یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 12:02 بعد از ظهر

رنگ موی شماره ۸ چه رنگی است؟

رنگ موی شماره ۸ چه رنگی است و چطور می‌توان زیباترین رنگ بلوند روشن را داشت؟ این سوالی است که بسیاری این روزها می‌پرسند. در ادامه این مقاله از سیب قصد داریم شما را با رنگ موی بلوند روشن یا همان رنگ موی سری ۸ آشنا کنیم. با ما همراه بمانید.

جدول رنگ موی شماره ۸ از سری‌های مختلف چه رنگی است؟

رنگ موی شماره هشت یکی دیگر از رنگ موهای سری بلوند است که این روزها محبوب شده است. این رنگ مو کمی روشن‌تر از رنگ موی شماره ۷ و کمی تیره‌تر از شماره ۹ است. اما این بدان معنی نیست که تمام رنگ‌هایی که در این سری قرار گرفته‌اند همگی یک رنگ هستند! زمانی که سری رنگ مو شماره ۸ باشد، باید به پایه رنگ و تناژ آن نیز به خوبی دقت کنید. برای دانستن سری یا پایه رنگ مویی که می‌خواهید خریداری کنید، باید با حروفی که روی بسته بندی رنگ نوشته شده است آشنا باشید.

جدول رنگ موی شماره ۸ از سری‌های مختلف چه رنگی است؟

سری N یا همان سری طبیعی، رنگ بلوند روشن طبیعی به شمار ارائه می‌کند. این رنگ مو ساده، زیبا با قابلیت تهیه در خانه است. اما اگر می‌خواهید تنها کمی موهای خود را روشن‌تر کنید نیز می‌توانید از این رنگ مو استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید رنگ سری N ایده چندان خوبی برای سایه زدن یا رنگساژ نیست!
سری A بلوندی است که به همراه خود کمی دودی دارد. این رنگ بهتر است در خانه تهیه نشود. چرا که ممکن است تناژی که شما می‌خواهید با آنچه در تصویر دیده‌اید، متفاوت باشد. اما بلوند دودی یکی از زیباترین رنگ‌هایی است که در سری شماره ۸ می‌توان یافت.
سری V دارای مقادیری از رنگدانه‌های بنفش درون خود است. این رنگ مو ترکیب‌های شگفت انگیز و بسیاری درون خود دارد. ترکیب‌هایی که به شما اجازه بازی کردن با رنگ‌ها را می‌دهند. این رنگ‌ها از بلوند شرابی تا بلوند بنفش متغیراند. پس بهتر است بدانید کدام بلوند مناسب پوست شماست!

جدول رنگ موی شماره ۸ از سری‌های مختلف چه رنگی است؟سری R بلوندی روشن اما با کمی رنگدانه‌های قرمز است. رنگدانه‌های قرمز از دسته سمج‌ترین رنگدانه‌هایی هستند که در رنگ موها به کار گرفته می‌شوند. چرا که این رنگ‌ها سخت از بین می‌روند. اما این چیزی از جذابیت‌های بلوند روشن شرابی نمی‌کاهد.
سری B بلوند روشن به همراه کمی رنگ قهوه‌ای است. این قهوه‌ای ممکن است در ترکیب با رنگدانه‌های دیگر تبدیل به نسکافه‌ای یا حتی چوبی شود. از این رو بهتر است استفاده از این سری رنگ مو را به آرایشگران خبره‌ای بسپارید که موی در این کار سپید کرده‌اند.
سری G از پر طرفدارترین سری رنگ‌های بلوند روشن است که موهایی طلایی به شما ارائه می‌کند. طلایی روشن که می‌تواند چهره شما را از این رو به آن رو کند!
سری Cبلوند روشن با کمی ترکیبات مسی رنگ ارائه می‌کند. این رنگ مو ممکن است کمی سن شما را بیشتر از آن چیزی که هستید نمایش دهد. از این رو بهتر است پیش از انتخاب آن به خوبی فکر کنید. اما فراموش نکنید این روزها از این ترکیب به عنوان رنگساژ نیز استفاده می‌شود.

رنگ موی شماره ۸ از سری‌های مختلف

رنگ موی شماره ۸ از سری‌های مختلف

سری W رنگ‌های با تناژ گرم‌تر را درون خود دارد. اگر پوست شما هم رنگ گرمی دارد، بهتر است از این سری دوری کنید. با این حال بسیاری از پوست‌های سرد نیز نمی‌توانند با این رنگ احساس نزدیکی کنند.
سری M رنگ‌هایی که از ترکیب بلوند روشن و شکلاتی تهیه شده‌اند را درون خود جای داده است. این طیف نیز این روزها طرفداران بسیاری به خصوص میان نوجوانان داشته است. نوجوانانی که رنگ‌های تیره را در کنار رنگ‌های روشن می‌خواهند.
برای اینکه به رنگ بلوند روشن دلخواه خود برسید، تنها دانستن سری رنگ کافی نیست. همانطور که اشاره کردیم باید اطلاعات بیشتری داشته باشید. باید بدانید عدد پس از ممیز رنگ، چه عددی است. این عدد مشخص کننده میزان روشن یا تیرگی رنگ یا همان تناژ رنگی است که می‌خواهید داشته باشید.

رنگ موی شماره ۸ از سری‌های مختلف

البته این نکته را نیز فراموش نکنید که برخی از رنگ‌ها، از ترکیب چند رنگ مختلف تهیه شده‌اند. از این رو بهتر است پیش از هر اقدامی، با آرایشگر خود مشورت کنید. بسیاری از رنگ‌هایی که امروزه به کار گرفته می‌شوند، از این دسته‌اند.
در این مقاله از سیب تلاش کردیم به سوال رنگ موی شماره ۸ چه رنگی است؟ پاسخ دهیم. این رنگ بلوند روشن را در سبک‌ها و مدل‌های مختلفی می‌توان در اختیار داشت. مهم این است که بدانید کدام رنگ را می‌خواهید. شما برای عید ۱۴۰۲ ترجیح می‌دهید از کدام سری استفاده کنید؟

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *