شنبه , 22 اردیبهشت 1403 - 3:08 بعد از ظهر

رنگ مو مدل تلی

خوشبختانه امروزه تکنیک های اجرای رنگ مو بسیار زیاد است و افراد با هر نوع سبک و سلیقه ای می توانند همه یا بخش هایی از موهای خود را رنگ کنند. انتخاب صحیح رنگ مو بر اساس پارامترهایی مانند جنس مو، ضخامت مو، رنگ پوست و … صورت می گیرد. بسیاری از افراد بعد از چندین بار رنگ کردن و آشنایی با این موارد می توانند تناژ های مناسب برای موی خود را بیابند، افرادی هم که در این زمینه مهارتی ندارند می توانند از یک متخصص رنگ مو کمک بگیرند. رنگ مو مدل تلی یکی از تکنیک های رنگ مو است که در سال های اخیر بسیار باب شده است.

روش های دیگری مانند مش، هایلایت، آمبره و سامبره وجود دارند که به وسیله آن ها می توان زیبایی موها را دوچندان کرد اما رنگ موی مدل تلی از جدیدترین مدل هایی است که بخصوص برای قشر جوان کاربرد دارد. با این مدل رنگ مو شما نه تنها نیاز ندارید تمام موها را رنگ کنید بلکه فقط با رنگ کردن جلوی موها می توانید ظاهر خود را به طور کلی عوض کنید.

آموزش رنگ مو مدل تلی

آموزش رنگ مو مدل تلی

برای اینکه بتوانید یک رنگ موی مدل تلی زیبا بر روی موهای خود داشته باشید بهتر است که به یک متخصص رنگ مو مراجعه کنید تا بدون آسیب به موهایتان این تکنیک را برای شما اجرا کند. آموزش رنگ مو مدل تلی می تواند بسته به مواردی مانند رنگ مو، مدل چهره ، جنس مو و … متفاوت باشد. مدل موی تلی یا به صورت تکه های پهن یا طره های باریک از موها در جلوی سر جدا می شود. میزان کلفتی دسته های مو بسته به سلیقه مشتری دارد. آرایشگر میزان موی دلخواه شما را طبق تکنیک مشخص جدا می کند. مهم ترین قسمت در آموزش مدل موی تلی جداکردن صحیح موهاست که باید با دقت بسیار بالایی انجام شود. بعد از اینکه مقدار مورد نظر از موهای جلو را جدا نموده اید با توجه به رنگ مورد نظر مشخص می شود که موی شما نیاز به دکلره دارد یا خیر.

اگر به دنبال این هستید که از رنگ های بلوند روشن یا رنگ های فانتزی استفاده کنید حتما باید قبل از رنگ کردن موها را دکلره کنید. بعد از به پایه رساندن موها با استفاده از دکلره می توانید از رنگ مورد نظر روی موها استفاده کنید. رنگ موی مدل تلی برای اولین بار در دهه 90 میلادی در بین خانم های اروپایی مد شده بود و بعد از مدت ها دوباره این مدل زیبا روی کار آمده و با استقبال زیادی مواجه شده است. این رنگ مو از این جهت رنگ موی تلی نام گرفته است که اگر موهای خود را با استفاده از یک تل بالا بزنید مانند این است که کل موهای شما رنگ دارد. این تکنیک رنگ مو هم چنین به عنوان یک تکنیک رنگ مو اقتصادی و مقرون به صرفه معرفی می شود.

آموزش رنگ مو مدل تلی

نکات مهم در رنگ مو مدل تلی

بهترین روش برای اینکه بتوانید یک رنگ موی زیبای تلی داشته باشید این است که به یک آرایشگر با مهارت بالا مراجعه کنید و قبل از رنگ کردن تمام مشاوره های لازم را از او بگیرید اما اگر به هر دلیلی قصد داشتید که خودتان و در منزل این کار را انجام دهید بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • موهای خود را به طور کامل صاف کنید . برای این منظور چند بار موها را شانه کنید تا هیچ گره ای در آن ها باقی نماند.
  • خط تلی که جدا میکنید باید بسیار صاف و منظم جدا شود. میزان کلفتی و نازکی موها بستگی به سلیقه خودتان دارد.
  • قبل از رنگ کردن از وسایل بهداشتی و مخصوص مانند دستکش و پیش بند و … استفاده کنید.
  • از مواد دکلره با کیفیت استفاده کنید و با فویل کار دکلره کردن موها را انجام دهید.
  • بعد از دکلره کردن هر 10 دقیقه یکبار موها را چک کنید تا موها به پایه مناسب برسند. اگر موها در پایه های پایین استپ کرد می توانید دوباره دکلره را شارژ کنید.
  • بعد از اینکه موها به پایه رسید دکلره را با استفاده از یک حوله تمیز به طور کامل از روی موها پاک کنید.
  • رنگ موی انتخابی یا ترکیب آن را به مدت مورد نظر بر روی موها بگذارید و بعد از زمان مقرر بشویید و خشک کنید.

آموزش رنگ مو مدل تلی

مجله اینترنتی سیب به شما کمک می کند تا موهای خود را زیباتر کنید.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *