب کنید. چنانچه هنگام ترکیب کردن رنگ تناژی از بنفش از خود نشان نداد، اندازه یک سانت دیگر واریاسیون به آن اضافه نمایید و بعد از آن با استفاده از برس تمام موهای خود را با رنگ پر کنید.

آموزش رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش و نتیجه خیره کننده آن

مرحله سوم: استراحت دادن به موها

بعد از آن که همه موهایتان را به مواد رنگ آغشته کردید، آن ها را به وسیله کلاه پلاستیکی بپوشانید. در این مرحله لازم است مدت زمانی را صبر کنید که موی شما رنگ بگیرد. زمان لازم حدود ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت است. در این مدت هر ده دقیقه یکبار موهای خود را وارسی کنید که از میزان رنگ گرفتن موهایتان و نیز صدمه ندیدن آن ها مطلع شوید. بهتر است بعد از گذشت ۳۰ دقیقه رنگ اضافی روی موهای خود را بگیرید و آن ها را با دست ماساژ بدهید. بعد از آن مجددأ موها را به رنگ آغشته کنید و کلاه پلاستیکی را روی سر بگذارید و ۳۰ دقیقه دیگر صبر کنید.

مرحله چهارم: شستشوی موها

پس از گذشت مدت زمان لازم اکنون موهای خود را با فشار زیاد آب شستشو دهید. فشار بالای آب به این سبب مورد نیاز است که نباید از شامپو در شستشوی اول کمک بگیرید؛ بنابراین تنها فشار آب بالا می تواند مواد رنگ را از روی پوست و موهایتان پاک نماید. بعد از شستشو می توانید از نرم کننده و ماسک مو برای تغذیه و لطافت موهایتان کمک بگیرید.

آموزش رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش و نتیجه خیره کننده آن

مرحله پنجم: خشک نمودن موها

اکنون به وسیله یک حوله همه رطوبت موهایتان را بگیرید و بعد از آن به وسیله سشوار و با دمای پایین آن موهای خود را کاملا خشک کنید که نتیجه نهایی رنگ کردن موهایتان مشخص شود. همچنین شما می توانید زمانی که موهایتان کمی نم دارد از ماسک مویی که مخصوص بعد از حمام است استفاده نمایید. در اینجا لازم است به نکته مهمی اشاره نمایید. زمانی که از دکلره استفاده می کنید موهایتان خشک و شکننده می شود. برای جبران آسیب های دکلره بهتر است از انواع ماسک مو و روغن ها کمک بگیرید که موهایتان استحکام و لطافت اولیه خود را بدست آورد.

از انواع روغن های درمانی برای تغذیه مو می توان به روغن رزماری، روغن نارگیل و روغن درخت چای اشاره کرد. شما می توانید در طول هفته سه مرتبه پیش از رفتن به حمام موهایتان را به وسیله این روغن ها ماساژ دهید و سپس آن ها را با شامپوی سازگار با نوع موهایتان شستشو نمایید.

آموزش رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش و نتیجه خیره کننده آن

سخن پایانی

در این مقاله سیب ما نحوه رنگ کردن موهایتان به وسیله رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش را مرحله به مرحله به شما آموزش دادیم. حال شما می توانید به راحتی در منزل موهای خود را به این رنگ زیبا در بیاورید. همچنین ترکیبات رنگ مو را می توانید از فروشگاه های اینترنتی به آسانی بخرید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *