یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403 - 1:22 قبل از ظهر

اموزش رنگ مو امبره دودی

رنگ مو آمبره دودی یکی از رنگ موهای موجود در بازار است که ممکن است در قسمت پایین موها و یا در قسمت بالای موها دارای رنگ روشن تری باشد. رنگ مو آمبره دودی هم برای افراد با سنین بالا و هم برای جوانان مناسب است. این رنگ مو به دلیل داشتن تناژ مختلف، می‌تواند برای پوست های روشن، گندمی و تیره کاربرد داشته باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با ده ترکیب رنگ مو آمبره دودی آشنا کنیم و نکاتی را در زمینه استفاده از این رنگ ها به شما ارائه دهیم. با مجله اینترنتی سیب همراه باشید.

10 ترکیب رنگ آمبره مو دودی

ترکیب شماره یک

برای به دست آوردن ترکیب شماره یک در ابتدا موها را با استفاده از دکلره به پایه مورد نظر برسانید. برای این منظور بهتر است موها با استفاده از دکلره به پایه ۱۰ و ۹، ۸ رسانده شوند. رنگ موی دودی شماره ۸ را با اکسیدان ۹ درصد و واریاسون نقره ای ترکیب کنید، سپس از قسمت ریشه موها این ترکیب را روی موهای خود قرار دهید. به دلیل متفاوت بودن رنگ پایه، آمبره رنگ دودی ایجاد می شود.

اموزش رنگ مو امبره دودی

ترکیب شماره ۲

برای به دست آوردن ترکیب شماره ۲ ابتدا از رنگ سه صفر روی موهای خود استفاده کنید. برای این منظور رنگ سه صفر را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کنید و از قسمت پایینی مو شروع به رنگ کردن موهای سر خودتان کنید. در این قسمت از کار بهتر است بعد از رنگ کردن قسمت پایینی حدود یک ربع صبر کنید و رنگ را در قسمت بالاتر گسترش دهید سپس یک ربع دیگر صبر کرده و قسمت بالایی موهای خود را به رنگ ۳صفر آغشته کنید. تمام موهای خود را بعد از گذشت مدت زمان حدودی نیم ساعت بشویید.

بهترین ترکیب از آنجایی که موها در مدت زمان های مختلف ای رنگ شده اند، میزان روشنایی آنها متفاوت است و با استفاده از رنگ دودی و اکسیدان ۹ درصد روی آنها می توانید روی موهای خود آمبره ایجاد کنید.

ترکیب شماره ۳

برای به دست آوردن ترکیب شماره ۳ می توانید پایه موهای خود را روی رنگ طبیعی نگه دارید و سپس از ترکیب واریاسیون نقره ای و رنگ دودی و اکسیدان ۹ درصد روی قسمت پایین مو استفاده کنید.

10 ترکیب رنگ آمبره مو دودی

ترکیب شماره ۴

برای به دست آوردن این ترکیب می توانید رنگ مشکی پرکلاغی را با واریاسیون سه صفر ترکیب کنید، سپس این رنگ را روی قسمت پایینی موهای خود قرار دهید.

ترکیب شماره ۵

در ترکیب شماره ۵ می توانید رنگ دودی را با مقداری رنگ زیتونی و واریاسون زیتونی و نقره‌ای مخلوط کنید، سپس این ترکیب را روی قسمت پایینی موی خود قرار دهید.

ترکیب شماره ۶

اگر به رنگ قهوه علاقه دارید، استفاده از رنگ قهوه ای در کنار رنگ دودی گزینه‌ای مناسب برای شماست. برای به دست آوردن این ترکیب در ابتدا موهای خود را با استفاده از رنگ قهوه ای و دودی به پایه مورد نظر برسانید و سپس در قسمت پایین موها از هایلایت دودی قهوه ای استفاده کنید.

10 ترکیب رنگ آمبره مو دودی

ترکیب شماره ۷

به دست آوردن رنگ آمبره دودی صورتی برای افرادی که به رنگ فانتزی علاقه دارند گزینه مناسبی است. برای بدست آوردن این رنگ در ابتدا موها را به پایه دودی برسانید و سپس در قسمت پایین موها از رنگ صورتی استفاده کنید.

ترکیب رنگ آمبره مو دودی

در ترکیب شماره ۸ به شما استفاده از رنگ آمبره معکوس پیشنهاد میشود. آهنگ در ابتدا باید موهای خود را به ۹ قسمت مساوی تقسیم کنید. در سه قسمت بالا دکلره شماره ۱۰، سه قسمت میانی دکلره شماره ۹ و سه قسمت پایینی دکلره شماره هشت استفاده کنید. سپس از رنگ دودی روشن روی موهای تان استفاده کنید. استفاده از این ترکیب باعث می شود موهای شما در قسمت بالایی رنگ روشن تری داشته باشد و قسمت های پایینی آن تیره تر باشند که این موضوع به دکلره معکوس معروف است.

ترکیب رنگ آمبره مو دودی

ترکیب شماره ۹

برای بدست آوردن ترکیب شماره ۹ می توانید از رنگ دودی روشن برای پایه موهای خود استفاده کنید. زمانی که رنگ مورد نظر به قسمت پایین موها نزدیک تر می شود می توان برای قسمت پایین مو از رنگ شیری استفاده کرد. استفاده از این رنگ برای خانم های مسن و میانسال مناسب تر است.

ترکیب رنگ آمبره مو دودی

ترکیب شماره ۱۰

در دهمین و آخرین ترکیب می توانید از رنگ دودی به همراه رنگ بژ استفاده کنید. افرادی که خواهان و خواستار رنگ موی روشن هستند، می‌توانند ترکیب رنگ دودی و بژ را روی موهایی که از قبل با دکلره به پایه مورد نظر رسانده اند، اجرا کنند.‌

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *