سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 11:11 بعد از ظهر

بهترین مارک کتری و قوری یونیک | چشمگیر

فروشگاه اینترنتی چشمگیر با تجربه ی بالا در زمینه فروش لوازم آشپزخانه، طی سالیان اخیر به خوبی از مشتریان خود جلب رضایت کرده است. شما می توانید با اطمینان خاطر به خرید از این مجموعه خوش نام بپردازید و به سادگی از طریق فروشگاه مجازی این مجموعه خرید خود را انجام دهید.
اگر از طرفداران چای و دمنوش هستید، کتری و قوری مهمترین و البته ابتدایی‌ترین ابزاری است که برای تهیه یک فنجان نوشیدنی داغ و خوش عطر به آن نیاز دارید. با توجه به این که کتری و قوری در خانه ما ایرانی‌ها به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرند، لازم است در هنگام خرید بهترین مارک کتری و قوری علاوه بر زیبایی طرح و رنگ به عواملی نظیر جنس، برند و طول عمر محصول توجه کنیم. یونیک به عنوان یکی از برندهای شناخته شده وسایل و سرویس‌های آشپزخانه توانسته با ارائه محصولات منحصر به فرد خود طی چند دهه گذشته افراد فراوانی را جذب محصولات کاربردی و در عین حال مدرن کند. برند یونیک با تولید طیف گسترده‌ای از وسایل آشپزخانه، از ظروف پخت و پز گرفته تا سطل‌های تی پدال دار، به عنوان یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار ایران مورد مصرف خانواده‌ها قرار می‌گیرد. بهترین مارک کتری و قوری یونیک موجود در فروشگاه اینترنتی چشمگیر از ویژگی‌هایی نظیر شستشوی ساده، استفاده راحت و در عین حال بی‌خطر برخوردار هستند. اما بهترین مارک کتری و قوری یونیک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند، کدام ویژگی‌ها در اولویت قرار می‌گیرند و کدام یک از آن‌ها را می‌توان نادیده گرفت؟ با ما همراه شوید و به سوالاتتان پاسخ دهید.

بهترین مارک کتری و قوری یونیک | چشمگیر

مارک‌های کتری و قوری

با وجود اینکه از کتری و قوری برای دم کردن چای و دمنوش استفاده می‌شود، این ست دو تکه یکی از ابزارهای همه کاره آشپزخانه به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید هات چاکلت، نودل و هر چیزی که به آب جوش نیاز دارد تهیه کنید، بی‌شک کتری یکی از کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه شما خواهد بود. کتری و قوری در دو نوع رو گازی و برقی در بازار به فروش می‌رسد. کتری و قوری که بر روی اجاق گاز و شعله مستقیم قرار می گیرند، نسبت به حرارت مستقیم بسیار مقاوم هستند و تغییر رنگ نمی‌دهند. لازم به ذکر است که زمان به جوش آمدن آب در این نوع کتری و قوری نسبت به مدل برقی طولانی تر است. کتری و قوری در جنس‌های بسیار متنوعی نیز تولید می‌شوند که از محبوب‌ترین می‌توان به سرامیکی، پیرکس، استیل و لعابی اشاره کرد. با وجود این که مارک‌های بسیار متنوع کتری و قوری نظیر کرکماز، راسل و فونیکس در بازار به فروش می‌رسند، اما برند محصولات یونیک به عنوان یکی از مارک‌های قدیمی و دوست داشتنی کتری و قوری طرفدارن خاص خود را دارد. از ویژگی‌های بهترین مارک کتری و قوری یونیک می‌توان به جنس با کیفیت، برخورداری از خاصیت ضد زنگ و مقاومت در برابر کدر شدن اشاره کرد.

فروشگاه آنلاین کالای آشپزخانه چشمگیر در نظر دارد با گردآوری بهترین مارک‌های کتری و قوری یونیک روند خرید تجیهزات آشپرخانه را برای خانواده‌ها آسان کند. از جمله این محصولات منحصر به فرد می‌توان به ست کتری و قوری شیردار 5 لیتر استیل یونیک مدل IR_UN-7297 اشاره کرد. این محصول باکیفیت مناسب خانواده‌های با تعداد متوسط است و با برخورداری از طراحی جذاب و شیک زیبایی آشپزخانه شما رو دو چندان می‌کند.

مارک‌های کتری و قوری

خرید بهترین مارک کتری و قوری

با توجه به اینکه کتری و قوری به صورت مرتب در آشپزخانه استفاده می‌شود، ارزش دارد که برای خرید بهترین مارک کتری و قوری کمی وقت بگذارید و پیش از اقدام به خرید با خواسته‌های خود در خصوص کتری و قوری آگاه باشید.

برای سهولت انتخاب به شما پیشنهاد می‌کنیم به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • سایز: برای انتخاب مناسب‌ترین سایز بهترین مارک کتری و قوری یونیک باید به تعداد افراد خانواده و میزان چای مصرفی آن‌ها توجه کنید. در هر وعده برای چند نفر چای دم می‌کنید؟
  • درپوش: گم شدن درپوش قوری بسیار چالش برانگیز است، زیرا در صورت گم شدن درپوش دیگر قوری شما کارایی ندارد و لازم است برای تهیه یک قوری جدید اقدام شود.
  • دهانه: به طور کلی دهانه کتری و قوری نباید تنگ باشد. برعکس، هر چه دهانه کتری و قوری بازتر باشد شستشو ساده تر است.
  • دسته: یکی از مهمترین قسمت‌هایی که در هنگام خرید کتری باید مورد توجه قرار بگیرد، دسته کتری است. دسته کتری باید از مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت برخوردار باشد، ذوب نشود و گرما را به خود جذب نکند. با توجه به اینکه کتری حاوی آب جوش است و افتادن آن می‌تواند برای اعضای خانواده خطرات جدی به دنبال داشته باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم جنس دسته را در اولویت خرید بهترین مارک‌ کتی و قوری یونیک قرار دهید.

برای مشاهده مدل‌های جذاب و مدرن انواع کتری و قوری یونیک به فروشگاه آنلاین کالای آشپزخانه چشمگیر مراجعه کنید و از دیگر محصولات بی‌نظیر این فروشگاه دیدن فرمایید.

مطلب پیشنهادی

تزیین میز ناهار خوری با شمعدان

میز ناهارخوری یکی از اجزای کاربردی دکوراسیون ما بوده که افراد زیادی تمایل دارند آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳