سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403 - 11:29 قبل از ظهر

دودی ترکیب رنگ مو روی پایه 7

از رنگ موهای رایج رنگ موی دودی است. برای استفاده از این رنگ روی موها نیاز است که آن ها را به وسیله دکلره به پایه هفت برسانید. اگر می خواهید که موهایتان با رنگ موی دودی جلوه ای زیبا و درخشان پیدا کند، باید این رنگ مو را با روشی خاص بکار ببرید. برای استفاده از این رنگ مو نیازی به رنگ موی سه صفر نیست. در این مقاله با ما همراه باشید که نحوه ترکیب رنگ مو دودی روی زمینه هفت را به شما توضیح دهیم.

نکات سری ترکیب رنگ مو دودی

همانگونه که ذکر کردیم، برای بکارگیری ترکیب رنگ مو دودی نیاز است که با استفاده از دکلره موهای خود را به پایه ۷ تغییر رنگ دهید. به منظور انجام این کار باید به دو نکته اساسی توجه نمایید. این دو نکته عبارت اند از:

  1. ضروری است نهایت دقت را هنگام استفاده از دکلره داشته باشید. به عبارتی دیگر بعد از شستن موها به استحکام موها صدمه ای وارد نشود.
  2. لازم است که رنگ مو دودی را به صورت ترکیبی روی زمینه 7 به کار ببرید. به دلیل اینکه رنگ مو تیوپی آنطور که مورد نظر شما است موهایتان را به زیبایی رنگ نمی کند.

نکات سری ترکیب رنگ مو دودی

با در نظر داشتن این دو نکته مهم قادر خواهید بود که رنگ موهایتان را به کمک ترکیبی از رنگ مو دودی به رنگی زیبا و خاص تبدیل کنید. اکنون در ادامه مطلب مراحل رنگ کردن موها با ترکیب رنگ مو دودی روی زمینه هفت را به شما معرفی می کنیم.

پس از انجام دکلره بخش هایی از موهایتان که دکلره کردید و رنگ آن زرد و نارنجی شده است را به وسیله شامپو ضد زردی و ضد نارنجی بشویید که رنگ آن باز شود. به دلیل اینکه تناژ زرد و نارنجی باعث خواهد شد که رنگ دودی به زیبایی روی موهای شما نمایان نشود.

موهایتان را برای رنگ کردن آماده نمایید. ترکیب رنگ مو دودی روی زمینه هفت در زمان خیلی کمی رنگ می گیرد؛ بنابراین سرعت عمل داشتن و یک دست رنگ زدن موها از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. از این رو مواد رنگ و دکلره را قبل از آغاز این مرحله از رنگ زدن به مقدار کافی آماده نمایید.

نکات سری ترکیب رنگ مو دودی

روی پایه 7 چطور رنگ دودی در بیاریم؟

پس از آماده کردن مواد ترکیبی رنگ دودی با استفاده از برس از قسمت ریشه تا ساقه موها را رنگ بزنید. از ترکیبات رنگی زیر نیز می توانید برای موهایتان به کار ببرید:

فرمول اول

  • نیمه تیوپ از رنگ هایلایت نقره ای
  • ۴/۱ از رنگ بلوند دودی شماره ۷
  • دو سانت از واریاسیون بنفش و نقره ای
  • اکسیدان شش درصد

فرمول دوم

  • به میزان برابر از رنگ موهای با پایه ۷.۳، ۷.۲، ۶.۸ و ۷.۱
  • چهار سانت واریاسیون دودی

روی پایه 7 چطور رنگ دودی در بیاریم؟

پس از رنگ زدن موها ضروری است به موهای خود زمانی را استراحت بدهید. به این نکته توجه کنید که شما در مرحله اول موهای خود را با استفاده از دکلره بی رنگ کرده اید، به همین علت مرحله استراحت دادن موها پس از قرار دادن رنگ موی دودی ترکیبی روی موهایتان اهمیت زیادی دارد. سپس ضروری است که موهای خود را به صورت مکرر بررسی نمایید که بیش از اندازه رنگ روی موهای شما نماند که باعث سست شدن آن ها نشود. لازم است هر ۱۰ دقیقه یک مرتبه موهایتان را وارسی کنید. بعد از طی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه موهای خود را شستشو دهید.

مرحله شستشو موها نیز اهمیت زیادی دارد. به دلیل اینکه رنگ موی ترکیبی دودی جزء رنگ های فانتزی است، نباید از شامپو بعد از رنگ شدن موهایتان استفاده کنید. چون باعث از بین رفتن رنگ مو شما می شود یا رنگ آن را روشن تر خواهد کرد. برای شستن موها فقط باید از فشار آب استفاده کنید. مرحله پایانی، شامل خشک کردن موهایتان است. اول رطوبت موهای خود را با استفاده از یک حوله به طور کامل بگیرید. بعد از آن با سشوار موهایتان را خشک کنید.

روی پایه 7 چطور رنگ دودی در بیاریم؟

سخن پایانی

در این متن نحوه رنگ کردن موها با ترکیب رنگ مو دودی روی پایه هفت را به تفصیل برای شما عزیزان توضیح دادیم. امیدواریم با استفاده از توضیحات کارشناسان مجله اینترنتی سیب رنگ موی دلخواه خود را بتوانید روی موهایتان ایجاد کنید. 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *