شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 1:01 قبل از ظهر

قیمت سایبان حیاط منزل | خرید سایبان حیاط منزل با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب

سایه سازان توانا با قدمتی 40 ساله از اولین روزهای فعالیتش تا به اکنون با کوله باری از تجربه هم اکنون خدماتی بی بدیل ارائه می دهد که بی برو برگرد توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه خرید خود را انجام دهید.

سایبان از گذشته تا به امروز کاربرد زیادی داشته است، اما این محصول در حال حاضر تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته است. در واقع سایبان حیاط یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین سازه‌ها در میان مردم است که زیبایی فوق‌العاده‌ای را به محیط حیاط می‌بخشد. این مدل سازه‌ها با توجه به موقعیت‌های اقلیمی متفاوت کشور در مدل‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. برخی از انواع سایبان‌های مدرن و خاص شامل سایبان‌های چند ضلعی، مثلثی، چتری، کشویی و مستطیلی هستند. در این مقاله علاوه بر آشنایی با قیمت سایبان حیاط منزل، اطلاعات مفیدی را درباره ویژگی‌های آن بدست خواهید آورد.

سایبان حیاط منزل

یکی از فاکتورهایی که در زمان نصب سایبان باید به آن توجه کنید، قیمت انواع سایبان حیاطی است. پیش از صرف هزینه لازم برای نصب سایبان باید در مورد مزایا و معایب انواع مختلف سایبان مطالعه کنید. همچنین سایبان‌های قابل حمل که امکان نصب در هر مکانی را دارند، قیمت متفاوتی نسبت به سایبان‌های ثابت دارند.

برخی از سایبان‌های حیاطی امکان جمع شدن دارند. این مدل سایبان‌ها را می‌توان در صورت عدم نیاز به استفاده از آن‌ها جمع کرد. بنابراین انعطاف‌پذیری بالایی این محصولات را می‌توان از جمله نقاط مثبت فروش آن‌ها برشمرد.

البته سایبان‌های برقی نیز مشابه سایبان‌های جمع‌شونده هستند. تنها تفاوت این دو نوع محصول مکانیزمی است که در باز و بسته شدن آن‌ها وجود دارد. در واقع سایبان حیاطی برقی به صورت خودکار باز و بسته می‌شود. اگر در منطقه‌ای با شرایط آب‌وهوایی نامساعد زندگی می‌کنید، بهتر است که یکی از این دو نوع سایبان را بخرید. اگرچه قیمت سایبان حیاط منزل برقی نسبت به سایر مدل‌های سایبان قیمت بیشتری دارد، اما هزینه کردن برای آن ارزشمند است.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی این محصولات اندازه آن‌ها است. مسلما هر چقدر اندازه سایبان بزرگتر باشد، زمان بیشتری برای نصب آن نیاز است که این امر هزینه ساخت و نصب آن را بیشتر می‌کند. شما می توانید جزئیات مورد نیاز خود در رابطه با سایه بان حیاط منزل را از کارشناسان مجموعه سایه سازان توانا بخواهید.

سایبان حیاط منزل

ویژگی های سایبان حیاط منزل

مدل‌های مختلف سایبان حیاطی به دلیل مزایای زیاد خود توانسته‌اند گام بزرگی را در جهت جلب رضایت مصرف‌کنندگان بردارند. برخی از ویژگی‌هایی که روی قیمت سایبان حیاط منزل نیز موثر هستند، به شرح زیر است:

  • امکان ساخت با ابعاد مختلف: حتما می‌دانید که حیاط منازل مختلف ابعاد متفاوتی دارند. بنابراین شما مشتریان گرامی باید سایبانی را متناسب با اندازه محوطه خود سفارش دهید. امکان سفارش سازی باعث شده است که شرکت‌های مختلف از جمله سایه سازان توانا بتوانند برای هر مشتری سایبان مناسبی را تهیه کنند. این موضوع موجب افزایش رضایت مشتریان از سایبان‌های حیاط این مراکز شده است.
  • امکان بهره‌مندی از روکش ضد آب: یکی از دلایلی که از سایبان حیاط منزل استفاده می‌شود، جلوگیری از نفوذ باران و برق است. به همین دلیل تولیدکنندگان چادرهای سایبانی و مسافرتی از روکش‌های ضد آب برای این منظور استفاده می‌کنند. روکش‌های ضد آب به شما اجازه می‌دهند که با اطمینان خاطر انواع وسایل را زیر سایبان بگذارید.
  • سبکی سایبان: یکی دیگر از ویژگی‌های سایبان‌های حیاط سبک بودن آن‌ها است. این محصولات به دلیل استفاده از آلومینیوم در ساخت آن‌ها وزن سبکی دارند. سبک بودن سایبان در نصب آسان آن تاثیر دارد. در ضمن وزن سبک انواع مختلف سایبان حیاطی موجب می‌شود که این کالاها طول عمر زیادی داشته باشند.
  • عدم زنگ‌زدگی سایبان: انواع سایبان تولید شده برای حیاط منزل در برابر رطوبت مقاوم هستند، به طوری که دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند. معمولا اسکلت اصلی این سازه‌ها از آلومینیوم است که ماده‌ای ضد زنگ به شمار می‌رود. در واقع آلومینیوم هرگز دچار پوسیدگی و زنگ‌زدگی نخواهد شد.

ویژگی های سایبان حیاط منزل

خرید سایبان حیاط منزل با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب در سایه سازان توانا

قیمت سایبان متحرک حیاط منزل به عوامل بسیاری از جمله مواد و متریالی بستگی دارد که در ساخت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه در ساخت این سایبان‌ها از آلومینیوم کمک می‌گیرند، می‌توان نتیجه گرفت که قیمت آن‌ها نسبتا بالا است. البته با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و مزایای سایبان‌های حیاطی می‌توان از قیمت بالای آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

اگر شما نیز در خانه‌ای حیاط‌دار زندگی می‌کنید، برای خرید سایبان حیاط خود به وب‌سایت سایه سازان توانا مراجعه کنید. زیرا سایه سازان توانا یکی از تولیدکنندگان معتبر در زمینه تولید انواع سایبان در ایران است. این شرکت با تلاش مداوم توانسته بهترین و با کیفیت‌ترین انواع سایبان حیاطی را تولید کرده و با قیمت مناسب به شما مشتریان گرامی عرضه کند.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع سایبان های برقی

معرفی انواع سایبان های برقی

سایبان‌های برقی از جمله وسایل مهم و کاربردی در طراحی فضاهای خارجی محسوب می‌شوند که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳